MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
dankjwel ik ga wederom weer mn uiterste best doen! :mrgreen:
MissMini schreef:@Sylvana,
Ik ga ook fulltime huismoeder worden als we eens een kindje krijgen...
Werk je nu nog fulltime?
't Kan inderdaad je eisprong geweest zijn hoor. Ikzelf heb er ook altijd super veel last van! Bij iedere beweging voel ik dan een soort pijnscheuten...
Nou ik ga maar eens wat in het huishouden doen, is ook wel weer eens nodig :(
anna123 schreef:Grappig he, dat iedereen daar zo anders over denkt! Mijn man werkt 6 a 7 dagen in de week en kan dus onmogelijk een papa dag doen.. Betekend dus dat ik alles zowieso doe in huis en straks ook voor de baby! Hij is 's avonds natuurlijk wel gewoon thuis he! Maar lijkt me dus druk zat , het hele huishouden, baby verzorgen.nee moet er niet aan denken om dan ook nog 2 dagen te werken ofzo!
x
ladyd schreef:Hoi meiden,
Heb toch vanavond alvast de test gedaan! Eh joehoehoe!! :shock: :shock:
http://img411.imageshack.us/img411/8544/tests.jpg
Weet niet precies hoe lang ik ben, maar denk zelf nu precies 4 weken aangezien ik precies 2 weken geleden steken in mijn zijn had, maar laatste ongi was 24-3. Als ik uitga van mijn vermoedens en 40 weken verder reken zou ik 5 januari 2010 uitgerekend zijn.
Jeetje zeg, dat mijn lijf het dus toch kan!!
Liefs en veel succes voor jullie allen!! ladyd.
Weet niet precies hoe lang ik ben, maar denk zelf nu precies 4 weken aangezien ik precies 2 weken geleden steken in mijn zijn had, maar laatste ongi was 24-3. Als ik uitga van mijn vermoedens en 40 weken verder reken zou ik 5 januari 2010 uitgerekend zijn.
Possie schreef:anna123 schreef:Grappig he, dat iedereen daar zo anders over denkt! Mijn man werkt 6 a 7 dagen in de week en kan dus onmogelijk een papa dag doen.. Betekend dus dat ik alles zowieso doe in huis en straks ook voor de baby! Hij is 's avonds natuurlijk wel gewoon thuis he! Maar lijkt me dus druk zat , het hele huishouden, baby verzorgen.nee moet er niet aan denken om dan ook nog 2 dagen te werken ofzo!
x
Misschien zou je dan als het allemaal zover is een huishoudster kunnen aannemen ?? Wij zijn dit wel sowieso van plan. In ieder geval al als we weten dat ik zwanger ben en dan alleen een huishoudster die dan de zwaardere klusjes dan voor ons doet zoals het stofzuigen, dweilen, keuken-soppen, badkamer soppen...
Wij weten het al helemaal :D
miesje84 schreef:ladyd schreef:Hoi meiden,
Hier idd nog zo'n iemand die niet echt vertrouwen in haar lichaam heeft, ben als de dood dat ik niet zwanger kan worden. Dat denk ik voornamelijk als ik ongi ben geworden. Maar aan de andere kant heb ik vertrouwen dat het uit eindelijk goed zal ikomenl
Gefeliciteerd trouwens ladyd
Wat gaaf!!!Gefeliciteerd met je zwangerschap!En net wat je zegt dat mijn lijf dat dus toch kan!Dat gevoel heb ik ook dat ik me niet kan voorstellen dat ik zwanger kan raken hebben meer mensen dat hier op forum??
Volgende week do heb ik me Nod dag hoop dat ze wegblijven,want hebben flink geklust tijdens de positieve ovulatietesten 😃
Liefs
Elizara schreef:Gefeliciteerd Ladyd 😃 Ik ben blij voor jullie!!!!
Ik ben nu 4 dagen na de ovulatie 😊 Die was zaterdag vorige weekend. En we hebben goed geklutst tijdens dit periode du nu af wachten maar er is wel een kans ...Hoop ik :D
Elizara schreef:Ja dat zie ik nu 😃 Hoe lang zijn je cyclus normaal? Voor mij het is tussen 30 en 32 dagen.
Possie schreef:Echt wij kunnen het ook nog steeds niet helemaal bevatten en we zijn nog best wel flink in schok gewoon. We leven heel erg mee voor alles en iedereen die er tussen in gestaan heeft maar vooral voor alle gewonden en zwaar gewonden, en natuurlijk een aan alle nabestaanden van de 4 overledenen, echt onbegrijpelijk dit pfoe.
Maar hoe zou die vent nou aan dat boek gekomen kunnen zijn joh? Of zou ie dat thuis op zijn gemak hebben uit gepuzzeld oid? Dat vraag ik me af...Of was dat voor heel veel mensen bekend wat en waar en om welk tijdstippen de koninklijke familie op bepaalde plekken zou zijn ect?
In ieder geval onbegrijpelijk dit. En ik zou hoogstpersoonlijk die gestoorde vent lekker hebben laten zitten creperen in zijn auto hoor, wat denkt die onbenul wel niet zeg pfoe.
MissMini schreef:Hier is de 😈 :evil: weer verdwenen... Op naar de klusdagen! :D
bhappy schreef:Hey meiden,
Ik heb gisteren nog een test gedaan en die was natuurlijk negatief. Ik wist het ook zeker dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik ongi ben, alleen veel minder als normaal, dat heb ik nog nooit gehad. Dan ga je weer twijfelen want je hoort wel eens verhalen dat sommigen een beetje vloeien maar toch zwanger zijn.
Eigenlijk ben ik het zat om er zoveel mee bezig te zijn en elke keer die hoop te hebben. Ik ben nog maar met de 4e ronde bezig.
Kon je er maar niet aan denken en ineens bedenken dat je overtijd bent en dus zwanger bent hahahaha iemand suggesties? Ik probeer van dit forum weg te blijven, maar ben dan weer nieuwschierig naar jullie.
Tja, bhappy. Ik heb dat ook.
Neem me voor om niet te gaan, maar ben dan weer benieuwd naar alle meiden.
Ik ben er ook (te) veel mee bezig. Kan t ook moeilijk loslaten, behalve als ik sport of afspraken heb staan.
Dus die probeer ik zoveel mogelijk te plannen.
Voor de rest denk ik dat t ook niet helpt, als ik van t forum wegblijf, want t schrijven is voor mij ook een manier van ermee omgaan. Dat voelt voor mij goed!
Doe wat je goed voelt!!
MissMini schreef:Hoi Sylvana,
Ik zou je als ik jou was nog maar niet te druk maken over de pijnlijke tepels die je hebt. Het is best wel vroeg om nu al symptomen te krijgen! (Moeilijk om dit te schrijven, want ik weet dat ik zelf ook iedere maand weer op alles let :oops:). Afgelopen maand had ik ook vrij snel last van zere tepels, aders op mijn borsten en pijnlijke steekjes onderin mijn buik. Was zowaar een dag overtijd, terwijl ik altijd netjes regelmatig ongesteld ben. Helaas... ruim een dag later ben ik toch weer ongesteld geworden.
Dus meid, ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik zou als ik jou was lekker van je mannetje genieten en proberen niet te veel aan kwaaltjes te denken! Het werkt vaak alleen maar averechts... Nogmaals, ik weet zelf ook hoe moeilijk het is....
Ondanks alles hoop ik natuurlijk dat je (en wij allemaal natuurlijk) straks een positieve test in handen hebt! Ik duim voor je!
Jelske schreef:Dank je wel, is lief van je maare, voel je vooral geen zeikerd hoor! Ik was precies hetzelfde toen ik pas gestopt was met de pil; boos op alles en iedereen om me heen die wél meteen zwanger werd.... maar goed, ik ben bijna 39, ben goed geïnformeerd over het wel en wee van m'n lichaam, we hebben onderzoeken gehad waaruit bleek dat we allebei gezond en wel spontaan een zwangerschap mee kunnen creeëren dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. En dat ik er redelijk relaxed onder ben komt, omdat ik weiger om het babygebeuren m'n hele leven te laten leiden! We hebben het samen echt heerlijk, genieten van alles en iedereen om ons heen dus wat dat betreft is er geen kindje 'nodig' (om de relatie wat op te peppen zeg maar ;-)) Wel zou het een zeer welkome aanvulling op onze relatie zijn en naarmate ik wat ouder word, is de behoefte om zwanger te raken ook wel groter aan het worden. En ja, nu ben ik redelijk relaxed maar moet je m'n berichtjes eens lezen als ik wéér ongesteld ben geworden ;-)! hahaha
Zelf wilde ik wel een tijdje een mannetje zijn om van al dat gestress af te zijn maar jouw voorstel klinkt ook wel aantrekkelijk; vruchtbaarheid delen..... :mrgreen:
Fijne zondag en als je vragen hebt, stel ze gerust!
Jelske schreef:Dank je wel, is lief van je maare, voel je vooral geen zeikerd hoor! Ik was precies hetzelfde toen ik pas gestopt was met de pil; boos op alles en iedereen om me heen die wél meteen zwanger werd.... maar goed, ik ben bijna 39, ben goed geïnformeerd over het wel en wee van m'n lichaam, we hebben onderzoeken gehad waaruit bleek dat we allebei gezond en wel spontaan een zwangerschap mee kunnen creeëren dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. En dat ik er redelijk relaxed onder ben komt, omdat ik weiger om het babygebeuren m'n hele leven te laten leiden! We hebben het samen echt heerlijk, genieten van alles en iedereen om ons heen dus wat dat betreft is er geen kindje 'nodig' (om de relatie wat op te peppen zeg maar ;-)) Wel zou het een zeer welkome aanvulling op onze relatie zijn en naarmate ik wat ouder word, is de behoefte om zwanger te raken ook wel groter aan het worden. En ja, nu ben ik redelijk relaxed maar moet je m'n berichtjes eens lezen als ik wéér ongesteld ben geworden ;-)! hahaha
Zelf wilde ik wel een tijdje een mannetje zijn om van al dat gestress af te zijn maar jouw voorstel klinkt ook wel aantrekkelijk; vruchtbaarheid delen..... :mrgreen:
Fijne zondag en als je vragen hebt, stel ze gerust!
Monalisa schreef:oeoeeo dankjewel jelske en wat mooi gezegd! :mrgreen:
eens kijken of ik wel kan vangen deze keer hihiihih!
ik zit nu in mn ultieme klusweek, vandaag is dag 12, maar heb op dag 9 EN 10 al ff geklust....
maar ja daar heb ik nu niks meer van bij me denk ik :mrgreen:
ik hoop dat ik vandaag en overmorgen en van het weekend ook nog iets gedaan krijg dat zou ideaal zijn!
sylvana87 schreef:MissMini schreef:Hoi Sylvana,
Ik zou je als ik jou was nog maar niet te druk maken over de pijnlijke tepels die je hebt. Het is best wel vroeg om nu al symptomen te krijgen! (Moeilijk om dit te schrijven, want ik weet dat ik zelf ook iedere maand weer op alles let :oops:). Afgelopen maand had ik ook vrij snel last van zere tepels, aders op mijn borsten en pijnlijke steekjes onderin mijn buik. Was zowaar een dag overtijd, terwijl ik altijd netjes regelmatig ongesteld ben. Helaas... ruim een dag later ben ik toch weer ongesteld geworden.
Dus meid, ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik zou als ik jou was lekker van je mannetje genieten en proberen niet te veel aan kwaaltjes te denken! Het werkt vaak alleen maar averechts... Nogmaals, ik weet zelf ook hoe moeilijk het is....
Ondanks alles hoop ik natuurlijk dat je (en wij allemaal natuurlijk) straks een positieve test in handen hebt! Ik duim voor je!
bedankt voor je berichtje.
ik hoop net als de rest dat het snel lukt.
en ik duim voor iedereen die hier meekletst.
ik moet 10 mei ongi worden dus hopen dat het wegblijft haha.
liefs sylvana :D
lonnekeleoni schreef:Nou, ik zit weer in de wachtdagen. Toch is het gek dat je iedere maand weer extra gaat opletten of je toevallig iets raars in je lichaam voelt en bij ieder klein steekje of prikje hoop ik zo dat het weer raak is...en het wachten kan dan zo lang duren. En ik probeer zo erg om mezelf niet gek te maken.
Nou ja, ik ga maar gewoon weer even tv kijken, dan denk ik er weer even een uurtje niet aan...
sylvana87 schreef:nou ja nog ff w8 en dan weet ik het.
ik moet zaterdag ongi worden dus hopen dat het wegblijft.
zou natuurlijk te mooi wezen om waar te zijn dat het de eerste maand gelijk raak zou zijn.
maarja ik zie wel.
een mat care test zijn die echt zo goed?
MissMini schreef:Ik zit weer in de klusdagen, letterlijk en figuurlijk haha.... Ben de keuken een goeie opknapbeurt aan het geven, alles verven enzo, dus dat is goeie afleiding. En verder figuurlijk ook nog goed ons best doen :lol:
Possie schreef:MissMini schreef:Ik zit weer in de klusdagen, letterlijk en figuurlijk haha.... Ben de keuken een goeie opknapbeurt aan het geven, alles verven enzo, dus dat is goeie afleiding. En verder figuurlijk ook nog goed ons best doen :lol:
Heeeej @Missmini 😉 ... Keuken een opknapbeurt geven (weet niet of je het ook kent, maar heb wel eens gehoord, en heb zelf eens meegemaakt), namelijk sex in de keuken hihi 😃 ... Alleen met huidig manlief heb ik dit niet meegemaakt hij vind dat niet echt charmant hihi...
Maar goed we hebben het over de keuken een opknapbeurt te geven, ik ben onze keuken nu meer dan zat en schenk er daar dan nu ook geen aandacht aan maar helaas de gemeente is nogal erg traag om ons de bouwvergunning te overhandigen hihi...
Tara28 schreef:Huh mis ik iets: bouwvergunningen voor keukens en badkamers? Is dat nodig dan? Binnenin je huis mag je wat dat betreft toch doen wat je wilt? Wij hebben op dit moment de aanvraag voor een bouwvergunning lopen voor kunststof kozijnen waarbij we ook wat wijzingen aan de buitenkant van de woning aan willen brengen en juist door die zichtbare wijzingen voor anderen hebben we een lichte bouwevergunning nodig. De aanvraag is nu in behandeling en duurt volgens de gemeente 2 tot 4 weken. Vond ik dus wel meevallen.
Possie schreef:MissMini schreef:Ik zit weer in de klusdagen, letterlijk en figuurlijk haha.... Ben de keuken een goeie opknapbeurt aan het geven, alles verven enzo, dus dat is goeie afleiding. En verder figuurlijk ook nog goed ons best doen :lol:
Heeeej @Missmini 😉 ... Keuken een opknapbeurt geven (weet niet of je het ook kent, maar heb wel eens gehoord, en heb zelf eens meegemaakt), namelijk sex in de keuken hihi 😃 ... Alleen met huidig manlief heb ik dit niet meegemaakt hij vind dat niet echt charmant hihi...
Maar goed we hebben het over de keuken een opknapbeurt te geven, ik ben onze keuken nu meer dan zat en schenk er daar dan nu ook geen aandacht aan maar helaas de gemeente is nogal erg traag om ons de bouwvergunning te overhandigen hihi...
Tara28 schreef:Huh mis ik iets: bouwvergunningen voor keukens en badkamers? Is dat nodig dan? Binnenin je huis mag je wat dat betreft toch doen wat je wilt? Wij hebben op dit moment de aanvraag voor een bouwvergunning lopen voor kunststof kozijnen waarbij we ook wat wijzingen aan de buitenkant van de woning aan willen brengen en juist door die zichtbare wijzingen voor anderen hebben we een lichte bouwevergunning nodig. De aanvraag is nu in behandeling en duurt volgens de gemeente 2 tot 4 weken. Vond ik dus wel meevallen.
Prinses78 schreef:Tara28 schreef:Huh mis ik iets: bouwvergunningen voor keukens en badkamers? Is dat nodig dan? Binnenin je huis mag je wat dat betreft toch doen wat je wilt? Wij hebben op dit moment de aanvraag voor een bouwvergunning lopen voor kunststof kozijnen waarbij we ook wat wijzingen aan de buitenkant van de woning aan willen brengen en juist door die zichtbare wijzingen voor anderen hebben we een lichte bouwevergunning nodig. De aanvraag is nu in behandeling en duurt volgens de gemeente 2 tot 4 weken. Vond ik dus wel meevallen.
Voor badkamers en keukens heb je geen bouwvergunning nodig. Tenzij je uitbouwt dan wordt het anders.
Hopelijk krijg je je bouwvergunning!
lonnekeleoni schreef:sylvana87 schreef:nou ja nog ff w8 en dan weet ik het.
ik moet zaterdag ongi worden dus hopen dat het wegblijft.
zou natuurlijk te mooi wezen om waar te zijn dat het de eerste maand gelijk raak zou zijn.
maarja ik zie wel.
een mat care test zijn die echt zo goed?
Hey, ik weet niet of je aan de pil bent geweest de afgelopen tijd, maar houd er in dag geval dan wel rekening mee dat je niet in 1 keer een regelmatige cyclus zal hebben...Ik zal voor je duimen dat het raak is...
Tara28 schreef:@ sylvana: ben benieuwd of je dan lekker snel zwanger bent nu je het echt wil. Succes!
Hier zitten we weer in de klusperiode. Ik hou maar 2 weken als klusweek aan, omdat ik vorige maand denk ik mn ei gewoon gemist heb, toen ik opeens 6 dagen overtijd was. Dat gebeurt me deze maand natuurlijk niet nog een keer 😉
X
Tara
Kat schreef:Lieve allemaal,
het meest ongelofelijke ooit is gebeurt...
ik heb zojuist een POSITIEVE test gedaan!!!!!
aaaaahahahhahhhhhhh!!!!!!!!!! 😮 😂 😮 😂
Ik kan het totaaaaaal niet bevatten, maar zit dit wel trillend te typen...
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Morgen ga ik nog een of twee testen doen, want ik had er nu maar 1 in huis, en ik wil het nog een paar keer zien voordat ik het misschien kan gaan geloven.
Guess07 schreef:Ik wil even tussen door wat vragen als het kan.. Het is off topic maar ik probeer het even want kan niet het antwoord vinden wat ik wil hebben op het forum haha.
Maar over het testen.. De een zegt je kan de dag na de daad al een test doen en de ander zegt weer 2 weken nadat je ongesteldhad moeten worden en weer een ander zegt een dag nadat je ongesteld had moeten worden..Ik weet t niet meer hoor haha..
Moet zeggen dat ik wel een aantal verschijnselen heb! Maar misschien is het meer hoop dan dat het werkelijk waar is.. Alvast bedankt voor de antwoorden:)
liefs