Hallo meiden,
Allereerst wat foto's voor jullie!
http://picasaweb.google.nl/stichtingfac ... directlinkVervolgens het grote bevallingsverhaal:
Rond 1 uur zijn de vliezen gebroken zoals ik jullie had meegedeeld...rond 2.45 waren we in het ziekenhuis waar ik zeer onregelmatig weeen heb gehad die niet echt door wilden zetten. Na toucheren bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben en maar half verstreken te zijn dus het kan wel even duren...we hebben geprobeerd te slapen maar dat lukte slecht in een ziekenhuis. Rond half negen ben ik onder de douche gegaan waar de weeen ineens regelmatig begonnen te komen en steeds heftiger werden. Hier ben ik een uur gaan staan samen met mijn man...toen had ik ineens honger dus ik wilde wat ontbijt maar toen ik uit de douche kwam, kreeg ik het bloedheet, werd ik misselijk en kreeg ik een weeenstorm met meteen persdrang...waar ik zo bang voor was. Ze kwamen toucheren en ik was pas bij 4 cm. Door de persdrang dachten ze niet dat ik het zou volhouden dus werd ik klaar gemaakt voor een ruggenprik...maar 20 minuten later was ik al bij 6cm en 30 minuten later kon ik gaan persen! Dus niets ruggenprik! Vier persweeen later en Nico was geboren! In 1 uur tijd ben ik dus van 3 cm naar 10 gegaan...heel heftig en ik heb gevloek en getierd maar gelukkig wel mijn mannetje gestaan! Toen ze namelijk zeiden bij 6 cm dat ze over anderhalf uur terugkwamen, ben ik boos geworden en gezegd dat er iemand bij mij moest blijven EN dat de verloskundige over een half uur moest toucheren! en dat hebben ze netjes gedaan gelukkig! Want ik was inderdaad al zover! Nico bleek ook een sterrekijker te zijn!
Ik ben niet ingeknipt of ingescheurd dus goed ervanaf gekomen! Kan wel heel moeilijk staan en lopen nog maar ja...vind het niet gek...het is wel heeeel snel gegaan...
Overigens: Hij woog 3318 gram en is 50 cm lang bij 38 weken en 1 dag dus heel netjes!
Hier gaat alles super goed....hij drinkt goed aan de borst, hij poept en plast prima... 😂 😂 En beetje krampjes maar niets heftigs nog gelukkig...
We hebben de eerste nacht goed doorgebracht en zijn weer benieuwd naar de komende!
Mark is een natuur vader...alsof hij nooit iets anders heeft gedaan! Heerlijk! Ik heb nog geen luier verschoond!
Kyra is de trotste zus in de wereld en zou het liefst de hele dag bij hem zijn!
En ik...
Ben DOLGELUKKIG en ONTZETTEND VERLIEFD!!!
Zal de komende tijd niet meer zo vaak online zijn maar ik hou jullie allemaal nog in de gaten hoor!!!
VEEL LIEFS.
Karin, Mark, Kyra en Nico