bhappy schreef:Hier eindelijk weer wat meer zekerheid. Zit nu op dag 46 van mijn 2e cyclus, wel 3 dagen korter dan de vorige 😞
Ben vandaag ongi geworden. Ben verdrietig maar wel blij dat ik van die onzekerheid af ben.
Heb laatste 2 weken een heel aantal testen versleten, als je net een test hebt gedaan weet je zeker dat je niet zwanger bent, maar na een paar dagen gaat het weer knagen......of zou ik toch zwanger zijn....dan weer een aantal dagen veel onzekerheid, en tot slot maar weer een test zien en je kl...te voelen omdat deze weer negatief is.
Nahja op naar de volgende ronde
Ik heb tot nu toe ook alleen maar nega testen in mijn handen gehad... En ik wil je hierbij ook echt niet onnodig bang maken maar wij zijn sinds december 2008 bij een hele lieve gyn terecht gekomen en waarbij ie ook een inwendige echo heeft gedaan natuurlijk als eerst een goed gesprek en kennismaking en op laatst pas die inwendige echo. Maar daar kon ie meteen op zien dat ik PCOS heb (=Verminderd vruchtbaar). Dit heeft dan ook wel beetje met mijn overgewicht te maken, en wij zijn op 20februari gestart met Clomid50mg en deze kuur is de 1e ronde goed aangeslagen ik voel ook veel meer dan dat ik al die andere keren ooit gevoeld hebt. En mijn cyclus is weer terug in de regelmaat namelijk nu een cyclus van 29 dagen (terwijl de gyn me vertelde als het langer duurde dan 35 dagen ik aan de bel moest trekken want dan had de kuur niet aangeslagen). Maar gelukkig de kuur sloeg wel helemaal aan en dus ook de regelmaat in mn cyclus weer terug joepie!!
Nu deze week flink klussen want tsja je weet maar nooit...Vanaf morgen begin ik weer voor eerst na lange tijd met ovu.testen en hopen dat ik eindelijk een positieve ovu.test in handen ga krijgen, en dat we maar deze ronde zwanger mogen worden, zou een mooi gevuld paasei cadeau zijn :mrgreen: ...
Meid geef de moed echt niet op wie weet houd ook jou lichaam je gruwelijk voor de gek of heeft je lichaam net wat meer tijd nodig dan de andere keren, enne ook wij gaan proberen om de seks aantrekkelijker en spannender te maken wie weet helpt het 😃 !!
Meid zet hem op en succes en HAVE FUN met je manneke :mrgreen: