Lindy schreef:Tara ik hoop het!!!! Stuur je mij ook PB dan weet ik het direct...
X Lindy
Doe ik!
Lindy schreef:Tara ik hoop het!!!! Stuur je mij ook PB dan weet ik het direct...
X Lindy
Tara28 schreef:@ anna: haha vorige maand had je ook al het gevoel dat ik wel zwanger was. Hopelijk is je voorgevoel nu beter. Veel plassen....dat heb ik sowieso vaak, dus dat zal me niet zo snel opvallen. Als ik zwanger blijk te zijn dan ben ik meteen het levende bewijs dat dat echt niet altijd met allemaal kwaaltjes gepaard gaat (en dan hoop ik natuurlijk dat dat zo blijft 😃 )
X
Tara
anna123 schreef:Heb je dat niet?? dacht dat dat er echt bij hoorde! Nou wel fijn om te weten dat een ECHTE zwangere dat niet heeft, hoef ik daar in elk geval niet op te letten!! Ik ga pas testen op nod (als ik dan natuurlijk niet ongi ben he!) Dus dat is maandag! Jeetje dat kllinkt echt nog ver weg he!! :|
x
Tara28 schreef:@ anna: toevalllig! Hier zelfde lengte en zelfde gewicht :D
Lindy schreef:Linsem zou geweldig zijn als je in Parijs positief kan testen... Heel veel plezier in ieder geval!!!
X Lindy
Fiemo schreef:@Linsem: Ik ga duimen voor een romantisch positieve test aan de Seine in de zon met croissants etc etc... dat zou inderdaad super zijn!
Veel plezier in Parijs, hoe lang gaan jullie?
Wij gaan over 2 weken... hihi.. ik heb altijd veel gereisd en ook jaren in het buitenland gewoond maar ik ben nog nooit in Parijs geweest. Ik wilde daar altijd alleen als het een romantische vakantie zou zijn en tot nu toe niet DE man gehad waarmee ik dat gevoel had.. gelukkig nu wel :)
linsem schreef:Hallo allemaal,
Parijs was helemaal geweldig! Hebben het erg naar ons zin gehad en we hebben nu spierpijn omdat we door heel Parijs heen hebben gelopen. Ben nu 5 dagen overtijd en voel ook nog geen ongiklachten. Ik ga morgenvroeg een test doen. Ik denk dat ik wel zwanger ben, maar ga er niet vanuit. Heb namelijk een dikke buik en ontzettende zere borsten. Dus we zullen zien.
@ Tara jammer hoor. Was wel erg leuk geweest, maar je hebt nu duidelijkheid. Op naar de volgende ronde.
@ behappy en Mismini spannend hoor! Ik zal voor jullie duimen.
Jullie horen het morgen!
LIefs
bhappy schreef:Linsem: Wat een geweldig nieuws!!!!!! Heeeel erg gefeliciteerd met dit goede nieuws.
Meiden: ik ga mee na Parijs hoor hahahaa oja ik neem mijn man ook mee, wel zo handig hihihihi
Wij zijn laatst een week heel veel aan het klussen, die week erna had ik helemaal geen zin en hebben we het niet gedaan. Nu bleek ik weer een lange cylcus te hebben gehad, dus ook later een eisprong.........
Nu probeer ik vaker dan 2/3 keer per week te klussen, maar elke dag pfff helaas niet hoor.
Groetjes
misslola schreef:Linsem van harte gefeliciteerd.......
Toevallig gaan wij in juli een weekendje naar Parijs (de finale van de Tour de France kijken).
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ik dan misschien al zwanger ben 😉 .
Monalisa schreef:ik mag weer klussen 😛 naja eigenlijk volgende week voor het echie maar we kunnen nu weer alvast gaan oefenen hihihi