jeetje,
ik zit op 31 dagen cyclus dat vind ik al errrrug lang.
vooral nu....maar goed afwachten dus
ga vanavond lekker met een vriendin uit eten
morgen zal ik wel helemaal niet te houden zijn
BirdyOud lidBerichten: 70Lid sinds: 18 april 2014
VeldRoosje schreef:63 dagen!!!! Nee Posse dat wil ik niet weten 😉 😞
Hoop voor je dat het deze keer niet zo lang gaat duren...Hoe lang ben je van de pil af???
@ Birdy, Ga lekker genieten vanavond..even op iets anders concentreren! Weet die vriendin dat jullie bezig zijn??
Ik hoop dat ik zwanger ben...maar ik hoop het voor jou ook!!! :)
Lithaatje schreef:hoi hoi, ik ben nu ook bij de derde ronde.
Ik heb vanaf mijn 17e jaar altijd de pil gelikt i.v.m pijn en pukkels en onregelmatig menstrueren.
Nu ben ik gestopt met de pil sinds 17 oktober 2008. en kreeg mn eerste menst. na 53 dagen, mn tweede na 24.
Nu wacht ik op de derde die volgende week zou moeten zijn volgens mijn berekeningen.
Alleen na een bezoekje bij de Gyn. 2 weekjes geleden weet ik dat het bij mij niet zomaar spontaan zou kunnen aangezien ik PCOS heb, ik weet niet of iemand van jullie daar al eens van heeft gehoord?
Maar goed mijn ovulatie is dus helaas niet te peilen, ik heb zelfs soms een dubbele eisprong,,,,maar goed ik ben in ieder geval blij dat ik wel sinds het stoppen al 2 keer gemenstrueerd heb, dus ik zie wel wat er nu verder gaat gebeuren!
Mijn vriend en ik gaan er helemaal voor!!!! Nu alleen eerst nog bloedprikken als ik weer menstrueer ....ben ik behoorlijk benauwd voor want ik hou helemaal niet van naalden!! hahaha Succes iedereen! Liefs
ikkewil schreef:trouwens :| mijn broertje kwam even vroeger langs dan gepland vanmiddag (om het gat in de slaapkamer dicht te storten met cement), ik was de was aan het ophangen en deze site stond nog geminimaliseerd onder in mijn beeld......
hij komt binnen, zet koffie voor ons krijg ik ineens een gil vanuit de huiskamer: ZWANGER WORDEN????? :twisted:
haha, nou ja, hij wist waarvoor we dit verbouwen doen enzo, even maar op het hart gedrukt dat ik nog niet zwanger ben en maar gelijk verteld dat we in mei alles wegdoen.... Hij loopt toch al zeker een jaar te vragen wanneer hij oom wordt, dus dit vind hij helemaal geweldig.
wel vriendelijk op het hart gedrukt verder nog zijn mond te houden, dit doet hij wel, mijn broertje en ik kunnen alles tegen elkaar zeggen, zo weet ik dingen van hem die zijn ouders niet weten enzo. nu weet hij dus iets wat onze paps en zijn mama niet weten (hij is mijn halfbroertje, maar we zijn 4 handen op 1 buik 😃 )
ik moest dit ff kwijt, wel leuk dat hij het nou weet, ken ik in ieder geval tegen hem gewoon doen en lekker erover kletsen......
Possie schreef:@ ikkewil: Inderdaad zeggen ze dat wijsheid na jaren komt alleen bij mijn broer zal je echt niet die wijsheid zullen merken om hoe die doet. Mijn beide ouders zeggen altijd van zo hebben we onze kinderen niet opgevoed maar zijn vrouw die heeft hem in bedwang en commandeert hem van hier tot aan tokyo. En het speeld eigenlijk al wel jaren zo nadat mijn ouders gingen scheiden toen was het al kan je nagaan en toen mijn ouders gingen scheiden was ik een jaar of 9 en ben nu 24...
Zelfs kwam mijn moeder haar kleindochter (dochter van mn oudste broer tegen) toen ze lopend naar school ging, mijn moeder heel beleefd en gewoon gedag gezegd aan haar kleinkind. En zij wist dus helemaal niet dat mn moeder haar oma was. En sinds die ene keer dat de dochter van mn broer mn moeder haar oma gezien heeft had ze van haar moeder klappen gekregen en werd haar gezegd nooit meer met zo´n vrouw te gaan praten...Echt ik noem dat geen wijsheid en ik hoop van harte dat mijn vader mn broer ook echt degelijk laat vallen ook al zal mn broer ooit moeilijk hebben en hulp nodig hebben en dat mn pa dan ook zegt van nee sorry nu heb ik geen tijd!!
Ik wil dolgraag ook wel weer dat het goed komt want er was een periode dat ik en mn vriend gewoon altijd naar mn broer toe gingen (zij wonen in zwolle en wij in A.dam) maar goed wij hadden het er graag voor over net als dat we op verjaardagen altijd kwamen en opeens op een dag, kregen we geheid een telefoon van mn broer van sorry jullie zijn niet meer bij ons welkom dus rot maar op!!!
Aardig he en dan zijn wij altijd zo netjes en beleefd gebleven en dan zoiets...
Naja gelukkig heb ik mn zus en mn nog een broer van 34 en een broertje van 20...
Enne ik ben al heel vroeg begonnen met foliumzuur wil goed voorbereid erop zijn slik het elke dag s´morgens voor mn ontbijt.
regenboog26 schreef:@veldroosje: als je je eisprong zo moeilijk kan bepalen door jouw cyclus, kun je ook ovulatietesten gebruiken. Je hebt die hele goedkope dus dan is het ook wel betaalbaar zo'n lange periode, maar dan zie je wanneer je eisprong eraan komt. Mijn cyclus is kort, maar wel verschillend, dus ik heb nu ook van die goedkope testjes gekocht en ga dat proberen, want ik zat er ook telkens een beetje naast (als ik achteraf terugrekende hadden we net die dag niet geklust 😞 . En nou hoeft het ook niet perse op die dag, kan ook ervoor, maar ik vind het toch wel fijn om het in iedergeval op het goede moment ook te proberen.
"Tip 7: verspreid je winkansen 😂 "
Sofia schreef:Hoi allemaal. Spannend om weer al jullie verhalen te lezen!
Vandaag is mijn NOD. Nog geen ongi te bekennen. Ook geen kwaaltjes/klachten die ik normaal gesproken heb als ik ongesteld moet gaan worden. Geen pijnlijke borsten (hier heb ik sinds ik gestopt ben met de pil heeeel veel last van!) en niks lichtroods bij het afvegen (heb ik normaal ook al 1-2 dagen voor mijn ongi). Ook geen buikpijn. Wel is mijn buik 'aanwezig', maar geen naderende ongesteldheidsbuikpijn, zoals gewoonlijk. Erg spannend. Morgen testen. Mijn man is vandaag niet thuis en wil er ook graag bij zijn, daarom doe ik het vandaag nog niet. Wel moeilijk om zo lang te wachten hoor! Gelukkig heb ik straks wat afleiding, zo meteen de avonddienst in.
Groetjes!
lady25 schreef:mijn vriend is laatst ook gebeld door RWE en had toestemming gegevn dat ze info opsturen, maar als je dan niet schriftelijk binnen een bepaalde tijd afmeld zit je eraan vast. dus konden we aan brief gaan sturen. gelukkig waren we op tijd en is alles bij het oude gebleven.
ik heb vandaag aan mijn fysiotherapeute verteld dat ik gestopt ben met de pil. ik ben vorige week getest op een bindweefselziekte die hypermobiliteit veroorzaakt.
bij mij is het risico op bekkeninstabiliteit best groot dus ben ik nu alvast begonnen met het trainen van mijn bekken om dit te proberen te voorkomen.
het is wel fijn dat er nu wel iemand is die het weet en mijn fysiotherapeute is een leuke jonge meid dus kunnen we daar tijdens een behandeling gezelig over kletsen.
voor iedereen die dit weekend gaat testen ook ik duim voor jullie!
Sofia schreef:
Nou, mijn NOD is voorbij. Ben nu officieel een dag overtijd! 😃 Echt spannend hoor. Ik hoop echt dat we morgen leuk nieuws hebben. Het kan natuurlijk altijd nog dat ik ietsje later ongesteld word, heb ik ook wel eens gehad, maar wie weet... Het opvallendste vind ik dat ik helemaal geen last heb van naderende ongesteldheidsklachten...
finaly87 schreef:heey ik zie dat er hier weer iemand kan testen 😊 spannend!! Ben benieuwd 😉
wat betreft mannen en de was.. dat gaat hier helaas ook niet samen 😖 de rest gelukkig wel hahaha
Liefs
Sofia schreef:@ Melody: Dat is precies wat ik nu ook heb; iets grotere borsten, licht gevoelige onderrug (maar dit kan ook komen omdat ik de hele avond in de keuken heb gestaan, haha!) en ben ook bij vlagen misselijk. Ik heb normaal gesproken ook niks van dit als ik ongesteld moet worden. Maar ben net naar het toilet geweest en had een miniscuul sliertje rood bij het afvegen en dit voorspelt niet veel goeds vrees ik. Had echt het idee dat ik me de afgelopen 2 weken anders voelde dan normaal... Ik zal wel in de maling genomen zijn! Maar ik geef de hoop deze maand nog niet op tot ik echt bloed zie! Veel succes en ik hoor wel hoe het gegaan is.
Groetjes!
Sofia schreef:@ Melody: Ja, had in die 2 weken ook allerlei verschijnselen. Rommelende buik/darmen, licht misselijk bij vlagen, een heel 'vol' gevoel, opgezette buik, dat soort dingen. Volgens mij een beetje hetzelfde als wat jij had, meen ik me te herinneren.
ikkewil schreef:hey meldena,
ik geloof dat we je kunnen feliciteren?????
Liefs Wilma
ikkewil schreef:@ veldroosje: WOW 14 dagen overtijd? hoe kan dat dan? of je bent zwanger, of kan het ook doordat je er teveel mee bezig bent? dat je na de test ineens ongesteld bent? ga je nog een keer testen?
wat een gedoe joh... sorry veel vragen, maar ja wat nu verder. ik kan me begrijpen dat dat namelijk zeer frustrerend moet zijn voor je.
gestopt1jan09 schreef:hey
oke ja ik heb denk ik niks gevoeld afgelopen maand..heb wel 1x een propje slijm gehad, sorry voor de details.. maar dat kan ook duiden op een eisprong. toen ik aan de pil was voelde ik volgens mij ook niks.. weet niet helemaal zeker, maar ben dacht ik ongeveer 6 jaar aan de pil geweest..
zijn jullie al lang bezig?
liefs ann