moon80Oud lidBerichten: 268Lid sinds: 1 januari 2005
balen voor je andrea dat je precies je 😈 in je vakantie moet hebben, hoop dat je er toch wel van genoten hebt. Op naar de volgende ronde zal ik maar zeggen. Heel veel succes!!!
Pauline85 schreef:Ik vind dat een goede vraag over de foliumzuur want ik heb ook wat kleine dingen waar ik last van heb sinds ik foliumzuur slik... Ik ga binnenkort een andere soort gebruiken (potje is bijna leeg) en ik was aan het denken over Etos Zwanger Worden.. Ik hoorde dat ze wel duur zijn maar dat heb ik er wel voor over.. Ik vraag me ook af of er nog meer meiden zijn die "bijwerkingen" hebben van foliumzuur..
Liefs!
Pauline85 schreef:Ik vind dat een goede vraag over de foliumzuur want ik heb ook wat kleine dingen waar ik last van heb sinds ik foliumzuur slik... Ik ga binnenkort een andere soort gebruiken (potje is bijna leeg) en ik was aan het denken over Etos Zwanger Worden.. Ik hoorde dat ze wel duur zijn maar dat heb ik er wel voor over.. Ik vraag me ook af of er nog meer meiden zijn die "bijwerkingen" hebben van foliumzuur..
Liefs!
Possie schreef:Ik heb me toch een enorme last van steken links in me zij en niet een klein beetje nee echt heel erg, kan amper zitten/staan of liggen zo verrekte pijn doet het pfff!! Wil nu graag dat de duuvel doorkomt want dan ben ik hoop ik weer van die steken af pfff!! Maar heb eigenlijk hiervoor zo´n gruwelijke pijn helemaal niet gehad, maar toen had ik juist gevoelige tepels, en nu pfff de pijn is zowat niet te houden joh!!
Wie herkent dit??
bhappy schreef:Possie schreef:color]
Vandaag heb ik wel heel erg buikpijn, net boven mijn schaambeen. Ben er misselijk van. Maar ik zit nog maar aan het begin van mijn cyclus. Kweet of het hetzelfde als jou is.
Heb je een test gedaan? Hoop van harte dat jij na het lange wachten eindelijk zwanger wordt!!!!
lisa200 schreef:Hi Possie wat naar dat het zo'n pijn doet. Als ik jou was zou ik een paracetamol nemen.
Ik zit met het probleem dat ik niet weet of ik bruinig slijm/ bloed als menstruatie kan laten tellen. Ik moet beginnen op dag 3 van mijn cyclus met spuiten en ik snap er niets meer van en kan dinsdag pas een arts bereiken :cry:
lisa200 schreef:Hi Possie wat naar dat het zo'n pijn doet. Als ik jou was zou ik een paracetamol nemen.
Ik zit met het probleem dat ik niet weet of ik bruinig slijm/ bloed als menstruatie kan laten tellen. Ik moet beginnen op dag 3 van mijn cyclus met spuiten en ik snap er niets meer van en kan dinsdag pas een arts bereiken :cry:
MissMini schreef:@bhappy, die klachten kun je zeker hebben bij je eisprong. De pijn die je dan in je onderbuik voelt kun je precies aanwijzen en die zere tepels.. daar heb ik ook last van bij mijn eisprong... Wanneer heb je voor het laatst geklust dan?
Zou er voor de zekerheid nog een flinke 'klus' tegenaan gooien vanavond, niet geschoten is altijd mis he!
Wat schattig trouwens, die reactie van je vriend.... Lief!! 😂
Mijn mannetje is in juni jarig, maar dan hoop ik zijn 'verjaardagscadeautje' al gegeven te hebben... Of in de maak te hebben in ieder geval! 😃 Liefst deze maand nog natuurlijk....
Succes allemaal en have fun met klussen! 😊
Liefs
bhappy schreef:MissMini schreef:@bhappy, die klachten kun je zeker hebben bij je eisprong. De pijn die je dan in je onderbuik voelt kun je precies aanwijzen en die zere tepels.. daar heb ik ook last van bij mijn eisprong... Wanneer heb je voor het laatst geklust dan?
Zou er voor de zekerheid nog een flinke 'klus' tegenaan gooien vanavond, niet geschoten is altijd mis he!
Wat schattig trouwens, die reactie van je vriend.... Lief!! 😂
Mijn mannetje is in juni jarig, maar dan hoop ik zijn 'verjaardagscadeautje' al gegeven te hebben... Of in de maak te hebben in ieder geval! 😃 Liefst deze maand nog natuurlijk....
Succes allemaal en have fun met klussen! 😊
Liefs
Zondag ochtend voor het laats, dus wie weet. Als mijn buik vanavond minder zeer doet maar weer klussen. Kaarsjes er bij om in de mood te komen hahaha
Idd hopen dat je dan in het bezit bent van een prachtig verjaardagscadeau 😂
Liefs
anoniempje schreef:oh mijn god. Ik heb net zo eigenwijs als ik ben toch die test gedaan die je een aantal dagen kunt doen voor je nod. van clear blue. wat staat er! Zwanger 2-3. Dus ik zou nu toch al zo'n 4 a 5 weken zwanger zijn!!!
Ik kan het niet geloven.
Ook al ben ik hondsberoerd. ik dacht zal de spanning wel zijn en dat ik het graag wil
Zou het echt kloppen!!!
groetje
Monalisa schreef:ik ben 2 dagen overtijd, na 20.00 vreselijk moe en heb ook kleine steekjes in mn buik, vooral in de buurt van mn navel.
Maar mn buik in de buurt van mn baarmoeder is niet hard dus ik zal wel niet zwanger zijn :roll:
MissMini schreef:Hoe snel kun je eigenlijk klachten gaan krijgen?
Heb nu al een gezicht vol puistjes (nooit gehad!!) en heb steekjes in mijn onderbuik. En ik ben super moe!!
Wel erg snel, volgens mij wil ik gewoon te graag :|
MissMini schreef:Super anoniempje!! Gefeliciteerd!!
Hoe voel je je? Veel klachten?
Je hebt een paar dagen voor je NOD getest toch?!
Liefs
MissMini schreef:Hey Linsem,
Dat heb ik nu al twee maanden achter elkaar gehad! Dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn maar dat ik gewoon ongi werd. Vervelend is dat he!!
Deze maand mijn eisprong goed gevoeld en rond die tijd veel geklust... dus wie weet!! Voel al vanalles, maar morgen zou pas eventuele innestelingsdag zijn dus dan ist wel vroeg om nu al van alles te voelen 😂
Liefs
marjanfrederik schreef:anoniempje van harte gefeliciteerd met de snelle zwangerschap
ik ben nu 11 dagen overtijd heb een test gedaan helaas negatief maar we wachten maar weer af vrijdag nog maar een keertje testen als er niets uit komt dan toch maar even volgende week naar de huisarts maar misschien komt het ook omdat het zolang duurt dat dit voor het eerst is dat mijn menstruatie zonder pil moet komen
heb af en toe wel erg last van verhogen twee dagen 38,5 gehad en behoorlijk misselijk als eten ruik en behoorlijk veel trek in vettig heid nooit eerder deze dingen heb ik gehad toen ik ongi moest worden
Andrea80 schreef:Anoniempje gefeliciteerd!!
Nu maar hopen dat het voor meerdere van ons zo mag zijn!
groetjes
linsem schreef:Hey anoniempje,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En wanneer mag je naar de verloskundige?
Liefs Linda
linsem schreef:Hey Tara,
heb jij al een gevoel of je eventueel zwanger bent of niet? Ik denk van niet. Heb dit keer alleen geen last van zere borsten en onderrug - heb ik altijd een week van te voren maar dit keer niet. Ben alleen erg moe. Ik hoop het wel natuurlijk, maar ja zal het wel zien. Vind het soms wel lastig omdat mijn lichaam wel tekenen geeft dat ik zwanger zou kunnen zijn maar elke x word ik ongi! Heeft iemand anders daar ook wel eens last van?!
Liefs Linda
linsem schreef:Hoihoi,
even over het vette eten: de shormaboer komt dadelijk ons eten brengen dus wat dat betreft! En het weer is er ook niet naar om nu uitgebreid te gaan koken vind ik. Dus ik ga zo lekker genieten....HAHA!
Ja kan me voorstellen dat je misschien wel teleurgesteld zou zijn als de andere test niet positief is. Anders wacht je gewoon nog ff voor de zekerheid als je dat lukt tenminste. Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent. Helemaal geweldig niet dan!? En de hoeveelste poging is dit voor jullie anoniempje?
Liefs