Mariekepiek schreef:wat een verschrikkelijk leuke foto's. Vind die beertjespakjes ook altijd zo schattig bij die kleintjes!! Je hebt inderdaad een mooie dochter hoor!
Snippie........ik heb bij andere behandelingen echt veel lagere slaginskansen gezien. Dus dit valt me heel erg mee.
Met mij gaat het wel aardig. Heel af en toe een klein beetje overgeven, maar da's vooral sochtends. Ik gebruik nog wel 1x per dag medicatie. Zolang ik sochtends nog overgeef durf ik daar ook nog niet mee te stoppen. Met eten kan het nog steeds wel beter, want dat is nog niet veel wat ik eet. Verder denk ik dat ik de baby af en toe voel kriebelen in mijn buik, maar weet niet zeker of het de baby is.
het hangt ook nog van de kliniek af waar je het doet he.deze cijfers zijn gebasered op de kliniek waar wij zitten.
maar toch kan ik mijn gevoel niet meer aan zetten.na al die teleurstellingen kan ik gewoon niet meer echt positief denken.
en tjah stel ik test woensdag positief wie zegt dta het nu wel blijft zitten.weet het moet niet zo denken maar het is al vaak genoeg mis gegaan.
wat fijn dat het beter met je gaat meissie
en wat gaaf!! ik dnek wel dat het je baby is:D!
wel minder van dat eten maar komt wel.
knuf