sanel schreef:@mama1988
Wat een gedoe met het zh zeg. Ik zou er ook boos om zijn maar denk er eerst goed over na en laat je goed advies geven door de kinderarts en leg uit wat je dwars zit. Ik vindt het bijzonder knap van je dat je het allemaal zo volhoudt.
dankjewel. Heb er wel moeite mee, toen ze in een couveuse lagen met alles er op en eraan denk je er niet bij na thuis kun je gewoon niet voor ze zorgen maar ze liggen nu puur in het ziekenhuis omdat ze goed moeten drinken. Correctie: ze drinken al goed elke voeding krijgen ze de fles het punt van de zuster is dat ze af en toe 3 slokken 5 a 10ml laten staan.
Met mijn man net afgesproken dat we gaan vragen in het zh of ik zelf de voeding mag warm maken, vaak als we daar komen worden de meiden net wakker, gauw een schone broek.. dan moet je bellen naar de zuster dat ze komt maar voordat ze er is is het vaak een kwatier verder, en dat kind maar zoeken .... en huilen dus verpilde engerie.. die ze beter aan de fles kunnen gebruike. dus willen we zelf de voeding warm maken dan gaat het een stuk vlotter. Ook wil ik morgen heel de dag alle voedingen zelf geven, is om 8 uur/half9 om 11 uur/half 12 om 2 uur/half3 en om 6uur/half6 en om 8uur/half 9 kijken of ze bij mij in alle rust wel alles op drinken.. en hoe mocht dit wel het geval zijn licht het degelijk aan de tijdsdruk van de zusters.. ook willen we vragen,, want ik belde net alweer elena had alweer 70ml op zonder problemen(waarom mag ze dan niet naar huis?!) isabella wilde al niet meer na 35ml houd ze haar mondje dicht doet ze bij ons maar wij merken dat er dan een flinke boer of poep dwars zit.. is echt zo.. ik zei dus tegen de zuster (die ikwel aardig vind) dat ze hun tijd niet menen om te voeden en de zuster zij ja je hebt gelijk....!! zo punt voor mama!
je hebt 24uurszorg in het ziekenhuis dus dan geefje alle voedingen zelf en slaap je daar ook nou dat lijkt ons niks. wij willen die 24 uurs zor wel doen maar dan thuis in ons huis, wonen 10 minuten ofzo van het zh huis af!!! dus willen dat ook eens vragen ik weet als ze het niet goed doen dat ze dan terug gaan maar dan weet ik voor me zelf dat ik alles geprobeert heb...