vj schreef:Bij de verloskundige was alles helemaal goed!! wel een bloeddruk van 55! dus nog steeds laag:(
ze heeft me wel een drankje voorgeschreven wat zou kunnen helpen. zo ff halen bij de drogist!
Alleen ben ik 0 negatief. dus niet zo mooi:(
Bij 30 weken gaan ze kijken of ik antistoffen heb in mijn bloed en dan krijg ik uit voorzorg een prik in mijn been.
Na de bevalling nemen ze bloed af uit de navelstreng en wordt dat bloed ook getest. En dan eventueel weer een prik.
We weten mijn mans bloedgroep niet. dus weten we ook niet wat de baby heeft!
en ik mag idd niet thuis bevallen omdat ik 2 hoog slaap en daar wel mijn badkamer heb.
Maar ambulance personeel mogen niet meer tillen.....
Dus ze zei, zet maar een bed neer in je woonkamer anders (op de 1e) maar daar is geen water en dat wil ik zelf gewoon niet. Dus wordt het ziekenhuis!
nu ff poetsen in huis!
heey vj
Ik heb ben a negatief, en moet ook met week 30 bloedprikken en na de bevalling ook een spuit. Zelf na mijn miskramen kreeg ik ook een spuit. Okay het is voor onze gezondheid maar ik ben als de dood voor spuiten.. Help..
Ik mocht zowiezo niet thuis bevallen ivb die bloedgroep jij wel?!
en nu moet ik ook zowiezo in het ziekenhuis bevallen...
Ik heb al 2 nachten heel erg slecht geslapen, woensdag hebben we de 20 weken echo mijn god we zijn zo zenuwachtig! manlief ook...
Vandaag alles bij elkaar geraapt en ben de keuken van boven naar onderen en van binnen naar buiten schoongemaakt. Ook heb ik de tafel anders neer gezet in de keuken beneden opgeruimt schoongemaakt. duo kinderwagen staat al ingeklapt in de auto morgen haal ik een duobak op, moet wel passen dus dan maar heel de wagen mee.
heb mijn vakantie lekker vol geplant