goedemorgen!
Gisteren heel erg uitgeput om negen uur naar bed gegaan...de hele dag helemaal niets gedaan en me laten masseren en het was alsof juist daardoor de vermoeidheid loskwam...heb vervolgens heerlijk geslapen...kon nog langer blijven liggen!!! Straks controle dus toch op tijd eruit!
Sammy: wat vervelend van je buren! Jullie kunnen volgens mij ook bemiddeling aanvragen van een maatschappelijk werker via de politie...ik kan me voorstellen dat je het alleen niet aandurft uit angst dat het uit de hand loopt.
Wij zien de bevalling als volgt: eerst weeen thuis rustig opvangen, zoveel mogelijk in bad (werkte vorige keer ook erg goed), mijn beste vriendin inschakelen (woont in Schiedam en moet dus eerst deze kant op komen), als de weeen om de vijf minuten komen naar het ziekenhuis (ze hebben daar wel mooie kraamsuites). Kyra naar mijn schoonouders/of naar haar vader (afhankelijk van welke dag het is).Alleen vriendin en man erbij, heb ze volgens mij beide nodig om rugweeen/beenweeen op te vangen. Als de kleine er is, sms rondje. In principe, als alles goed is gegaan, mag de naaste familie meteen komen. Nou weet ik dat in de praktijk wordt: mijn schoonfamilie (opa, oma, schoonzusjes) en dat mijn eigen familie wat langer op zich laten wachten (zusje woont in Rotterdam, broer Amsterdam, nog een broer heeft geen auto, etc). Als de geboortekaartjes ontvangen worden, zal de rest wel komen...maar we doen 2 mensen per dag...maximaal! Heb geluk dat veel familie in het buitenland woont...!
Popje...in de Dominicaanse Republiek gebruiken we geen sluitlakens maar wel iets wat er op lijkt: een corset! Ik heb zojuist deze besteld: Esbelt taillevormer bij de Wehkamp. Ik vond het ook erg fijn na mijn bevalling! De boel een beetje bij elkaar houden...! Het geeft echt veel steun...!
VJ: ik heb ook de mail gekregen met de planning! Mijn foto:
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/mRe ... directlinkxxx
Karin