hey meiden,
ik heb nog een site waar je de aanbiedingen kan volgen!!!!
http://www.watkostenluiers.nlkan je op aanbiedingen klikken en dan zie je waar een aanbieding loopt.
Ik heb zelf nog geen luiers gekocht, maar dat doe ik als de commode er is. anders wordt het zo'n troep... Volgende week begint mijn 2-weekse vakantie en dan gaan we de baby kamer klaarmaken, dat de spullen (ledikant en commode) er zo in kunnen. Volgens mij komen ze in week 32. Dus moet nog heel even geduld hebben 2 weken. :roll:
Ik ben er nog niet uit met de kleurtjes etc. Ik denk dat ik het gewoon heel rustig ga houden. Kan altijd nog een drukke bende worden met accesoires en weet ik veel wat.
Jullie hebben mooie lage bloeddrukken. Ik zat steeds op 120/80. Wat normaal is. Maar ik las dat je bloeddruk omhoog gaat later in de zwangerschap, dus ik hoop dat ie bij mij goed blijft. Voel m'n hart af en toe wel bonken.
Mijn kleine schopt soms omlaag. waaahah 😮 Soms ben ik bang dat er een voetje uitkomt. Ik heb al met 'm overlegt of ie misschien weer wat wil draaien, maar hij vind het zo nog even best. Meestal ligt ie met koppie naar beneden geloof ik. (gelukkig)
Die voetjes en kontjes vind ik ook prachtig zeg. Dan besef je dat er al echt een kindje in zit.