VJ: volgens mij kan je hier: http://www.geboortekaartjes.nl/ we goedkopere kaarten vinden....maar ja...ze moeten wel naar je smaak zijn....
x
Karin
karinmonsterOud lidBerichten: 303Lid sinds: 1 januari 2005
karinmonster schreef:Geboortepost kende ik nog niet, maar de prijzen!!! Jeetje!!!
Mama...had je deze al gezien: http://www.geboortekaartjes.nl/geboorte ... categorien
liefs,
Karin
vj schreef:Hey hey,
Ik ben weer thuis......... te weinig kinderen op het dagverblijf!!
en dan heb je compensatie uren, en dan kunnen ze je naar huis sturen.
vanavond moet ik wel naar de vergadering!
Hier schijnt wel de zon,maar waait wel een beetje,is nu nog fris buiten. (wonen aan de kust)
Mama. wat vervelend dat je kindjes zo druk zijn!! en dat je er last van hebt!
ik voelde in de auto gisteren pijn naast mijn navel. zou dat van de kleine geweest kunnen zijn???
Regenboog schreef:hey.
lekker VJ; dat je nu alsnog vrij bent haha!
vervelend mama dat ze tegen je navel schoppen! Zeker met die wond, au!
Jij moet 9 juni naar het ZH? ik ook!
en wat jij schrijft; wat zal ik vandaag eens gaan doen.. pff, dat dacht ik ook toen ik wakker werd..
Ik moet zo naar de VK.. even praten over mijn ZH-bezoek afgelopen week en hartje luisteren + de
buik voelen (omdat deze toen ik werd opgenomen steeds zo hard was) Ben benieuwd!
Fijne dag allemaal,
x
vj schreef:dat scheelt zeker een stukje rijden mama!
Leiden is voor ons een half uur rijden!
veel plezier met je nieuwe boeken!
Regenboog schreef:hey mama1988,
wij zijn dus niet de enige die niet zo fanatiek zijn.. je hoort zo'n gemiddeld van 3 keer per week.. daar kwamen wij lang niet aan hoor!
En ja haha, alles wat niet mag wil je he.. zo at ik nooit filet american .. en nu opeens ben ik steeds benieuwd hoe dat smaakt.
Het gaat niet om de baarmoeder zelf he.. maar om de baarmoederhals.. Nouja, zie maar of je het vraagt 😃
x
Regenboog schreef:hey mama1988,
wij zijn dus niet de enige die niet zo fanatiek zijn.. je hoort zo'n gemiddeld van 3 keer per week.. daar kwamen wij lang niet aan hoor!
En ja haha, alles wat niet mag wil je he.. zo at ik nooit filet american .. en nu opeens ben ik steeds benieuwd hoe dat smaakt.
Het gaat niet om de baarmoeder zelf he.. maar om de baarmoederhals.. Nouja, zie maar of je het vraagt 😃
x
popje 2 in de maak schreef:Wij zijn ook niet zo fanatiek hoor. Moet zeggen dat we het momenteel vaker doen dan ooit. Misschien wel 1 x per week (da's voor ons enorm veel, 1 x per 2 maanden komt meer in de richting normaal).
Voel me niet zo denderend. Heb eigenlijk een continue harde buik vanaf vanochtend terwijl ik practisch niets doe. Ook is de baby een stuk minder actief de afgelopen dagen. Vanavond om half 10 kunnen we nog even bij de verloskundige terecht. Bah voelt niet fijn zo...
Regenboog schreef:doe wel rustig aan he mama!!!
goed dat je het zegt van de hydrofiele luiers.. anders had ik ze wel gestreken!
Scheelt weer werk :D
Regenboog schreef:Ik kreeg net bericht van de zwangerschapcursus. Start volgende week, 8 bijeenkomsten van een uur.
Ik vraag me alleen af of ze daar ook veel aan gym doen, want dat is nu niet echt de bedoeling voor mij..
Vanmiddag/morgen die vrouw maar eens bellen!
Gaan jullie ook naar zo'n cursus?
Ik ga vanavond met m'n mannetje uit eten, om te vieren dat ik alweer een week verder ben en even lekker
te ontspannen, heerlijk!
Regenboog schreef:wat een goede info weer allemaal over wassen enzo 😃 thanx
wij hebben geen droger, dus hoef ik er ook niet over na te denken of ik het erin doe haha.
Ik ben op zoek naar een felroze mutsje! Bij de Hema en prenatal hebben ze alleen maar van dat zachte roze.. ik wil graag een felle! Als jullie een x zoiets zien, willen jullie dit dan zeggen? ben er al een tijdje op zoek naar..
x
mama1988 schreef:Regenboog schreef:wat een goede info weer allemaal over wassen enzo 😃 thanx
wij hebben geen droger, dus hoef ik er ook niet over na te denken of ik het erin doe haha.
Ik ben op zoek naar een felroze mutsje! Bij de Hema en prenatal hebben ze alleen maar van dat zachte roze.. ik wil graag een felle! Als jullie een x zoiets zien, willen jullie dit dan zeggen? ben er al een tijdje op zoek naar..
x
ahhhhh ik wil ook vertellen wat de geslacht van onze kids zijn!!!
karinmonster schreef:Spannend!! Toch nog trouwen!!! Wat zagen jullie er leuk uit!
Ik zorg in het weekend dat jullie foto's krijgen! Ik heb een leuke lange jurk gevonden bij SPS die ik ook na de bevalling kan dragen....morgenochtend naar de kapper om iets aan de wilde krullen te doen, met getuigen en dochter lunchen, trouwen, rusten en 's avonds feest! Ben erg benieuwd!!!
karinmonster schreef:Snap de gedachte...ik wilde ook niets groots doen...vond het ook zonde van tijd en geld! Maar helaas heb ik in deze niet het laatste woord gehad en hebben mijn schoonouders het stiekem gepland (en betaald dan natuurlijk!) dus het moet maar....ik probeer er toch maar van te genieten!
Wanneer gaan jullie nu trouwen?
popje 2 in de maak schreef:Heeeeeeel fijne dag morgen karinmonster!
Via rainbowbabies.nl en simplycolors.nl kun je lekker felgekleurde kleertjes vinden Regenboog, ook mutsjes! Je kan ze ook laten bedrukken. Zelf heb ik dat alleen bij rainbowbabies gedaan en de kwaliteit is prima! Maten vallen vaak wel wat groot. Je kan er ook een gratis mutsje krijgen (volgens mij een kaartje sturen ofzo). Ook wel makkelijk shoppen als je de deur niet meer uitkan ;). Mijn zoontje draagt nu vol trots een "big brother 2B" shirt :D.
mama1988 schreef:popje 2 in de maak schreef:Heeeeeeel fijne dag morgen karinmonster!
Via rainbowbabies.nl en simplycolors.nl kun je lekker felgekleurde kleertjes vinden Regenboog, ook mutsjes! Je kan ze ook laten bedrukken. Zelf heb ik dat alleen bij rainbowbabies gedaan en de kwaliteit is prima! Maten vallen vaak wel wat groot. Je kan er ook een gratis mutsje krijgen (volgens mij een kaartje sturen ofzo). Ook wel makkelijk shoppen als je de deur niet meer uitkan ;). Mijn zoontje draagt nu vol trots een "big brother 2B" shirt :D.
Ik ken de site's ook toevallig vandaag ook gekeken voor een mutsje met naam alleen de kleur en maat hadden ze niet meer. Ik heb er ook een t shirtje bestelt maar 62/68 maar het valt inderdaad groter dan bijvoorbeeld de kleertjemaat van prenatal of hema.
karinmonster schreef:Goede tip Popje! En bedankt!
Mama:
We wisten beiden van niets!!! Zo groot had ik het nooit gepland...zeker 200 man! Bah! Zucht....
Ik hoop dat het je inderdaad lukt om het te regelen voordat de kleintjes komen!!!
Regenboog schreef:Ik kan op rainbowbabies.nl inderdaad een superleuk mutsje bestellen!
Nu kan ik kiezen uit;
X-small (voor prematuur, = 35 cm)
Maat 01 = (voor 0 tot 6 maanden, = 40 cm)
Iemand zei dat het groot valt, zal dat ook met mutsjes zijn? Ik wil haar het mutsje graag opdoen als ze net geboren is! welke zal ik nemen..?
x
ps: mama1988; als je het graag wilt vertellen aan ons (geslacht) kun je dat ook via een persoonlijk bericht doen! Dan
zeggen wij er niks over op het forum! Kun je doen als je het niet meer volhoudt :D
judy schreef:nou hee had net een bericht getypt en is weg... daar gaan we weer.
hebben jullie ook dat jullie humeur niet al te best is? Dat je echt snel geirriteerd raakt enzo?
pfff mijn vriend is regelmatig de pineut, arm mannetje. Maar ik ben ook vaak wel lief hoor.
Vandaag op werk wou ik ook een paar klappen uitdelen, maar heb me enigszins in kunnen houden, maar kost me steeds meer moeite.
ik ga slapen, anders wordt ik weer een monster morgen, haha
karinmonster schreef:WAT ZIJN JULLIE TOCH SCHATTEN!!!!!
Dank jullie wel voor alle mooie wensen!!!!!
Ik ga ervoor!!!
Dikke kus!!!
Karin
mama1988 schreef:karinmonster schreef:WAT ZIJN JULLIE TOCH SCHATTEN!!!!!
Dank jullie wel voor alle mooie wensen!!!!!
Ik ga ervoor!!!
Dikke kus!!!
Karin
GENIET ERVAN
Liefs