Hey Tara je zit in je vruchtbare dagen. Hoop dat je deze ronde geluk hebt meis
Om het geluk een handje te helpen, speciaal voor jou ****************
X Lindy
LindyOud lidBerichten: 4.195Lid sinds: 1 januari 2005
Tara28 schreef:Aaaah Marieke wat naar....Hopelijk hoef je niet al te lang te blijven en valt het bij jou mee...Ik duim voor je hoor!
Maaaaaar voor de andere meiden...Een collega van mij vanaf 10 weken zwangerschap niet meer kunnen werken en lag daarbij tot de bevalling aan toe dan weer 6 weken in het ziekenhuis aan het infuus en was dan weer een paar weken thuis, dan weer weeeeken het ziekenhuis in. Hoop dat dat marieke bespaard blijft, maar als ze dus heel lang niks van zich laat horen mag ze vast nog niet naar huis. Overigens worden het vaak meisjes als je zo ziek bent van een zwangerschap, dus ben benieuwd wat het wordt.
Ik duim ervoor dat ze snel weer thuis is en dat het na de 12 weken grens over is.
Mariekepiek schreef:dat had ik ook tara. die maand dat ik wel zwanger ben geworden.
Lindy schreef:Hey misslola, meeste is wel klaar hoor, mar zijn altijd nog van die klusjes in huis die nog moeten waar ik me meer zorgen om maak. Plafond van de badkamer moet er nog in, trapleuning moet er nog weer aan en zo nog wat meer klusjes, maar mannetje heeft beloofd dat het gemaakt is voordaat mn verlof begint, haha hij kent me goed, anders ga ik daar over lopen stressen.
Maar hoe is het met jou meis? is je cylcus alweer op gang gekomen en heb je het een beetje een plekje kunnen geven?
Knuf Lindy
Lindy schreef: Weet je al wanneer je wilt gaan testen? ben alleen maar beetje nieuwsgierig hoor ... ;)