MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
succes missmini!!ik ga proberen te klussen vandaag!!!!dan kan het misschien weleens raak zijn ik hoop het maar 😉
lady25 schreef:@pauline, ik had ook het gevoel dat er van binnen uit iets drukte en bij mij is dit waarschijnlijk de innesteling geweest!
liefs Noortje
Pauline85 schreef:lady25 schreef:@pauline, ik had ook het gevoel dat er van binnen uit iets drukte en bij mij is dit waarschijnlijk de innesteling geweest!
liefs Noortje
Stel dat het inderdaad de innesteling zou zijn bij mij (het zal wel niet maar je weet maar nooit) weet je dan hoeveel dagen ik moet wachten om te testen.. Ik vind het namelijk moeilijk om een dag te noemen waarop ik kan testen.. Ik ga wel uit van 11 juni als NOD (cyclus van 45 dagen) maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is weet ik niet of het eerder kan...
Mijn vraag is dus eigenlijk: Hoeveel dagen na de innesteling zou je een positieve test hebben..? Of is dit altijd verschillend..?
Liefs!
Daantje 079 schreef:Missmini, ik kon niet wachten en heb vanmorgen de test gedaan..!!
En wat denk je...??!! HARTSTIKKE ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zoo blij!! en ik hoop, maar ik denk dat het bij jou ook raak is deze maand! ik heb precies dezelfde symptomen als jij! ik ben zoooo happy! ik kan het niet geloven!! ik leef echt in een roes, maak me ook een beetje zorgen.. gaat het wel goed daarzo..?!
Ik ben zo benieuwd naar jouw test!!
Meiden, heel veel succes!!
MissMini schreef:
Hey,
Je weet nooit precies wanneer je innesteling is dus het is ook niet zeker wanneer je kunt testen... Maar als je je eisprong gevoeld hebt kun je 14 dagen daarna gaan testen!
Liefs
babywensje schreef:Hoi!
Ik zit normaal op andere forums op deze site oa 1983, maar ik heb eens een heel stuk terug gelezen op dit forum, wat fijn om te lezen dat er al zwangeren zijn, én dat er al weer een aantal tegen het testen aanzitten! Ik zit zelf in ronde 1, en heb flink geklust van dag 7 tm 19 ( om de dag) . Op dag 18 en 19 had ik doorschijnend slijm, waar je draden van kunt trekken (sorry voor de viezigheid), dus ik dacht...eisprong! Wel wat laat, ik verwachte hem rond dag 14. Nu ben ik inmiddels op dag 24 en ik heb weer zo'n slijm, maar dan met donderbruin er doorheen. Innesteling? Of bijna orgi? Of nu pas mijn eisprong? Wat denken jullie? Bij cyclus van 28 dagen, kan ik bijna gaan testen als 😈 uitblijft, maar weet het niet zo goed. Wanneer zouden jullie testen? Sinds vandaag ook wat gevoeligere tepels ( die normaal gesproken abnormaal ongevoelig zijn)....aaaah ik maak mezelf gek!!
MissMini schreef:Helaas helaas... net getest maar negatief!
Morgenochtend nog een testje doen met ochtendurine, maar denk niet dat het uitmaakt....
Nu maar hopen dat de 😈 snel komt, dan kunnen we aan de volgende ronde beginnen!
Liefs
bhappy schreef:@ Pauline, jouw cyclus is helemaal geen pijl op te trekken. Scheelt voor nu misschien dat je niet zo heel lang (tot dag 45) hebt moeten wachten. Maar dan weet je denk ik ook niet wanneer je eisprong is, of gebruik je ovu testen? In elk geval veel succes deze nieuwe ronde.
wieke schreef:Hoi Tara,
Leuk dat je er weer eventjes bent.. Niet te druk hebben anders ben je te moe om te klussen hahaha:)
Veel plezier en succes de komende ronde meid !
Hier nog steeds in afwachting van..tja....
Liefs
Kimberly20 schreef:Spannend Beebie_Wish! Succes ben benieuwd...
Meiden, ik ben 29 mei voor het laatst ongested geweest tot 3 juni...
Nu heb ik gisteren al geklust en we willen dit tot volgende week zondag elke dag doen!
Ben ik nu al vruchtbaar?? Snap het allemaal niet zo goed 😞 me ovulatietesten geven wel al 2 streepjes aan, wel de een lichter en de ander donkerder...
Snoepie schreef:@mijo1981
Wat leuk dat het nu gaat gebeuren! Spannend... en heel veel suc6 met zwanger worden 😊
Groetjes,
Snoepie
Monalisa schreef:mijo1981 veeeeeeel succes en plezier :)
sas84 schreef:dag dames,
ook ik wil zwanger worden in 2009!!! eigenlijk al in 2008 haha maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn.
ronde 14 is voor mij alweer van start gegaan, jak gaat snel. het eerste half jaar helemaal niet mee bezig geweest, gewoon gestopt en ik dacht we zien wel wanneer het raak is. Maar na een half jaar begon het te vervelen en ben ik ovulatie testen ed gaan gebruiken en sinsdien let ik er super veel op. Maar ook nu nog steeds niet raak 😞
BALEN. lees dat de meesten hier al veel sneller zwanger zijn geraakt... soms zinkt de moed me dan in de schoenen.....
ik geef het nog 1 ronde en dan denk ik toch maar eens langs de huisarts.
ik vind het knap dat juist in je vruchtbare dag allebei extra zin hebt!! heb ik ook wel, maar meer omdat het moet, haha en vriendlief kan soms van druk niet eens 'presteren' schaam schaam schaam.
hoop dat we met zn allen half 2009 zwanger worden!!! de komende 2 maanden dus, hihi 😉
iedereen succes in elk geval.
He wat jammer dat het nog niet wil lukken.
En snap dat je de moed bijna op geeft.
Ik heb nu ook zoiets van we zien wel of het lukt en letten ook nog nergens op.
Maar snap dat je dat na een half jaar ook zat bent.
We zien wel hoe het hier gaat.
Denk dat die van mij ook niks met druk heeft .... arme mannekes.
En jah hoop dat 2009 het jaar word.
Succes meis.
Gr Michelle
groetjes sas.
bhappy schreef:@sylvana: van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!! Dat ongi gevoel heb ik ook, schijnt er bij te horen.
Mijn man vindt het prachtig dat mijn borsten voller worden hahahahah kheb hem alleen nog niet verteld dat ze na de bevalling als sneeuw voor de zon verdwijnen 😮 .
Fiemo schreef:@Sylvana: Super gefeliciteerd en er kunnen er nog veel bij in het februari forum dus Possie....!!!!!
Ik had ook de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Kennelijk kan dat gevoel je hele zwangerschap blijven duren, helemaal normaal dus! :D