sabien.70 schreef:Hallo,
....Lowiena, dat bijhouden wanneer de beeb beweegt lijkt me ook wel wat, dan kun je je wellicht al vast een beetje voorbereiden op hetzelfde ritme na de geboorte. Aan de andere kant, ik denk dat ik vaak veel te druk ben om er aan te denken, laat staan het te herinneren hoe laat het dan was hihi!!
....Sabien
Nou zo super gaat het bijhouden hier ook (nog) niet hoor, als mij mobieltje te ver weg ligt of ik heb geen papiertje om het op te schrijven bij de hand, dan komt er niks van. De eerst notatie van vanmorgen was kwart over 10 en ik heb de kleine toch al een paar keer eerder opgemerkt. 😉 Maar ja als je het maar lang genoeg doet hoop ik een regelmaat te ondekken. De tot nu toe gevonden tijden zijn makkelijker omdat de ene kort na de luch is en de ander rond het tijdstip dat mijn man belt dat ie weer naar huis komt. En ja dan heb ik in beide gevallen mijn mobiel(klokje) en papier of de klok op de pc in de buurt.
dibbes schreef:Lieve mama's
Wat een hoop verlof al hier zeg! Echt lekker.
Ik nog ietsje meer dan een weekje....
Vandaag was ik bij de verloskundige en mn bloeddruk was nog net zo hoog maar geen eiwit in urine dus niet erg maar onder controle houden. Verder dacht ze dat ik eerder ga bevallen omdat het kindje al heeeeeeeel laag zit en ik veel harde buiken heb en het kindje al vrij zwaar is(zoals zij schat dan) Ze denkt aan 37 weken.....poehee das al bijna....dan heb ik pas een weekje verlof...aaaah
Liefs
Meid denk aan je gezondheid en die van de kleine, ga per direct met verlof 😃 😉 Zorg ervoor dat je nog wat tijd hebt om lekker uitgerust de bevalling in te gaan.
Momo28 schreef:Hai meisjes!!
....Goed, nu dus lekker relaxen, ga nog ff mandarijntjes pakken en bitter lemon (schijnt ook de weeen op te wekken zag ik bij een ander forum... 😉
...Liefs Momo
Zou wel uitkijken, er wordt beweerd dat de kinine in bitterlemon (en andere bittere vruchtensapjes zoals, grapefruit en ananas) schadelijk kan zijn voor de kleine.
mamasanne1 schreef:....
..... Ik denk dat mannen echt bewijs/iets tastbaars nodig hebben om te beseffen dat het ècht gaat gebeuren...Het zien van je voorweeën was misschien zijn wake up call? Profiteer er maar van! (zijn er geen andere klusjes in huis die nog moeten gebeuren.. 😊 )
Ga nu de verfspullen uit de kast trekken...
😃 😃 😃 Ik ben hier juist uit gezenuwd en mijn man ziet nog allemaal dingetjes die hij graag af wilt hebben voor dat de kleine er komt. Ik mag me niet meer te druk maken, moet het rustig aan doen, braaf yoga oefeningen doen en meneer heeft ook maar bedacht dat het goed is voor me om te gaan wandellen. Lekker naar buiten en bewegen is goed voor de weerstand. Heb mijn man het verhaal van de maan en dat meisje dus met een krappe 37 weken bevallen is verteld, en volgens mij wil hij dit weekend echt alles op orde hebben. 😂 😂 😂
Misschien scheelt het ook dat hier de vk ook al heeft gezegd dat de kleine waarschijnlijk niet tot de 42 weken blijft zitten.
Ben benieuwd of er vandaag weer telefooncontrole komt. Tja schoonmoe belt zo'n beetje om de dag, mot ze echt mee gaan kappen hoor, hopelijk is mijn schoonpa snel weer terug uit het buitenland heeft ze tenminste weer wat om handen. Trouwens van het weekend zien we ze toch op de verjaardag van mijn neefje misschien wel geen controle vandaag 😃 😃 😃
moet al bijna 4? jaar :shock: een onderhoudsbeurt voor de ketel regelen is eindelijk gelukt om te bellen, woensdag wordt de ketel schoongemaakt.De ketel zit er sinds 2001 in en is pas 1 keer nagekeken en dat was denk ik in 2004 :oops:
Heb vandaag lekker uitgeslapen, meneer was redelijk op tijd op, dus heb hem niet geholpen met z'n bammetjes. Tja had blijkbaar niet genoeg tijd want had geen thee gezet, maar ja maandag zal ik wel weer helpen. Lekker gebadderd, yoga oefeningen gedaan en ontbeten. En nu is het alweer bijna lunch tijd. Hmm mijn liga tussnedoortje gemist, moet ik vanmiddag maar wat meer fruit of alsnog een liga nemen erbij nemen.
Oja moet nog was ophangen, ga ik maar gelijk doen, tot later.......
Oja meld plicht, het is weer vrijdag hè dus vanmiddag is manlief vroeg thuis en dan ben ik er paS maandag weer. Zal straks voor hij thuiskomt nog even rondneuzen.
Groetjes L.