Regenboog schreef:Karin 02-09-2009 nu 35 weken
ymmas(Samantha) 17-09-2009 nu 32 weken en 5 dagen
mama (wendy) 19-09-2009 nu 32 weken en 3 dgn
regenboog 23-09-2009 nu 31 weken en 6 dagen
VJ (Ada) 27-09-2009 nu 31 weken.
Ik dacht nog; zullen we ook een lijstje maken met wanneer je denkt dat mama gaat bevallen?
We zijn er zo mee bezig 😃
Tenzij jij dat niet leuk vindt mama!!! dan moet je het ff zeggen
x
ik vind het best meid..
ik ga vandaag het ziekenhuis even op de hoogte brengen, dan weten ze het in iedere geval.
vannacht niet lekker geslapen om het uur of andere half naar de wc. en telkens is mijn onderbroek nat.
gister ook door gegeven maar kreeg er geen antwoord op. Zou ik vruchtwater verliezen dus daarom bel ik ook
ff naar het ziekenhuis. Ik merk wel het zit anders dan anders ben nu veel onzekerder gek hea.
Vandaag eindelijk na bijna 2,5 maanden mijn gordijnen van de babykamer ophalen en ophangen.
Gister de laatste wandplank vast gemaakt en ingericht.. ennn ik heb mijn voetenzakken gevonden voor mijn one tree hill
wagen! NIEUW voor 30 euro.. was een aanbieding bij een babyoutlet.. dus laat dat mens maar lekker met 2 voor 50 euro 2de hands! heb er nu 2 voor 60 euro nieuw! Lekker twee knal roze gekocht! (heb een zwarte wagen dus vond dat wel leuk)
Regenboog en Popje 2 doe rustig aan.. (moet ik vooral zeggen, heb een opruimdag geplant staan)
Finaly geniet lekker van je verlof zag dat je in 2010 pas weer hoeft te werken , bofkont!
Voor de gene die nog even door moeten ploege heel veel succes!