Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
@Finaly97: jij bent in ieder geval wel het bewijs dat lang pilgebruik geen invloed heeft op hoe snel je zwanger raakt 😊
gestopt1jan09 schreef:je leest hier zoveel verhalen, dat je eigenlijk niet meer weet wat je kunt verwachten.
ik heb ook zoveel verhalen gelezen van mensen die niet ongesteld worden, dat het maanden duurt voordat ze weer een eisprong hebben! dus ik ben allang blij dat ik nu wel ongesteld ben, dat betekend toch ook automatisch dat ik een eisrong heb deze maand..toch?
ik wacht het gewoon "rustig" af.. al moet ik zeggen dat ik bij niet kan wachten.. op eens lijkt ook iedereen om je heen zwanger te zijn, op tv op straat, op hetw werk..
maar ik zal wel niet de enige zijn die dat zo voelt:P haha.
liefs, ann
gestopt1jan09 schreef:als dat zo is, dat de dag voor je ongesteld word, de laatste dag is van je voorgaande cyclus.. dan is mijn cyclus 28 dagen ipv 29 dagen. lijkt mij idd ook positief.
weet iemand dat? als je ongesteld bent geworden, heb je dan zeker weten een eisprong?
wel leuk dat we zo gelijk lopen:P
liefs
finaly87 schreef:dan nog is niet elke man goed in de was onderhouden.. en daarbij zei ik.. de rest doet hij wel.. prima geregeld hier hoor, we wonen al een jaar samen ;)
ikkewil schreef:hey meiden,
ik ben er ff een dagje niet, en gelijk 5 agina's te lezen, wat is er weer veel gebeurd joh. Dat verhaal van dat kindje wat na 24 weken ter wereld is gekomen en het niet gehaald heeft grijpt me erg aan. Een collega van mij heeft dat ook meegemaakt, maar dat kindje is ook na ong 24 weken overleden in haar buik, zij moest dus bevallen van een dood babytje, was ook een jongetje. Ik vind het verschrikkelijk, dit gun je niemand, en dan die doktoren die inderdaad niets mogen doen 😈
en bijna iedereen is hier in zijn 2e ronde bezig geloof ik.... spannend, hoop dat het voor iedereen deze ronde raak mag zijn.....
Trouwens ff een vraagje voor de net zwangeren, mijn vriendin zegt dat het psychisch heel veel van je vraagt het zwanger zijn, kan iemand dit precies benoemen, wat doet het met je?
Liefs Wilma
juud schreef:@ Tara, dank je wel meis! jij al weer aan het klussen of zijn de 😈 😈 er nog?
@ Veldroosje, ja lastig he om het een beetje los te laten...
@ Susie, wanneer is je luteale fase kort. Ik had mijn positieve ovu test 21 januari (dag 15) en gisteren de ongi (dag 27). Is dit tekort?
Possie schreef:Nou mensen wij (oftewel ik) zijn sinds nu vandaag begonnen met de kuur primolut om nu mijn menstruatie op te wekken en dan na zoveel dagen mag ik dan beginnen met clomid. De gyn heeft het vermoeden dat het nu zeer zeker wel moet gaan lukken ivm ik genoeg eitjes heb zitten alleen er nog geen een wint om er tussendoor te komen om te springen.
We zijn in ieder geval weer een stap dichterbij en is nu afwachten op mijn menstruatie en dan is dat dag 1 waar ik dan ook weer moet beginnen met temperaturen.
We hebben goeie hoop en hopen en duimen dat snel raak mag zijn 😉
Tara28 schreef:@ juud: hier is de 😈 😈 bijna weg. Zit nog een beetje met de laatste restjes zeg maar, dus denk dat we hier heel binnenkort beginnen met klussen voor ronde 2. Was jij nou echt 😈 of zette het toch niet goed door en twijfel je nog?
Liefs,
Tara