MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
4 dagen overtijd!
Marrie schreef:Hallo vaste forummers,
Ik ben Marjan en heb vandaag bij de huisarts mijn spiraaltje laten verwijderen...auw.. :roll: ...maar nu breekt ook voor mij de spannende tijd aan van het zwanger worden. Heb al een beetje rondgelezen hier en zou het leuk vinden me te mengen in jullie ervaringen/gedachtes.
Groetjes
Pauline85 schreef:Marrie schreef:Hallo vaste forummers,
Ik ben Marjan en heb vandaag bij de huisarts mijn spiraaltje laten verwijderen...auw.. :roll: ...maar nu breekt ook voor mij de spannende tijd aan van het zwanger worden. Heb al een beetje rondgelezen hier en zou het leuk vinden me te mengen in jullie ervaringen/gedachtes.
Groetjes
Heey Marjan!
Welkom op dit forum! Ik zou zeggen klets gezellig mee en heel veel succes met klussen en zwanger worden! 😃
Liefs!
Lunanoa schreef:EERST: PC UITZETTEN.
Tv, filmpje, serietje etc.
Een lekkere warme douche of bad. Lekkere olietjes, maskertjes, cremepjes etc. Een manicure/pedicure.
MissMini schreef:Haha. allemaal verslaafd hier!!
Zal toch echt moeten wachten inderdaad. Weet iemand of testen die je voor je nod kunt doen ook betrouwbaar zijn? Heb er een liggen die je al 4 dagen voor je nod kunt doen. Kan toch weer niet wachten 😉
Nou, 'k ga eerst maar eens lekker kop warme chocolademelk drinken.. Heb ik nou eens echt trek in!! 😂
@Monalisa, volgens mij hoeft dat niet perse hoor... Heb er nog nooit van gehoord! Mijn zus was zwanger en had daar ook helemaal geen last van!
Monalisa schreef:dankjwel voor je antwoord haha....ach ik zie wel....ik ben toch morgen 5 dagen overtijd dus ik neem gewoon het zekere voor het onzekere en test direct zodra ze binnen zijn! :D
Monalisa schreef:ja na ja ik heb cyclussen gehad van 29 - 32 - 32 en nu al 35 en ik voel nog niks, heb alleen vorig weekend lichte kramp gevoeld en dat was het. Verder he-le-maal niks.
Dus heb daarnet maar ff testen besteld ;)
Monalisa schreef:google het maar eens ik heb geen zin om het weer helemaal uit te moet leggen hahaha 😛 :oops:
Monalisa schreef:mijn tepels jeuken soms...
Monalisa schreef:ELizara denk je dat je zwanger bent? Op zich zou het bij mij wel kunnen hoor want ik ben al 6 maanden bezig..
linsem schreef:Zozo iedereen is echt verslaafd! Ik anders ook hoor :oops: ! Ik voel nog helemaal geen ongesteldheidspijntjes terwijl ik die altijd een week van te voren al voel. Dinsdag is mijn nod dus ik wacht wel af. Ben gelukkig vrij geduldig. Met mijn vorige zwangerschap was ik anderhalve week over tijd voordat ik er achter kwam dat ik 'weleens zwanger kon zijn'. We zullen zien! Vind het wel weer spannend! Succes allemaal!
Liefs
Tara28 schreef:linsem schreef:Zozo iedereen is echt verslaafd! Ik anders ook hoor :oops: ! Ik voel nog helemaal geen ongesteldheidspijntjes terwijl ik die altijd een week van te voren al voel. Dinsdag is mijn nod dus ik wacht wel af. Ben gelukkig vrij geduldig. Met mijn vorige zwangerschap was ik anderhalve week over tijd voordat ik er achter kwam dat ik 'weleens zwanger kon zijn'. We zullen zien! Vind het wel weer spannend! Succes allemaal!
Liefs
Hey Linsem,
Hier ook nog geen naderende ongi klachtjes te bekennen. Ook daarin gaan we dus gelijk. Grappig. Alhoewel ik moet zeggen dat ik meestal niet echt last van naderende ongi's heb. Vorige maand wel voor de verandering, maar nu dus weer niet.
Liefs,
Tara
Regina08 schreef:Spannend MissMini,
ik duim voor je!
Zijn er hier ook meiden met NOD rond eind april?
Liefs Regina
Monalisa schreef:nou ik kreeg met moeite mn broodjes door mn strot net en mn melk smaakt waterig :roll:
week overtijd nu :!:
Monalisa schreef:vanmiddag of morgen ;)
Snoepie schreef:Regina08 schreef:Spannend MissMini,
ik duim voor je!
Zijn er hier ook meiden met NOD rond eind april?
Liefs Regina
Hoi Regina,
Mijn nod is 29 april maar ben dan op vakantie. Ga waarschijnlijk zaterdag zo'n ultra gevoelige test doen. Heb er twee liggen en heb geen zin om met de vakantie in spanning te zitten.
Ik zie dat jij een paar dagen eerder je nod hebt. Spannend!
Liefs,
Snoepie
MissMini schreef:Zeker spannend! Ben op dit moment kotsmisselijk dus dan worden de kriebels in je buik alleen maar erger.
En dan is mijn logeetje in aantocht ... met taart!! :shock: Doe maar net alsof ik me niet zo lekker voel ofzo 😉
Ik heb mijn nod trouwens de 25e....
Liefs
Monalisa schreef:vanmiddag of morgen ;)
bhappy schreef:Ik heb vandaag ook een test gedaan. Terwijl ik natuurlijk wist dat deze negatief zou zijn. Maar je leest dat er genoeg zijn met een cylcus van 26 dagen. Dus ik dacht wie weet 😂
Maar nu heb ik geen testen meer in huis. Die ga ik eind volgende week pas weer kopen zodat ik ook niet in de verleiding kom. Want grote kan dat ik deze maand weer zo'n lange cylclus heb.
Het is lastig, want ik wil er niet zoveel mee bezig zijn, maar dan ben je toch weer nieuwschierig naar de andere meiden hier en gaat het weer kriebelen.
Jelske schreef:
En Snoepie; m'n vriendin en ik heb aardig wat rosé weg zitten drinken tijdens een mooie zomeravond. De volgende ochtend was ze wat lamlendig van de drank en bedacht zich ineens dat het al een heel tijdje terug was dat ze ongi werd. Toch maar een testje gedaan en... harstikke zwanger! Ze heeft een geweldige meid op de wereld gezet, alles erop en eraan dus inderdaad, de eerste paar weken kun je je gerust nog wel een drankje veroorloven als je niet weet of je zwanger bent 😉
(waarom baal ik dan dat ik vanavond terug moet rijden als we bij vrienden op bezoek zijn geweest???! 😢 )
Fijne avond allemaal!
Anne26 schreef::D
Ook ik kan mijzelf toevoegen aan dit forum omdat wij dit jaar gaan beginnen, met het proberen een kindje te krijgen.
(Hoe zeg je dat goed? :!: )
Ik ben helemaal happy maar ook wel bang 😊
Op 7 mei zal ik mijn laatste pil gaan slikken. En vanaf dan gaan we er helemaal voor!
Ik wens jullie ook heel veel geluk voor dit jaar..Dat we allemaal gezonde kindjes mogen krijgen!
Liefs Anne
Possie schreef:Nou mensen hier bij mij is de duuvel dan eindelijk aangekomen JOEPIEEEEE!! :mrgreen: Geloof dat ie ff van verweggiestan moest komen!!
Alleen ik zit er heel erg tegen op morgenochtend heb dan namelijk mijn theorie-examen en van de oefenexamens geeft dat ding telkens aan dat ik gezakt ben en dat maakt me nu nog veel meer onzekerder en ga ik mezelf van alles wijs maken dat ik het nooit zal kunnen halen, lees: ik ben ook niet echt een snelle leerling en moet daardoor de vraag nog eens goed lezen, en door dat stomme gevaarherkenning gaat en de tijd veel sneller dan bij de gewone vragen heb ik gehoord!! 😢 Straks ga ik helemaal voor niks ik voel me zo onzeker...
Maar ook werd er door mn rijschool gezegd dat je bij gevaarherkenning 12 fout mag behalen, alleen bij de overige 50 vragen maar 5 fout mag hebben!! Ik had dus als laatst van mn oefenexamen 0 fout in de 50 overige vragen en alleen in de gevaarherkenning had ik 7 fout en gaf dat ding aan gezakt, terwijl bij andere leerling in totaal 13 fout hadden en er geslaagd achter stond 😮
Possie schreef:Nou mensen hier bij mij is de duuvel dan eindelijk aangekomen JOEPIEEEEE!! :mrgreen: Geloof dat ie ff van verweggiestan moest komen!!
Alleen ik zit er heel erg tegen op morgenochtend heb dan namelijk mijn theorie-examen en van de oefenexamens geeft dat ding telkens aan dat ik gezakt ben en dat maakt me nu nog veel meer onzekerder en ga ik mezelf van alles wijs maken dat ik het nooit zal kunnen halen, lees: ik ben ook niet echt een snelle leerling en moet daardoor de vraag nog eens goed lezen, en door dat stomme gevaarherkenning gaat en de tijd veel sneller dan bij de gewone vragen heb ik gehoord!! 😢 Straks ga ik helemaal voor niks ik voel me zo onzeker...
Maar ook werd er door mn rijschool gezegd dat je bij gevaarherkenning 12 fout mag behalen, alleen bij de overige 50 vragen maar 5 fout mag hebben!! Ik had dus als laatst van mn oefenexamen 0 fout in de 50 overige vragen en alleen in de gevaarherkenning had ik 7 fout en gaf dat ding aan gezakt, terwijl bij andere leerling in totaal 13 fout hadden en er geslaagd achter stond 😮
anna123 schreef:Possie schreef:Nou mensen hier bij mij is de duuvel dan eindelijk aangekomen JOEPIEEEEE!! :mrgreen: Geloof dat ie ff van verweggiestan moest komen!!
Bij mij is het alweer 8 jaar geleden dat ik die examens heb gedaan maar ik kan me nog herrinneren dat je eerste ingeving meestal de goede is! Niet te moeilijk denken want de meeste situaties zijn heel logisch. En weet je wat het is.. als je nu zakt kun je altijd in de herkansing gaan en dan weet je de 2e keer in elk geval wel wat je kan verwachten qua soort vragen en hoelang je de tijd ervoor hebt!
Heel veel succes meid!
x
huisvrouw42 schreef:
Hier nog steeds geen ongi te bekennen.. Maar ook 2x getest vandaag en allebei negatief dus zal de ongi vanavond of morgen wel komen.. Heb altijd een cyclus van 27-28 dagen dus wel raar, maar ja, zal nu wel wat langer zijn! Laat de ongi dan maar snel komen, kunnen we weer verder naar volgende maand!
Ga ff eten koken..
groetjes
Tara28 schreef:Hey Anna, ik ben morgenavond paardrijden. Weet ook niet of ik voor of na die tijd test en voor of na die tijd op internet ben. Even zien hoe alles loopt....Ik vind het ook superspannend!