ikkewil schreef:gefeliciteerd natalie,
in de eerste ronde, dat is wel helemaal geweldig natuurlijk...... geniet er lekker van meid.
@possie, mijn appartement staat nog niet te koop, maar ik ben echt zo bang dat deze te lang te koop gaat staan, de vraagprijs is 229,500 en de woz waarde ligt op 211.000 (per 1-1-0)
Heb je ook al geprobeerd je appartement zelf te verkopen ?? Dit werkte bij ons heel erg goed op
http://www.come2me.nl hadden we eigen site aangemaakt van ons appartement en deze aan een heleboel makelaars gestuurd met als mededeling dat als ze klanten in hun bestand hebben staan en een appartement zoeken wat aansluitte aan die van ons konden ze contact opnemen met ons.
En dit was binnen een maand zo gebeurd en vandaar dus ook een dikke winst erop doordat we GEEN makelaarskosten hebben hoeven te betalen...
En dat met ons nieuwe huis waarom we hem toch voor de WOZ waarde gekocht hebben eigenlijk wouden we afhaken ivm de mensen ons huidige bod ook niet in eerste instantie accepteerden, naja dat ken gebeuren dachten we en we zeiden toen tegen die makelaar van sorry maar dan mogen jullie wat ons betreft verder gaan met de andere gegadigden (MAAR LET OP! Er waren dus helemaal geen andere gegadigden dit was allemaal verkoop praatjes geweest en by the way!! En dus belde die makelaar ons na een kwartiertje terug op van dat ze toch maar akkoord gingen met ons huidig bod)...
De man was er al erg slecht aan toe en lag ook op een bed in de woonkamer ect en ze moesten dus gewoon dit mooie eengezins hoekwoning verlaten, naja wij zijn er dol gelukkig mee 😂