oja: ik heb geen gemeenschap gehad.. maar heb wel veel gedaan gisteren.
(lopen, behang krabben en wat in de tuin gewerkt..)
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
Regenboog schreef:hey Janneke,
het gekke is dat ik al heel rustig deed na mijn opnamen van 6 weken geleden (uitgedroogd en heel ziek van de zwangerschap). Ik werkte niet meer en deed wat kleine dingen in huis. Maar goed, nu dus nog minder doen!
teken van je lijf dat hoe je leefde, dat dat effe te heftig is en dus een paar stappen terug moet. Ik heb veel harde buiken.. en soms pijnscheuten van onderen.
Hoe voel jij je? (je bent 30 weken.. nog maar 10 weekjes! of misschien maar 8!)
x
Regenboog schreef:oh .. ik zie dat er een regel van jou tussenstaat.. die moet je ffies wegdenken!
het moestRegenboog schreef:hey Janneke,
het gekke is dat ik al heel rustig deed na mijn opnamen van 6 weken geleden (uitgedroogd en heel ziek van de zwangerschap). Ik werkte niet meer en deed wat kleine dingen in huis. Maar goed, nu dus nog minder doen!
teken van je lijf dat hoe je leefde, dat dat effe te heftig is en dus een paar stappen terug moet. Ik heb veel harde buiken.. en soms pijnscheuten van onderen.
Hoe voel jij je? (je bent 30 weken.. nog maar 10 weekjes! of misschien maar 8!)
x
Regenboog schreef:week 24: dat het kindje ongeveer 620 gram moet wegen en zo'n 32 cm lang is.
judy schreef:ik vind het best prut die verloskundige, je komt en voor je het door hebt sta je alweer buiten, moet je weer 4 weken wachten... (ik ben nog maar 3 keer geweest) hoe vinden jullie dat?
Regenboog schreef:mama1988: hoe gaat het nu met jou? lig jij ook veel op een dag, op ben je wel gewoon op?
Ik merkte toen ze zeiden dat ik tot 28 weken vrijwel niets mag, ik echt in een dip raakte. Ik dacht;
wow, dat duurt nog vet lang (en daarna nog tot september) ..
Ik hoop dat ik over een paar dagen ook kan zeggen; ik ga genieten van mijn verlof, want nu staat het
me alleen nog maar tegen.
Ben je ook bang dat ze eerder komen dan 28 weken? ..
x
Regenboog schreef:goed dat je ffies hebt gebeld. Succes met overleggen straks, laat je even weten wat ze zeiden?
en haha, mijn man roept ook steeds; 'je bent toch niks aan het doen'.. euhh nee :oops:
x