Ik ken het precies meid...Wij zijn nu al sinds november 2006 voor onze eerste beeb bezig...en ook mn schoonzusje die net bevallen is terwijl zij vorig jaar der vriend leerde kennen en 2 weken dat het aan was tussen hen vroeg die gozer haar al ten huwelijk (dus gaan ze ook nog trouwen dit jaar) en 4 weken later vertelden ze doodleuk dat ze in verwachting zijn aaaaaaaaaaaaaarghhhhh
Terwijl hun beiden ook helemaal niks noppes nada hebben, en zelfs hebben ze zo ff 10.000euro erdoor heen gejakkerd zo ineens hop weg waaraan allemaal aan onzinnigheids dingetjes aaaaaaaaaaaarghhh... Hij die vorig jaar zijn baan opgezegd heeft en zij die al helemaal niet werkt maar liever van andermans centen teeert bahh!!!
En hij (of samen) eigen bedrijfje waren begonnen alleen dat loopt voor geen ene flikker dus daar willen ze ook weer mee stoppen...Nou lekkere boel daar zo te horen maar ook hebben ze illegaal gewoond maar daar moesten ze dringend weg...
Butterfly82 schreef:Hey meiden,
ik moet ook hier echt even mijn hart luchten.... Ik hoorde 7 weken geleden dat mijn schoonzusje met de pil gestopt was die week ervoor. Ze hadden een kleintje van vrienden te logeren gehad en o, o wat was dat leuk... dus hup die pil de deur uit. Mijn broer heeft nog een enorme schuld waar hij nog geen cent van afbetaald heeft en ze hebben niet eens een eigen huisje. Ze wonen officieel allebei nog thuis en zitten nu illegaal ergens te wonen. Oerstom allemaal, maar goed hun keus. Ik dacht bij mezelf... zal wel niet zo'n vaart lopen... Wel dus! Heb ik net mijn broer aan de telefoon, heeft zijn vriendinnetje gisteren positief getest! Bah! Zegt hij ook nog : we hebben het maar drie keer gedaan! Daar zijn wij dus al tien maanden mee bezig! zwanger worden... En het is echt niet dat ik iemand anders niet gun om zwanger te worden maar zij.... Zij hebben echt in een opwelling de pil naar buiten gegooid! Ze hebben zichzelf vorige week zelfs nog afgevraagd of ze er wel al aan zouden moeten beginnen en niet eerst zelf alles op de rails moeten krijgen. Heel slim... dacht ik.. Maar te laat!
Echt erg... had nooit verwacht dat ik nog eens jaloers zou zijn op die twee! Maar ben het nu toch echt een beetje... Zijn ze gewoon de eerste of tweede ronde zwanger... Het is allemaal nog maar net en ze gaat morgen nog een keer testen om te kijken of het streepje duidelijker is, maar ja... streep is streep toch? Ik ben heel benieuwd...
Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest echt even mijn hart luchten... Mocht het tegen niemand zeggen nog natuurlijk maar moest het toch ergens kwijt!
Nu maar hopen dat zij ook niet op dit forum zit... zou wel heel erg zijn....
Liefs...