oh haha ik wilde dus de temperatuur kijken en nog typen, maar dar vergat ik
Binnen is het nu 24,5 graden!
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
vj schreef:ik mag nu komen bij de vk!
tot zo!
Dientje1 schreef:nog ff een foto 36 weken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUETGFCZ-D.jpg
Bedankt voor het meeleven allemaal!! toch wel fijn, een beetje steun zo!
finaly87 schreef:haha nou, lekker gezond idd! ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zoveel honger meer heb enzo.. waarschijnlijk omdat je de hele dag niet veel/tot niets doet.. maarja we meoten wel gezond blijven voor de kleintjes natuurlijK! maar soms lastig nu ;)
finaly87 schreef:oke, zolang t geen kwaad kan voor jou en je meisje is t alleen maar vervelend dus.. hoop dat je t snel niet meer hebt!
karinmonster schreef:ik mag naar het ziekenhuis...hopelijk kan ik blijven....
xx
Regenboog schreef:
Ik vind het echt zo leuk voor Karin! Ik merk dat het bij iedereen nu weer op gaat spelen, net als bij
mama haha! Dan komt het weer zo lekker dichtbij he!
x
Tinkerbell79 schreef:@Regenboog...is dat nu niet heel raar dan, een andere naam? Wij noemen ons meisje ook al de hele tijd bij haar naam, echt heeeeel vaak. Ik zou het zo vreselijk raar vinden als we nu iets anders zouden zeggen, want die naam heeft ze gewoon al bij ons. maar wel errug fijn dat jullie allebei jullie twijfel hebben uitgesproken... maar je zegt een TOTAAL andere naam?? Grappig hoor.
Trouwens jullie allemaal succes met de laatste loodjes, want het komt lekker dichtbij he??
Grtsss Tink (nov.)
mama1988 schreef: leuk he nou weetje een week nadat ik bevallen was zaten mijn ventje en ik te praten over een broertje voor de tweeling :shock: moet je mij horen!! ik wilde hierna niet meer zwanger worden (er kan zoveel gebeuren tijdens je zwangerschap) maar de bevalling viel allemaal wel mee 😉 dus wie weet!
Regenboog schreef:mama1988 schreef: leuk he nou weetje een week nadat ik bevallen was zaten mijn ventje en ik te praten over een broertje voor de tweeling :shock: moet je mij horen!! ik wilde hierna niet meer zwanger worden (er kan zoveel gebeuren tijdens je zwangerschap) maar de bevalling viel allemaal wel mee 😉 dus wie weet!
zoooooooooooo! Jij zei inderdaad steeds van: dit is mijn enige zwangerschap etc :mrgreen:
Wij willen ook snel een tweede. Ik zie best tegen een volgende zw.schap op omdat er grote kans is dat ik dan
weer ziek zal zijn (misselijk en misschien wel weer zoveel overgeven) .. Maar juist daarom zou ik het wel snel
willen, zodat ons meisje 's middags nog slaapt en niet overal heen loopt en stuitert tijdens die eerste 4 maanden..
Ik zou misschien in mei ofzo wel weer zwanger willen zijn.. dan is zij 8 maanden als ik dan gelijk zwanger zou raken.
Maar goed, eerste die bevalling maar eens doorstaan hahaha!
finaly87 schreef:oja wendy, super dat je meiden van plekje zijn veranderd!! Betekent dat dan dat ze na 72 uur misschien mee naar huis mogen?? xx
finaly87 schreef:maar wendy, jij kan toch niet vanwege je man ook 2 eitjes erfen?? bedoel.. als de man 2 eiig in zn familie heeft zal jij als vrouw daar niks van merken.. toch?? komt toch avn de vrouw vandaan. niet van de man??
oke, spannend wanneer ze naar huis mogen! hoe kwamen jullie aan de namen??
finaly87 schreef:oke grappig 😊 ja t zijn mooie namen, vind ik echt.. toen je zei gooische namen dacht ik dat je vats met van die tuttige namen zou komen die ik vast niet mooi vind.. maar dit vind ik wel mooi! (zo niet had t je nog niet uitgemaakt hahahha) jullie hebben er leuk jullie eigen draai aan gegeven.. daar hou ik van!
we gaan er nu vandoor.. eetze strax!!
xx
vj schreef:hihi ik mailde net mijn man dat ik echt geen trek had in prak.
dus of eerst boodschappen doen of naar de mc. hij houd niet van de mc.
NU mailde hij, gaan we toch een keer naar de mc dondald!!!!! mmmmmmmm!!!!!
helemaal happy!! (wij eten daar nooooit!)
vj schreef:zo karin darr is snel! ben benieuwdnaar je verhaal.maar kom eerst maar bij.
ik lig nu in bed met een hele dikke enkel van vocht.
weet iemand of dat echt pijn kan doen?
het steekt ook enorm. heel irritant ik lig wel met mijn voet omhoog.