snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
dank je meissie:D
anne* schreef:snippie wat een goed nieuws dat je zo snel mag beginnen spannend hoor
weet je al wat voor medicijnen je krijgt?
liefs anne
Monalisa schreef:vaginale tabletten? hoe moet je die toedienen?? :oops:
Jamilah79 schreef:Snippie: Inbrengen in je Magina??? :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Vagina zal je bedoelen, flauw!!! :mrgreen:
ran83 schreef:@snippie spannend dat je zo snel al kunt beginnen. Maar meis laat het wel allemaal op je afkomen he, want het is lichamelijk en geestelijk zwaar hoor. Heel veel succes en ik hoop dat het na 1 poging direct raak mag zijn.
Jamilah79 schreef:Snippie: Inbrengen in je Magina??? :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Vagina zal je bedoelen, flauw!!! :mrgreen:
Lindy schreef:
Lautje zie ik goed dat je morgen al kan testen??? spannend hoor...
Lindy schreef:Haha ja ik was van plan om het wekelijks te doen, maar ja ik vergeet het steeds. Wel leuk hoor om goed bij te houden, dan zie je echt dat ie op een gegeven moment met de week groeit. Vanaf week 18 ben ik over gegaan op positiebroeken, toen begonnen mn pakken echt te strak te zitten...
Misslola gewoon vast beginnen met klussen hoor, als ik kijk wat ze bij de 12 weken echo zeiden dat ik zoveel weken zwanger was dan klopte het achteraf niet met de ovutesten, dan moet de ovulatie wel eerder zijn geweest... Hoop dat jij deze ronde ook zwanger bent!!!!
Lindy schreef:Wauw snippie wat fijn dat het nu zo snel gaat, ben je dr helemaal klaar voor, voor je gevoel? Ik hoop zo dat het snel mag lukken bij jullie!!!
Misslola, ja zomer 2010 loop jij met een dikke buik!!!!
Ik geniet ook echt van mn buik hoor, vind hem helemaal super, alleen snachts begint ie soms wel echt in de weg te zitten en ik wordt uitgelachen door mn vrienden om mn uitgeplopte navel, hihi maar zelfs die vind ik wel grappig... mits ie natuurlijk wel weer weg gaat ;)
Lindy schreef:kan me voorstellen dat je er meer dan klaar voor bent. hoe jong ben je als ik vragen mag?
Ik ben nu nog 30 waarschijnlijk net 31 als de kleine op de uitgerekende datum komt...
Lindy schreef:Da's nog lekker jong idd, ik ben 30 (waarschijnlijk net 31 als ik beval) en mn mannetje is net 35 geworden...
ran83 schreef:Jee tara nog niemand verteld zeg, dat vind ik echt knap. En wees blij dat je geen kwaaltjes hebt al die begin kwaaltjes zijn ook niet alles.
Lindy ik had ook met zo'n 32 weken dat de beeb ineens gedraaid was met het kopje naar boven en de controle 2 weekjes later was het weer gedraaid en nu lag het dus goed.
Snippie het gaat goed komen daar heb ik vertrouwen in, zolang je altijd de hoop en de moed houdt.
Lautje schreef:Lindy schreef:
Kheb positief getest! Ben zwanger! :D
ran83 schreef:Tara dat zou super zijn zeg, ben heel benieuwd of je binnenkort gebelt wordt.
Hee marieke welkom terug, toch fijn dat je zo gemist wordt dan wordt er in ieder geval wel aan je gedacht he. Maar leuk dat je buikje begint te groeien zeg.
Snippie is inderdaad snel gegaan bij jullie zeg, soms heb je wachtlijsten van een jaar ofzo. Maar wel fijn dat het zo snel gaat zeg, hopelijk volgt er ook heel snel goed nieuws voor jullie.
Hier schiet het inderdaad aardig op nog zo'n 4 weekjes en dan de uitgetelde datum, maar ik ben wel een van de gelukkigen die weinig kwaaltjes heeft zeg. Heel veel vragen en zeggen van ben je er ook wel flauw van zeker, maar dat ben ik totaal niet 😊 Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar m'n beeb en natuurlijk het geslacht, maar ik kan en doe alles zelf nog wel moet ik wat vaker pauze nemen dan. Ben er zelf natuurlijk wel heel blij van. :D
Mariekepiek schreef:Lautje schreef:Lindy schreef:
Kheb positief getest! Ben zwanger! :D
wauw!!!! Van harte gefeliciteerd!!!