Lindy schreef:Wat fijn mama2b dat het nu weer helemaal goed is. Hoop dat de rustperiode er voor zorgt dat het nu gewoon raak is...
Ja 35 weken al, gaat zo snel ineens... Dit is mn tweede week verlof en kom echt heerlijk tot rust. Nu wel druk geweest met afspreken met vriendinnen enzo. Morgen bewust dagje vrij te houden om echt weer even wat te doen in huis... lekker wasjes draaien en kleerjes strijken enzo... Verder slaap ik elke dag dag schandalig uit haha :D
Lekker zeg.. lekker verlof 😊 heerlijk kan niet wachten tot ik ook mag 😉
Hoe kijk je aan tegen de bevalling? zie je ertegenop of kijk je er juist naar uit?
Ik ben blij dat het hier nu weer lekker rustig is en ik hoop maar dat dit er idd voor zorgt dat het snel raak is.. Ik heb de afgelopen 3 maanden me helemaal niet bezig gehouden met zwanger worden en heb opeens een cyclus van 33 en 32 dagen gehad.. terwijl het daarvoor soms zo kort was dat ik net van de ongi af was en het alweer was (14 dagen cyclus) dus ben wel blij met die cyclus zo.. nu maar hopen dat ik dan dus ook echt een eisprong heb en snel weer beginnen met foliumzuur en dan hoop ik dat ik ook snel zwanger ben 😊 ben nu al sinds december van de pil af..
Liefs