snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Dames ik heb ben nu dubbel blij want we hebben de woning!!!!
Tessa1981 schreef:Hey Lindy,
Ja hier gaat t nu wel weer goed. Wel wat lasten van mn banden en rug maar ach met uk gaat t goed en dat is t belangrijkste.
Jij schiet echt al op he!Waneer ga je met verlof?
Marieke, zie dat je ook al een digitale hebt gedaan. Super he!!! Kan je het al een beetje geloven, en hoe reageerde je mannetje?
Mariekepiek schreef:zit nog niet op de 4 weken en heb mij eisprong op 15 augustus gehad. Kan natuurlijk ook een dag eerder zijn maar mijn banner klopt wel aardig. maar 1-2 is dus 3 - 4 weken zwanger.
Lindy schreef:Ja schiet zeker lekker op, nog 10 weekjes werken en dan lekker met verlof (6 weken vantevoren)... tijd gaat snel he, maar heb echt zin om met verlof te gaan...
Heb jij 20 wkn echo al gehad? of wanneer heb je hem?
snippie schreef:Tessa heerlijk meid!!!
Mariekepiek schreef:mooie buikfoto tessa. Net even weer gekeken. super!! laat je ons wel weten wat het wordt?? Jongetje / Meisje?
mooie buikfoto tessa. Net even weer gekeken. super!! laat je ons wel weten wat het wordt?? Jongetje / Meisje?
jamilah79 schreef:Hey dames,
Even een vraagje. Weet iemand waar Beuker is gebleven? Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat, maar ze lijkt wel verdwenen?
jamilah79 schreef:Gelukkig Ran, ik dacht al, nu is ze zwanger en is ze ineens verdwenen van de site. Fijn dat alles goed gaat met je meid!
Lindy schreef:Blijf toch voor je duimen hoor meis!!!
Brrr begin nu zenuwachtig te worden, straks naar groningen, krijgen we uitslag van de biopsie van mn zusje... Zat jij nou ook nog te wachten op een uitslag, sorry ben het even kwijt...
snippie schreef:dames slecht nieuws het word geen IUI en geen IVF!het word wss ICSI!
ik vertel straks verder!
we gaan nu de stad in!heb vrij gevraagd van em werk!!
kus
snippie schreef:sorry ran voor mijn reactie van net. :oops:
Ze willen eerst nog eens een proef opweking doen om het 100%zeker te zijn dus helaas is het uit gesteld!
ze willen die proef opwekking nog eens doen omdat de kwaliteit van het zaad sterk verminderd was.Dus ze willen kijken of dta dus vorige keer moment op name was of dat het gewoon echt slechter word.en idd we moeten blij wezen dat we nog eigen kids kunnen
liefs
Mariekepiek schreef:jij hoort er wel bij op het meiforum monalisa. Dus ik ga heel hard voor je duimen.
finaly87 schreef:monalisa, welk berichtje? waar?? :?
lindy, alles is klaar! moet ook wel met ruim 38 weken..
Van mij mag hij komen!! we zullen zien, heb wel weer wat weeen, maar dat zegt bij mij niet zoveel geloof ik 😞
xxx
anne* schreef:jeetje snippie wat naar voor je
je hebt helemaal gelijk omdat tedoen ik baalde ook heel erg dat ik aan behandelingen moest beginnen maar aan de andere kant vond ik het ook heel fijn want dan heb je toch weer meer kans per cyclus
succes meis
tara hoe is het met jou wanneer is jou nod
ik vind het zo spannend
heb stiekem het idee dat het wel eens raak kan zijn want voel me echt anders heb ook steeds het gevoel of ik hartkloppingen heb heb ik anders nooit
en echt kramp in mijn buik
ben nu echt wel zenuwachtig en de tijd gaat zoooooooo langzaam moet nog zoiezo tot dinsdag wachten maar was vorige keer op dag 13 al ongi dus dat zou maandag
maar dan komt de klap heeeeeeeeel hard aan
anne* schreef:ja klopt 3x net als bij ivf
heb het van de week op gezocht want de gyn begon bij mij over ivf maar de kans van slagen is wel hoog 40% kans
ik kreeg er ook de zenuwe van stel je voor dat het niet lukt dan kun je daarna niks meer
maar ik geloof dat 70% daarna zwanger is
we moeten het maar positief zien
al vind ik dat soms moeilijk
en wat je zegt mischien heb je maar 1 keer nodig
ik gun het je echt van harte