riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
Er zijn inderdaad nog meer tabletjes voor vrouwen die zwanger willen worden. Ik ga van de week ook maar eens kijken..
ikkewil schreef:gevonden 😉 dat bericht was bedoeld voor ilse, zie pagina 56.... Nogmaals sorry tara, en succes met de volgende ronde dan maar 😉 😃
Liefs Wilma
lady25 schreef:ik heb even een vraag. ik heb sinds twee dagen ontzettend gevoelige tepels, ik heb dit nog nooit gehad.
zijn er meer meiden die dit hebben of ooit gehad hebben?
liefs
Lithaatje schreef:sinds oktober 2008 met de pil gestopt, maar ik heb PCOS, ook onregelmatig ongi geweest en nu nog dus ik ben een beetje aan het aanklooien nog...
Heb vanochtend bloedgeprikt en de uitslag krijg ik 3 maart. ze gaan LH waarde bekijken en Progesteron en Oestrogeen waarden en dat soort dingen en dan heb ik nog tot mei- juni denk ik en als het dan nog niet is gelukt dan gaan we kijken we verder of ik aan de hormonen of Clomid moet om mn ei op te wekken........
maar zover zijn we nog lang niet, we klussen eerst maar nog eens verder! Oh ja en ik ben net 26 en mn vriend is 32.
lisa200 schreef:misslola: wij zijn bezig sinds oktober 2007. Ik ben 32 en mijn vriend is 33. Wij hebben al allemaal onderzoeken achter de rug en hebben ongeveer 30% kans om zwanger te worden op de natuurlijke manier. We staan op de wachtlijst voor IUI. "Klussen" is bij ons helaas minder leuk dan voorheen. De druk is te groot van nu moet het. We hebben besloten dat we het komende maand alleen maar doen wanneer we zin hebben en als dat niet op het goede moment is is dat maar jammer. Het is niet de bedoeling dat de relatie eronder gaat lijden.
misslola schreef:lisa200 schreef:[color=#008000]misslola: wij zijn bezig sinds oktober 2007. Ik ben 32 en mijn vriend is 33. Wij hebben al allemaal onderzoeken achter de rug en hebben ongeveer 30% kans om zwanger te worden op de natuurlijke manier. We staan op de wachtlijst voor IUI. "Klussen" is bij ons helaas minder leuk dan voorheen. De druk is te groot van nu moet het. We hebben besloten dat we het komende maand alleen maar doen wanneer we zin hebben en als dat niet op het goede moment is is dat maar jammer. Het is niet de bedoeling dat de relatie eronder gaat lijden.
lisa200 schreef:[color=#008000]Ik weet niet hoe die testen werken. Ik vind ze erg duur en mijn arts geloofd er niet in. Gewoon vanaf het moment dat je niet meer ongi bent om de dag klussen.
lisa200 schreef:De relatie moet er inderdaad niet onder lijden!
En zeker als jullie al zo lang bezig. Maar zo was mijn uitspraak dan ook niet bedoeld. Het laatste wat ik wil is iemand voor de kop stoten.
Mijn vriend en ik hebben pas afgelopen vrijdag besloten om ervoor te gaan. En we hebben ook duidelijk tegen mekaar gezegd dat het voor ons geen obsessie moet worden.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker omdat je nu samen besloten hebt om er voor te gaan.
Sorry als ik iemand met mijn `uitspraak` gekwest heb.
claudiagf schreef:Die ovu-testen zijn geweldig hoor. Echt waar. Ik ben pas 3 weken gestopt met de pil. En ik wist totaal niet meer hoe mijn cyclus in elkaar zou steken. Ik was al zolang aan de pil!
Dankzij de test wist ik wanneer ik vruchtbaar was. En dat maakt het 'klussen' des te leuker rond die dagen.
Ik heb gewoon via internet laten uitrekenen wanneer mijn eisprong officieel zou moeten zijn bij een cyclus van 28 dagen. En rond de eisprong (een paar dagen van te voren) zijn we begonnen met klussen. Een paar dagen na de vermoedelijke eisprong, kreeg ik een negatieve test. Zodat ik wist dat de eisprong ook echt heeft plaats gevonden.
In principe verteld zo'n test alleen maar of je eisprong eraan komt. En dan is het extra belangrijk om te klussen, als je iets wilt verwekken 😉
Afgezien dat je natuurlijk door de maand heen voor de leukigheid klust..... :D