finaly87 schreef:mijn ventje heeft (nog) geen nachtdiensten vj 😉 volgens mij die van sammy..
ik heb ook steeds meer last van mn buik, zeker als ik lang loop.. maar mijn buik voelt dan heel strak en zwaar aan.. logisch als je bedenkt dat de baby nu minimaal 3 kilo weegt..
xxx
inderdaad rustig aan doen meiden!!
hier een beetje een teleur gestelde mama, helaas dronk isabella de hele dag al niet veel aan de fles en ds moest ze vanavond wel sonde voeding hebben anders komt ze niet aan de minimalen 350 ml melk. Pfff ik weet dat ik niet teleur gesteld mag zijn het kind doet het hartstikke goed, maar ze is al 2 dagen lang zo moe.. Moet zeggen Elena had dat ook 2 dagn vorige week. Hopelijk pakt ze morgen de draad weer op en drinkt ze wel normaal. EN hopelijk mogen ze dan als nog gaan van het weekend maar ik denk of hou in mijn achter hoofd dat het wel begin volgende week wordt.
Manlief heeft de nieuwe auto opgehaald, kinderwagen zit er al in en de maxi cosi;s ook! heerlijk rijdt de wagen echt super nu de meiden nog mee en ben ik helemaal te vreden!