vj schreef:Dat is ook zo hoor Ymnas!
Morgen moet ik weer werken tot half 1 (werk altijd om de week op vrijdag een halve dag)
En als we weinig kinderen hebben dan ga ik eerder weg.
Ik doe dat nu ook hoor ymnas, de dag voor mijn werk doe ik weinig. Anders red ik het niet.
Ook jij moet aan jezelf blijven denken. in de zorg werken en zwanger zijn is nu eenmaal zwaar. Ik heb nu 2 hele dagen gewerkt en voel me nu echt half ziek.
soort van misselijk en geen energie voor iets!
2 keer wezen plassen vannacht en om 5.45 uur wakker.
Weltot 9 uur in bed gebleven en af en toe even geslapen.
Doordat ik 2 dagen heb gewerkt voel ik nu denk ik weer mijn rug :roll: en vermoeide spieren!'
Ga toch maar even 2 verdiepingen stofzuigen en 1 verdieping dweilen.
de slaapverdieping geloof ik wel.
Verder doe ik lekker niets! mijn vriendin komt vanmiddag met de kleine (10 maanden).
Dus dat is wel gezellig!
MAMA wat gezellig dat je ff bij je moeder langs kon nu ze in de buurt is. Wanneer gaan hun op vakantie dan? want ben je niet bang dat je gaat bevallen en dat dan je ouders weg zijn?
ik weet precies hoe je je voelt ik heb echt het gevoel in mijn benen dat ik de nijmegsevierdaagse heb gelopen hahaha.. en omdat het vakantie is hebben ze me ook mee ingeplant werk eigelijk ma 3 dagen ma nu de ene 4 de andere 5...
vanacht haast geen oog dicht gedaan leek wle of ik vette spierpijn had.
ik ben nu wel blij dat ik halve dagen werk ma nog is het soms erg zwaar werk allleen op de drukke periodes.
liefs Sammy