LindyOud lidBerichten: 4.195Lid sinds: 1 januari 2005
ik val in slaap hier... Ga toch maar slapen nu, heel veel succes lautje en ik lees morgen je uitslag, of misschien vanacht als ik niet kan slapen haha...
Lindy schreef:he jammer lautje... hoop dat het alsnog komt. Wel lastig om te weten wanneer je moet klussen of gebruik je ovulatietesten?
met mij nu wel weer goed, toen ik net naar huis wilde gaan kreeg ik ineens heel veel buikpijn, stond echt met tranen in mn ogen op de wc, meer van de schrik hoor... nu gaat het weer goed, ga lekker op tijd naar bed en dan nog beetje tv kijken in bed...
Tara28 schreef:O bah wat naar voor Marieke...Wat haar overkomt is nu wel een beetje mijn schrikbeeld
Want.....ik heb beter nieuws: ik ben zwangerrrrrrr!!!!! Vanmorgen was de test toch echt positief. Ben zooooo blij 😃 Ronde 10 is eindelijk gelukt!
Marieke sterkte meis!
X
Tara
Tara28 schreef:O bah wat naar voor Marieke...Wat haar overkomt is nu wel een beetje mijn schrikbeeld
Want.....ik heb beter nieuws: ik ben zwangerrrrrrr!!!!! Vanmorgen was de test toch echt positief. Ben zooooo blij 😃 Ronde 10 is eindelijk gelukt!
Marieke sterkte meis!
X
Tara
Tara28 schreef:@sonja: morgen hetzelfde bericht van jou 😉 ?
misslola schreef:Klein kansje dat ik me morgen ook mag aansluiten met een positieve test.
Ben namelijk nog in afwachting van mijn ongi na de mk.
Morgen zit ik op dag 35 en dat is ook gelijk mijn langste cyclus van voor de mk.
Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan. (deze had ik nog liggen, er waren er nog 2 over) Hierop kwam een duidelijk, maar lichter tweede streepje dan de teststreep. Dit kan twee dingen betekenen of mijn ei is eindelijk in aantocht of ik ben misschien weer gelijk zwanger!
Ik ben natuurlijk een beetje terughouden en ga er niet vanuit dat ik weer zwanger ben. Morgen is ook nog eens mijn verjaardag. Vandaar dat ik er toch wel een testje aan wil wagen.
Heb nog totaal geen kwaaltjes, wel heb ik het idee dat mijn borsten toch weer iets meer gespannen zijn. Maar dat kan ook van de naderende ongi komen. Ook krijg ik een aantal pukkels, en dit is ook meestal een teken van de naderende ongi.
Daarom geef ik ook al aan een klein kansje dat ik misschien weer zwanger ben!
snippie schreef:misslola schreef:Klein kansje dat ik me morgen ook mag aansluiten met een positieve test.
Ben namelijk nog in afwachting van mijn ongi na de mk.
Morgen zit ik op dag 35 en dat is ook gelijk mijn langste cyclus van voor de mk.
Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan. (deze had ik nog liggen, er waren er nog 2 over) Hierop kwam een duidelijk, maar lichter tweede streepje dan de teststreep. Dit kan twee dingen betekenen of mijn ei is eindelijk in aantocht of ik ben misschien weer gelijk zwanger!
Ik ben natuurlijk een beetje terughouden en ga er niet vanuit dat ik weer zwanger ben. Morgen is ook nog eens mijn verjaardag. Vandaar dat ik er toch wel een testje aan wil wagen.
Heb nog totaal geen kwaaltjes, wel heb ik het idee dat mijn borsten toch weer iets meer gespannen zijn. Maar dat kan ook van de naderende ongi komen. Ook krijg ik een aantal pukkels, en dit is ook meestal een teken van de naderende ongi.
Daarom geef ik ook al aan een klein kansje dat ik misschien weer zwanger ben!
hej meis geven die ovu testen ook een duidelijke maar lichte streep 2de streep als je zwanger bent?
Tara28 schreef:Wat een leuke reacties. Dank jullie wel!
Nou voor iedereen zonder kwaaljes: ik heb ze ook niet echt hoor.
Ik heb wat gevoelige borsten, maar die had ik in ronde 9 nog erger. Verer af en toe wat steekje of krampjes, maar dat valt haast te verlozen. Die voel ik enkel, omdat ik er nu meer op let.
Misslola: succes met testen. Zou leuk zijn als we samen zwanger zijn!
Snippe: bij mij gaven de ovu-testen altijd wel minimaal een lichte 2e streep.
Tara28 schreef:Wat een leuke reacties. Dank jullie wel!
Ik heb wat gevoelige borsten, maar die had ik in ronde 9 nog erger. Verer af en toe wat steekje of krampjes, maar dat valt haast te verlozen. Die voel ik enkel, omdat ik er nu meer op let.
snippie schreef:Tara28 schreef:Wat een leuke reacties. Dank jullie wel!
jah bij mij dus niet!maar ben ook niet zwanger wnat zit pas op dag 7 en dit is geen minimaal een tweede lichte streep hoor die ik op dag 7 heb.kijk maar in het topic lijsten en grafieken heb daar ene foto geplaatst.
omdat ik even ook jullie mening wilde of dit idd betekend dta em ei onderweg is.normala heb ik zo streep op dga 12 en dna op dga 14 springt hij(dus tweede pos ovu test)
ik wacht morgen nog even af!
Mariekepiek schreef:ben ik weer! Opname was kort maar krachtig deze keer. Ben natuurlijk ook maar een week thuis geweest voor het mis ging en was er eerder bij als de vorige keer dat ik naar het ziekenhuis moest. Lief dat jullie weer aan mij gedahct hebben. Lindy....moet volgende week nog in het ziekenhuis zijn, zal ik kijken of je kaartje binnen is. Ik heb hem nu gemist. Maar goed......heel lief gebaar van je!
Was wel weer drama met prikken in het ziekenhuis. Heb zo onderhand een naaldentrauma. Eerste poging infuus prikken ging fout waardoor mijn hand en ader zo opgezet waren en nu dus bont en blauw. Bij de tweede poging liep het infuus niet door maar na wat gefrunnik en gepruts na uren eindelijk wel. Maar wat deed het zeer. Volgende ochtend wilde het ook pas bij de derde keer bloedprikken lukken, maar toen was ik zo geirriteerd of dat gebont-en-blauw-prik dat ik me moest inhouden die dame niet voor prutser uit te schelden. Volgende keer wacht ik wat langer met naar de dokter gaan denk ik. En ga ik toch proberen zelf bij te drinken en eten.
En TARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik zei het toch, ik zei het toch!!!!!!!!! HAHA! Van harte gefeliciteerd!
ran83 schreef:Hee tara GEFELICITEERD zeg geniet ervan zeg. Wat leuk nieuws zeg.
Marieke voor jou weer minder dus met dat geprik. Doe maar rustig aan he
b0llie schreef:ran83 schreef:Hee tara GEFELICITEERD zeg geniet ervan zeg. Wat leuk nieuws zeg.
Marieke voor jou weer minder dus met dat geprik. Doe maar rustig aan he
wow, 4 jaar :shock: dat is lang zeg
je gaat t einde al bijna zien , suc6 met de laatste weekjes :)
lonnekeleoni schreef:Mariekepiek schreef:ben ik weer! Opname was kort maar krachtig deze keer. Ben natuurlijk ook maar een week thuis geweest voor het mis ging en was er eerder bij als de vorige keer dat ik naar het ziekenhuis moest. Lief dat jullie weer aan mij gedahct hebben. Lindy....moet volgende week nog in het ziekenhuis zijn, zal ik kijken of je kaartje binnen is. Ik heb hem nu gemist. Maar goed......heel lief gebaar van je!
Was wel weer drama met prikken in het ziekenhuis. Heb zo onderhand een naaldentrauma. Eerste poging infuus prikken ging fout waardoor mijn hand en ader zo opgezet waren en nu dus bont en blauw. Bij de tweede poging liep het infuus niet door maar na wat gefrunnik en gepruts na uren eindelijk wel. Maar wat deed het zeer. Volgende ochtend wilde het ook pas bij de derde keer bloedprikken lukken, maar toen was ik zo geirriteerd of dat gebont-en-blauw-prik dat ik me moest inhouden die dame niet voor prutser uit te schelden. Volgende keer wacht ik wat langer met naar de dokter gaan denk ik. En ga ik toch proberen zelf bij te drinken en eten.
En TARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik zei het toch, ik zei het toch!!!!!!!!! HAHA! Van harte gefeliciteerd!
Oh dat fout prikken had ik ook in het Lucas, mijn ader zwol idd ook zo hard op. Toen moest ik naar de OK toe, zodat ze daar een infuus konden prikken, gelukkig lukte het die mensen wel. 2 Weken geleden met bloed prikken ging het weer mis, gebruikten ze een dikke naald en rolde mijn ader opzij. Bij mij gebruiken ze nu alleen nog maar een dunne naald anders gaat het verkeerd. Dus hier vraag ik nu altijd naar.
b0llie schreef:via de mmm uiteindelijk gelukt zkr?
maar jeetje, echt lang
en aan je naam te zien ben je van 1983?
zo oud is dat toch nog niet
anne* schreef:hoi meiden
marieke ik wist niet dat zoveel vrouwen dat krijgen per jaar
ik hoop dat jij je gauw beter gaat voelen
ik heb gisteren de inseminatie gehad
ik zou weer bij die stomme vrouw moeten komen maar ik werd geroepen door een man ik denk nee he weer een andere
maar het was echt een hele leuke man hij deed het spuitje erin en mijn vriend mocht hem leeg spuiten hij zei ook dan heb je het kindje toch zelf erin gespoten
en normaal gaan de gyns dan weg en moet je een kwartier blijven liggen maar deze man niet hij kwam er naast zitten
en begon een heel gesprek met ons wel 20 min ofzo hij het tot nu was gegaan en hoe ik en mijn vriend ons voelen. toen kwamen we op dat verhaal van vorige keer hoe dat was geweest en dat vond hij heel erg slecht want hij zei wij zijn geen fabriek wij gaan met levende mensen om en dit is al zo;n gevoelig onderwerp en dan mag dat gewoon niet
en we mochten alles vragen het was zo fijn en die man was zo aardig
later hoorde we dat hij alle gyns opleid en heel veel tezeggen heeft in het ziekenhuis ik denk zelf dat er meer klachten zijn geweest
we gingen met zo;n goed gevoel weg
we hadden 2 eitjes en 7 miljoen bewegende zaadjes ja 7 miljoen zaadjes
dus alles is positief ben zo blij
als het nu niet raak is ga ik wel met een goed gevoel naar de ivf toe
Mariekepiek schreef:anne* schreef:hoi meiden
marieke ik wist niet dat zoveel vrouwen dat krijgen per jaar
ik hoop dat jij je gauw beter gaat voelen
ik heb gisteren de inseminatie gehad
ik zou weer bij die stomme vrouw moeten komen maar ik werd geroepen door een man ik denk nee he weer een andere
maar het was echt een hele leuke man hij deed het spuitje erin en mijn vriend mocht hem leeg spuiten hij zei ook dan heb je het kindje toch zelf erin gespoten
en normaal gaan de gyns dan weg en moet je een kwartier blijven liggen maar deze man niet hij kwam er naast zitten
en begon een heel gesprek met ons wel 20 min ofzo hij het tot nu was gegaan en hoe ik en mijn vriend ons voelen. toen kwamen we op dat verhaal van vorige keer hoe dat was geweest en dat vond hij heel erg slecht want hij zei wij zijn geen fabriek wij gaan met levende mensen om en dit is al zo;n gevoelig onderwerp en dan mag dat gewoon niet
en we mochten alles vragen het was zo fijn en die man was zo aardig
later hoorde we dat hij alle gyns opleid en heel veel tezeggen heeft in het ziekenhuis ik denk zelf dat er meer klachten zijn geweest
we gingen met zo;n goed gevoel weg
we hadden 2 eitjes en 7 miljoen bewegende zaadjes ja 7 miljoen zaadjes
dus alles is positief ben zo blij
als het nu niet raak is ga ik wel met een goed gevoel naar de ivf toe
Dan had je dr. van dam denk ik. En het zou me niet verbazen als je de vorige keer dr Hendriks (vrouw met paars haar) had.
Bij mijn eerste opname had ik dr. van dam ook en vond hem heel lief over de baby praten toen we een echo hadden. Heel fijn is dat zoals ie dat doet.
Lindy schreef:Anne wat fijn meis, de duimen draaien hoor. En idd goed idee dat hij het leeg mocht spuiten... Een tweeling zou wel helemaal te gek zijn.
Misslola ik zie in je banner staan 2 wkeen tot vruchtbare periode, betekent dat dat je menstruatie is geweest? Ik hoop het voor je, kun je ook weer verder...
Snippie ben jij nu ook in de wachtdagen, sorry weet het even niet meer :oops: of ben je aan het wachten op de icsi?
Liefs Lindy
Mariekepiek schreef:vandaag echt een superdag gehad. Boodschappen gedaan, gekookt, naar de makro geweest. Normaal wordt ik dan misselijk omdat ik dan te druk doe, maar voel me nog prima. Alleen vanochtend een beetje gespuugd. Hoop dat het zo goed blijft.