marjanfrederik schreef:MissMini schreef:Ik heb geen pil gebruikt, dus kon meteen nadat wij besloten dat we een kindje willen beginnen met ronde 1. Nu zijn we met ronde 2 bezig, heb al anderhalve week allerlei symptomen maar je lichaam kan je erg voor de gek houden, dus ik wacht af... vanmorgen een test gedaan met een heel licht streepje, maar ga er niet vanuit dat dat klopt. Dom om zo vroeg te testen, maar ja..... 😉 Ben nogal eigenwijs, en denk dat er meer zijn die daar last van hebben 😉
Jij bent nog jong toch? Volgens mij net zo oud als ik? Waarom wil jij graag zo jong een kindje?
ik ben 18 jaar en ga nu al bijna 5 jaar met de zelfde vriend we wonen nu ongeveer een jaar samen en gaan 4 september trouwen en ik heb altijd al een kinderwens gehad om vroeg moeder te worden mijn moeder was ook rond de 18 toen ze mij kreeg en vind het gewoon fijn om zo klein kindje te hebben ben heel snel volwassen geworden zeg maar ik ging ook nooit uit voelde me daar te oud voor was meer met dingen bezig zoals trouwen werken en kinderen het klinkt misschien raar maar ben er mee na de dokter geweest en heb heel veel testen en vragen moeten ondergaan de dokter heeft gezegt dat mijn gevoelens zeg maar mijn lichaam 2 tot 3 jaar ouders voelt dan dat mijn werkelijke leeftijd is en dat ik zeg maar me voel als 21 te volwassen voor mijn leeftijd maar ben er wel heel erg blij mee ik weet waar ik aan toe ben heb ook toestemming gevraagt aan me moeder om te stoppen met de pil heel erg lang met me vriend er over gepraat wel een half jaar om echt een beslissing te nemen om te stoppen met de pil en we hebben sinds 10 maart besloten na mijn laatste menstruatie niet meer te beginnen met de pil waarom wil jij zo vroeg een kleintje ??
@Marjan & MissMini
Jullie zijn allebei nog heel jong........maar als jullie denken en weten dat jullie er klaar voor zijn wie zijn de anderen om daar iets op tegen te hebben. Een mening ís natuurlijk een ander verhaal.
Ik had er, toen ik 18 was, echt niet aan moeten denken om een klein hummeltje te hebben (wist toen wel dat ik graag ooit kinderen zou willen). Ondertussen ben ik 27 en ben ik er wel aan toe!
We hebben inmiddels ook al vele mooie verre reizen gemaakt en die kan niemand ons meer afpakken.
Nogmaals, het is geen aanval op jullie. En wens jullie veel succes!