NoaMOud lidBerichten: 3.077Lid sinds: 30 november 2008
He finaly dan ben ik met jou op de foto geweest haha! Ik moest idd met 3 'vreemden' op de foto 's cohtends!
ymmas schreef:hej dames
echt vet zielig ik daar alleen heen en ik heb niemand gezien 😢
ma gelukkig waren er meer zwangeren dus heb daar bij gezeten en ben daarna eigelijk gelijk nu huis gegaan zag het niet echt voor me om alleen daar te gaan lopen 😞
nou ja volgende keer beter vind het wel jammer dat ik niemand heb gezien 😢
ma wel super voor mama 😂
nou ik ga ff tv kijken net nog verjaardag gehad van me schoon mama duss..
liefs Sammy
ymmas schreef:hej regenboog
hier gaat het goed hoor 😂 vandaag ziek gemeld had last van harde buiken en deed behoorlijk zeer..
nou nog 3 dagen werken en dan heb ik verlof heerlijk kijk er echt na uit en tel de dagen nu af..
we zouden morgen ringen gaan kijken voor ons geregistreed partnerschap van volgende week ma ja doen het toch maar niet ik pas geen enkele ring nu dus dat vind ik echt zonde doen we wel als de kleine is geboren anders kan ik hem gelijk weer kleine late maken door het vocht in me vingers...
vandaag lekker de hele dag lekker gehangen en niks gedaan heerlijk 😊
nou ik ga ff tv kijken..
doeidoei
Sammy
finaly87 schreef:beiden weg.. anders zitten we nog met die haren en die kattenbak, en we kunnen ze niet scheiden.. ze horen echt bij elkaar..
robijn buideltjes, ik bedoel die geur buideltjes van robijn die je bij de kleding legt 😉 je hebt ze ook van zwitsal, maar vind ze van robijn lekkerder.. zorg wel dat de baby genoeg naar zwitsal ruikt hihi.. ;)
mama1988 schreef:na lang zoeken zijn we eindelijk uit welk kaartje het word. Helemaal gemaakt via internet bedacht mijn man opeens een andere naam voor 1 van de meiden. Nadat ik de dubbele namen omgewisselt had vond ik de naam ook mooi endus alles aangepast! net de laatste wandplank opgehangen en morgen komen eindelijk me gordijnen binnen..
HET KAMERTJE IS AF!! heerlijk gevoel!
finaly87 schreef:regenboog, dat type, dat heb ik ook sinds een tijdje al hier.. eerst niet.. maar je kan gewoon doortype, alleen kun je niet goed lezen wat je typt haha..
mama1988 schreef:Hallo dames
Ik lig nog steeds in leiden in het ziekenhuis, helaas kan ik nu niet alle jullie berichten lezen wordt overspoelt met msn berichten forum, hyves en telefoontjes.. Dankjulliewel !!!
Even een update:
Elena kwam ter wereld om 11.33 en woog 1919 gram
Isabella kwam ter wereld om 11.36 en woog 2180 gram
11.40 was mijn placenta er ook al.
De bevalliing verliep heel goed en makkelijk, 6 x puffen en Elena was er na 1 zucht was Isabella er ook!
Heerlijk beide dames maken het ontzettend goed en morgen gaan ze kijken of ze over geplaatst kunnen worden naar Winterswijk dat zou helemaal super zijn. Gisteravond zijn we met de eerste borstvoeding begonnen ik moet het afkloven want ze kunnen nog niet zuigen (die bewegingen zijn ze nu steeds aan het oefenen) de borstvoeding gaat goed, heb nu 3 x gekloft voor beide dames en nog steeds melk.
Hier een priemeurtje 😃
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7RFYRJJ.jpg
MIJN TROTS ISABELLA
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W88G8NU7.jpg
MIJN TWEEDE TROTS ELENA
Regenboog schreef:hey internetgek :mrgreen:
cool dat je je verhaal over de bevalling aan ons hebt getypt! Je hebt dus van 11 tot 7 's morgens zitten puffen en vooral de laatste uren met manlief erbij waren ontzettend vermoeiend en pijnlijk! Goed dat je het toch aandurfde een ruggenprik te doen (pff, zou ik ook doodeng vinden) en even geen pijn meer had tijdens het wegpuffen van de weeen.
Eerlijk dat je zegt dat het echt zeer doet als het hoofdje eruit komt! (sommige zeggen; ooh de bevalling, je hebt het er echt voor over/ het doet natuurlijk ff zeer etc.. maar daar heb je niks aan). Ik hoor wel vaker dat inknippen niet zeer doet (zeiden ze dit tegen je? zo van: nu gaan we inknippen? en dat doen ze tijdens een perswee toch?)
Fijn dat je er geen last meer van hebt, van de hechtingen.. en dat je bijna niet meer vloeit.
Hahaha, berta nr 53 😃 ..
mooi om te lezen dat je zo dankbaar bent en zo vol blijdschap bent!
Je bent een kanjer, je hebt maar mooi twee geweldige meisjes op de wereld gezet!!!
finaly87 schreef:ik verveel me!
vanochtend in de douche verslikte ik me in een straaltje en toen moest ikvan het hoesten, overgeven.. heel vreemd haha.. ben nu og wat mislijk..
is iedereen aan t werk??