De aannemer heeft bij ons in het voorjaar al een groot kozijn met openslaande tuindeuren al geplaatst, en de bouwvak begint volgende week al en duurt tot ongeveer 4 aug...Dus dan gaat de aannemer ook bij ons aan de slag 😉 . Ach ja zitten we met mijn verjaardag in de verbouwing vind de aannemer ook niet zo erg kan ie taart mee eten hihi 😃
Enne ja Tara heb een tijd terug een best wel heftige miskraam gehad dit waar mijn ex voor gezorgd heeft toen ie me dus van de trap af had gegooid. En was op dat moment al 18 wkn. Dus echt hij heeft mijn/zijn kindje gewoon weg vermoord 😞 Enne nu het moeilijk is om weer zwanger te worden geen idee maar heb maar heel zelden dus een eisprong dat ik heb en nu dus ook aan de Clomid zit en maar hopen en duimen, iig was de vorige ronde toppie en had ik een hele mooie/goede ovulatie gehad, alleen helaas geen bevruchting. Maar das maar net die geluk die je moet krijgen geloof ik.
Enne dames misschien weten jullie het al wel maar volgende week zaterdag is het ´´Zwarte Zaterdag´´.... 😉
Tara28 schreef:@ possie: ook verbouwplannen dus! Bij ons beginnen ze a.s maandag. Wij krijgen kunststof kozijnen en laten wat ramen vergroten en openslaande deuren naar de tuin maken. Wanneer is het bouwvak dan? Ik weet alleen dat het bedrijf dat bij ons komt, geen bouwvak ging houden.
X
Tara