Hoi Daantje, welkom!!
Je kunt hier al je frustraties kwijt, heerlijk!! 😃
KatOud lidBerichten: 140Lid sinds: 20 april 2009
Daantje 079 schreef:Oh spannend! Dat vind in nog de meest vreselijke periode!! Dat wachten.... Ik heb die periodes nu al een aantal maanden meegemaakt en het word steeds lastiger! Bah..
Ik heb net een ''klus'' week achter de rug.. Ik snap alleen het verhaal niet van het om de dag klussen..?! Hmm... dus voor mij word het dalijk ook maar weer afwachten..!
Ben jij al lang bezig? SUCCES!!
Tara28 schreef:Het is inderdaad stil hier zeg. Ik hoefde maar 2 pagina's bij te lezen, terwijl ik het hele weekend niet op het forum geweest ben.
Gisteren een mooie 1e prijs gewonnen bij de dressuur met erg veel punten. Mag nu ook door naar de volgende klasse, dus was helemaal blij! Erg goede afleiding om even helemaal niet met zwanger worden bezig te zijn!
X
Tara
Guess07 schreef:Tara28 schreef:Het is inderdaad stil hier zeg. Ik hoefde maar 2 pagina's bij te lezen, terwijl ik het hele weekend niet op het forum geweest ben.
Gisteren een mooie 1e prijs gewonnen bij de dressuur met erg veel punten. Mag nu ook door naar de volgende klasse, dus was helemaal blij! Erg goede afleiding om even helemaal niet met zwanger worden bezig te zijn!
X
Tara
Dat klinkt goed!! Hoeveel punten had je? En hoe hoog rij je? Ik rij nu vaak op het paard van m,n tante lekker het strand op of de duinen in.. Die van mij ben ik aan het inrijden dus buiten rijden word nog even niks:P
Op die manier kan ik ook alles van me afzetten:) Heerlijk is dat!!
Tara28 schreef:Guess07 schreef:Tara28 schreef:Het is inderdaad stil hier zeg. Ik hoefde maar 2 pagina's bij te lezen, terwijl ik het hele weekend niet op het forum geweest ben.
X
Tara
Dat klinkt goed!! Hoeveel punten had je? En hoe hoog rij je? Ik rij nu vaak op het paard van m,n tante lekker het strand op of de duinen in.. Die van mij ben ik aan het inrijden dus buiten rijden word nog even niks:P
Op die manier kan ik ook alles van me afzetten:) Heerlijk is dat!!
Ik rij nog niet hoog hoor, het was nog maar een B proef. Ik had 202 punten en mag nu starten in de L1, wat ik volgende maand wil gaan doen. Heerlijk he, om met paardrijden even alles te vergeten! Helaas is het strand hier niet in de buurt, maar de manege waar ze gestald staat ligt wel midden in het bos. Paard is niet van mij, maar ik mag er wel alles mee doen en ik ben de enige die haar uitbrengt op wedstrijden. Morgenavond weer dressuurles!
Possie schreef:En ladiess ik zal even een foto showen van mijn toekomstige TOPPER. Ik rijd hem nog niet want hij is nog maar 3 jaar (officieel 3 zondag a.s.) hij is van 24-05-2006 😉 ...
En en en ladiess hoe vinden jullie mijn knappe toekomstige TOPPER :oops: 😉
http://s258.photobucket.com/albums/hh27 ... don025.jpg
MissMini schreef:Heej meiden,
Hier eindelijk een keer géén klachten na mijn eisprong! Klinkt super gek, maar ben er echt ff blij mee. Heb nu drie rondes iedere keer vanalles gevoeld. Nu zet ik het bewust van me af om zwanger te worden en voila, alle klachten zijn meteen weg. Heerlijk! Hoop dat ik het vol kan houden tot eind van m'n cyclus...... 😉
Hoeist verder met iedereen?
Pauline85 schreef:Ik heb al een paar dagen last van mijn buik.. een beetje raar gevoel net of er iets tegenaan drukt binnenin... Ik kan het niet plaatsen en heb er het ene moment wel en het andere moment geen last van... Had er een paar dagen geleden veel last van toen een paar dagen niet en nu sinds vandaag weer wel... Het is vooral heel erg als ik ga zitten of als ik moet plassen (dus op de wc ga zitten) en dan als ik wil afvegen draai ik schijnbaar op een of andere manier mijn lichaam en dan is het helemaal erg! Weet iemand misschien wat het is... Ik denk nl niet dat het zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn omdat ik pas op dag 25 van mijn cyclus zit.. Ik weet niet hoe snel je daar last van kan krijgen... Ik heb een onregelmatige cyclus dus kan ik niet berekenen... (45-24-16-45) Weet het ff niet meer!!
Heeft iemand hier een antwoord op???
Liefs!
Pauline85 schreef:Heb ik inderdaad ook aan gedacht dus toen ik het net had ook goed geklust maar het blijft toch wel wat langer nu... Ik weet het niet.. Misschien is het wel blaasontsteking ofzo.. Heb dat nooit gehad dus ik weet ook niet hoe dat voelt.. Misschien is het wel helemaal niks en is het ondanks dat ik er niet teveel mee bezig ben toch weer dat mijn lichaam me voor de gek houdt.. Pfft vervelend zo zeg die onzekerheid!
Liefs!
miesje84 schreef:Pauline85 schreef:Heb ik inderdaad ook aan gedacht dus toen ik het net had ook goed geklust maar het blijft toch wel wat langer nu... Ik weet het niet.. Misschien is het wel blaasontsteking ofzo.. Heb dat nooit gehad dus ik weet ook niet hoe dat voelt.. Misschien is het wel helemaal niks en is het ondanks dat ik er niet teveel mee bezig ben toch weer dat mijn lichaam me voor de gek houdt.. Pfft vervelend zo zeg die onzekerheid!
Liefs!
ja idd ,hoelang ben je nu al gestopt met de pil ?Mischien ben je nog aant ontpillen?Maar zal t in de gaten houden meis en als lang aanhoud ff de ha bellen om het voor te leggen.
Liefs
Pauline85 schreef:miesje84 schreef:Pauline85 schreef:Heb ik inderdaad ook aan gedacht dus toen ik het net had ook goed geklust maar het blijft toch wel wat langer nu... Ik weet het niet.. Misschien is het wel blaasontsteking ofzo.. Heb dat nooit gehad dus ik weet ook niet hoe dat voelt.. Misschien is het wel helemaal niks en is het ondanks dat ik er niet teveel mee bezig ben toch weer dat mijn lichaam me voor de gek houdt.. Pfft vervelend zo zeg die onzekerheid!
Liefs!
ja idd ,hoelang ben je nu al gestopt met de pil ?Mischien ben je nog aant ontpillen?Maar zal t in de gaten houden meis en als lang aanhoud ff de ha bellen om het voor te leggen.
Liefs
Hoe gaat t nu met je meis?
Liefs
Ik heb aankomend weekend mijn eisprong,eindelijk na 4weken(heb cyclus van 38 dagen) Hoop dat ik m deze x ook kan voelen en dat het deze maand wel raak is.Hier nog meiden met deze week hun nod?Of eisprong?
Ik ben sinds december vorig jaar gestopt met de pil... Vandaag ook heel veel last van mijn buik.. Als ik loop vooral.. Als ik zit gaat het wel als ik eenmaal zit voel ik er bijna niks meer van maar als ik dan weer opsta doet het heel veel pijn.. Het is in mijn hele onderbuik maar vooral aan de linkerkant... Ik voel het zelfs in mijn linkerbovenbeen zoveel pijn doet het 😞 Wordt er helemaal gek van! :shock: Verder voel ik helemaal niks maar als het maandag nog is dan ga ik toch ff de ha bezoeken...
Liefs!
Pauline85 schreef:miesje84 schreef:Pauline85 schreef:Heb ik inderdaad ook aan gedacht dus toen ik het net had ook goed geklust maar het blijft toch wel wat langer nu... Ik weet het niet.. Misschien is het wel blaasontsteking ofzo.. Heb dat nooit gehad dus ik weet ook niet hoe dat voelt.. Misschien is het wel helemaal niks en is het ondanks dat ik er niet teveel mee bezig ben toch weer dat mijn lichaam me voor de gek houdt.. Pfft vervelend zo zeg die onzekerheid!
Liefs!
Liefs
Ik ben sinds december vorig jaar gestopt met de pil... Vandaag ook heel veel last van mijn buik.. Als ik loop vooral.. Als ik zit gaat het wel als ik eenmaal zit voel ik er bijna niks meer van maar als ik dan weer opsta doet het heel veel pijn.. Het is in mijn hele onderbuik maar vooral aan de linkerkant... Ik voel het zelfs in mijn linkerbovenbeen zoveel pijn doet het 😞 Wordt er helemaal gek van! :shock: Verder voel ik helemaal niks maar als het maandag nog is dan ga ik toch ff de ha bezoeken...
Liefs!
lady25 schreef:@pauline85 bij mij heeft dit wel een paar dagen geduurt niet steeds even duidelijk aanwezig de innesteling is zo'n 5 a 7 dagen na de eisprong dus dan kun je nog niet testen. je hebt van die testen die 6 of 4 dagen voor de NOD kunnen. maar het beste is toch gewoon te wachten tot je NOD ik heb de dag erna meteen getest met een die 4 dagen voor de NOD had gekunt.
ik duim voor je dat je zwanger bent!
natuurlijk duim ik voor jullie allemaal dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn!!!!
liefs Noortje
Kat schreef:@ Bhappy,
Wat leuk, ik werk ook in een dierenartspraktijk! 😃
Wel raar om het al zo vroeg te vertellen he? Maar ja, het is het waard!!
Wel heel fijn als je collega's het begrijpen.
Ik wist niet dat een paar foto's per week veilig waren, idd fijn om fe horen.
Ik maakte sowieso al weinig foto's, maar ben nu ook voorzichtig met gas-anesthesie.
Wij gebruiken Isofluraan. Dat is relatief veilig, vooral als het dier geintubeert is.
Toch voelde het niet goed om te opereren.:oops:
Ik ben niet bang aangelegd, maar ik wil elk risico vermijden voor m'n eerste kikkervisje.
Gelukkig hebben mijn collega's hier begrip voor. Echt super fijn. 😊
Ik hoop dat het snel raak is!
MissMini schreef:
@ Storm, ik heb verder helemaal geen last van kwaaltjes, alleen last van enorm gevoelige tepels. Als ik zo jouw verhaal lees zou ik bijna hoop krijgen, haha! Maar net als jij hebben we het deze maand maar weinig gedaan (het kwam gewoon steeds niet uit) dus ik ga er maar vanuit dat het niets is. Spannend blijft het wel!
Jij ook succes met zwanger raken, ik duim voor je!!
MissMini schreef:@ Wieke, nou het kost me ook aardig wat moeite om niet te testen! Het liefst zou ik nu meteen naar de drogist rennen om een test te halen. En ik zit zowat de hele dag op het toilet om te kijken of ik toch nog niet ongesteld ben geworden.............
@ Storm, ik heb verder helemaal geen last van kwaaltjes, alleen last van enorm gevoelige tepels. Als ik zo jouw verhaal lees zou ik bijna hoop krijgen, haha! Maar net als jij hebben we het deze maand maar weinig gedaan (het kwam gewoon steeds niet uit) dus ik ga er maar vanuit dat het niets is. Spannend blijft het wel!
Jij ook succes met zwanger raken, ik duim voor je!!
Liefs MissMini
Daantje 079 schreef:ps. Missmini, ik ben vanaf januari bezig... al wat maandjes eerder gestopt met de pil maar vanaf januari echt aan de slag gegaan.
Ik heb van die rare steken, en soms ook een lichte ongesteldheidspijn..! heb jij dit ook?