susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
oh leoni meisje wat vervelend en heel verdrietig voor jou en je lief! dit is je in ieder geval niet gegund. heel veel sterkte de komende tijd meid, neem de tijd om dit te verwerken.
lonnekeleoni schreef:Hey allemaal,
Heb net de echo gehad en het was niet goed. Het kindje was nog maar 3 mm en het had toch echt al 1,5 cm moeten zijn. Het is dus gestopt met groeien helaas. Ik moet nu wachten tot ik een miskraam krijg en heb volgende week weer een afspraak en kan dan ook beslissen om het weg te laten halen.
Ik hoop dat jullie allemaal een goede en gezonde zwangerschap hebben en ik zal jullie wel in de gaten houden op dit forum.
Liefs Leoni
F schreef:Ha meiden
Zit even in een soort dipje...misschien herkennen jullie het.
Het gevoel van de roze wolk is een beetje weg. Gisteren een drukke dag en weinig aan het zwanger zijn gedacht. Daardoor voelde ik mij opeens een soort schuldig en dacht ik dat ik het gevoel heb dat het diep van binnen niet goed zit. Ik kon er ook niet verdrietig van worden. Een soort nuchterheid. Natuurlijk wil ik hier niet over na denken en omdat ik ertoch over nadenk voel ik mij weer 'slecht'.
Hoop zo dat ik niet de enige ben die zich zo voelt en dat het erbij hoort. Stond al bijna op het punt om de VK te bellen en te vragen of het mogelijk is om eerder een echo te maken. Ik ben nu bijna 7 weken. Ik weet dat er dan toch nog weinig te zien is, en dat je daardoor nog meer onzekerheid kan krijgen...maar op dit moment voelt het ook niet zo goed.
Ik ga straks nog maar wat in de boeken naar de 7 weken foto's kijken, misschien helpt dit.
oja regenboog, ik heb ook geen zere borsten hoor. In de ochtend een beetje brak gevoel...eet wel eerst een cracker en een slokje roosvice. Soms denk ik wel dat ik mijzelf misselijk maak omdat ik er dan aan denk.
groetjes F
NoaM schreef:Hallo zwangere dames!!
Ik heb gister getest en... Positief!!!! Het was onze vierde ronde dus ik vind het nog heel netjes.
Ik ben dus niet in september uitgerekend, maar vind het wel gezellig om mee te kletsen 😉 Mijn do-date volgens de uitrekendingen op internet zijn rond 15 oktober 2009.
Ik vind het alleen heel spannend omdat er nog van alles mis kan gaan, ben daarom ook voorzichtig blij!
Mijn kwaaltjes tot nu toe zijn: gevoelige borsten, tepels worden groter, en ben snel moe. Ik had ook innestelbloeding, dus wist toen eigenlijk al een beetje dat het zover was.
Liefs NoaM
susieq12 schreef:ik snapte hem hoor!! haha maarre ik zei het net niet : bedankt :lol:
susieq12 schreef:wat lief van je regenboog, maar ik denk niet dat mama 1988 het verkeerd bedoelt, ze weet ten slotte hoe het is een mk. maar idd toen ik het las dacht ik ook laat de alvast maar weg want het is echt zo... nu ook midden op de dag nog een test gedaan en vet positief, niks een licht streepje :mrgreen:
Regenboog schreef:
mama1988: ik bedoelde het zeker niet rot met dat ik dat zei van een miskraam kan je ook krijgen met 12 weken.
(ik wilde eerste 9 opschrijven.. toen bedacht ik mij dat ster met 9 weken was overleden.. en toen ik het berichtje geplaatst had las ik even bij je profiel en zag ik dat jullie er met 12 weken achterkwamen.. Misschien een beetje een verkeerde weekkeus dus. sorry)
groetjes