goeiemorgen!
Regenboog, vind het idd ook hele goede punten.. wat raar over dat maart forum, ga ook eens kijken, maar moet me dan wel inhouden om me er niet mee te bemoeien.. :twisted: vind het heel irritant als mensen zo oordelen.. in mn werk doe ik ook echt niet moeilijk als een kraamvrouw met tranen vraagt of ze aub een flesje mag geven.. nou als een moeder zich zo voelt moet ze vooral niet doorgaan! Veel vrouwen/mensen vergeten dat borstvoeding het beste werkt door middel van rust bij de moeder (en om heen).. vind de moeder er geen rust bij (door idd die punten die jij noemde) dan heeft het helemaal geen zin! Een "gestresste" moeder kan niet goed bv geven.. feit.. punt.. zeg dat ze maar eens.. is niet eens leuk voor de baby als je het dan toch doet omdat het zogenaamd moet.. :roll:
Meiden, ik heb net een rot nieuws bericht gelezen.. jullie ook??
Deze:
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =149022607De tranen schieten ervan in mn ogen.. vind het zooo erg.. dit is weer iets waar ik dan de hele dag over na ga denken he.. 😞
Vanmiddag naar de verloskundige.. heb wel enkele punten om aan te slaan.. zoals mn nieuwe bevallingsplek.. en dat mn buik is gezakt en dat ik veel harde buiken en soms krampen heb.. ben benieuwd wat ze er alemaal over zegt.. zal wel weer zo klaar zijn.. vind dat zo jammer... "nou, ik ben hartstikke tevreden, gaat allemaal goed! tot de volgende keer!! " :roll: Ik wil eigenlijk graag weten of er zich al iets afspeelt daarbinne wat op een aankomende bevalling wijst ofzo.. zal wel niet, maar vindt dat soort dingen spannender dan even voelen, en klaar.. Of bv een echo om te kijken hoe hij nou echt ligt, haha kan ik ook weer even mee spieken.. maar ook dat zal wel weer niet.. ben ik een zeur?? haha
xxx