Dat is netjes en heel erg lief dat je dat voor je broertje doet allemaal hij zal wel trots zijn op jou maar vast ook wel op jou hubbie?
Kijk ik ben hartstikke blij dat mijn schoonzusje niet mijn eigen zusje is zeg pfff...Maar dan nog als dat wel zo zou zijn geweest had ik precies hetzelfde als wat ik nu had gedaan...
Zij heeft al echt door heel nederland op verschillende plekken gewoond bij dan weer die gozer en dan weer die en dan weer die, het leek net zo´n overloperh**r ...
En ik durf mijn had ervoor door het vuur te steken dat ze met deze gozer waar ze nu net 1 jaar samen mee is ook niet lang zal duren, het liefst hoop ik dat die hele bruiloft niet doorgaat en als die wel door zou gaan gewoon dat het dan enkele maanden daarna voorgoed over is tussen haar en die gozer (echt aan die gozer ligt het echt niet hij doet echt alles voor haar wat zij hem maar vraagt, ze heeft een mooie slaaf gevonden overigens), nou dat hoef ik bij manlief echt niet te flikken want dan kan ik wel mooi vertrekken...Maar zelf ben ik daar ook niet fan van hoor ik doe gewoon lekker mijn eigen ding en als ik iets wil pak en doe ik het zelf wel, ik ben nog altijd niet invalide maar zij denkt daar heel anders over dat ze te invalide is terwijl ze dat niet is, nou echt ik vind dat gewoon flauwe kul en ze bestraft mensen ermee die wel degelijk invalide zijn ect....
Kimberly20 schreef:Jeetje zeg Beebie_Wish, je gaat toch niet even iemand om 500 euro vragen :roll: Dat vind ik persoonlijk wel heel erg ver gaan! En heel goed dat je voet bij stuk heb gehouden (hoe moeilijk het ook is).
Mijn broertje woont nu bij mij, dus die heeft het allemaal goed. We hebben hem gestimuleerd een BBL opleiding te gaan doen. Hij werkt nu 4 dgn per week als schilder en gaat 1 dag naar school!
Hij leert dus ze eigen geld te verdienen, ermee om te gaan en heeft over 2 jaar ze MBO diploma!