lisa200 schreef:Hi allemaal,
Zo ik moest even bijlezen hoor. Was gister niet online.
Possie: Ik heb ook onwijs last van puistjes op mijn gezicht sinds ik gestopt ben met de pil. Mijn oestrogeen waardes zijn veel te hoog. Ik weet niet echt wat er nu mis is. De arts sluit alleen maar dingen uit. Zouden jullie in een ander ziekenhuis voor een second opinion gaan?
Bij mij zijn de pukkels wat later gekomen toen ik stopte met de pil had ik dus ook nog nergens last van. En wij hoeven niet naar een ander zknh voor een second opinion! Doordat we door onze gyn goed geholpen en gesteund worden. Gister mijn laatste primolut tabletje genomen, en nu afwachten op de menstruatie. Hoop dat mn menstruatie snel door komt zetten. En dan op dag 1 beginnen met tempen weer en op dag 5 mogen we starten met clomid50mg.
En @Lithaatje: Wat betreft jou vriend ik vind eigenlijk wel dat ie wat liever naar jou toe mag zijn. Want jij hebt voor je vriend er de vaart achter gezet omdat ie graag kinderen wilt (maar dan misschien even een domme vraag zou jij echt kinderen willen), en niet dat je nu vaart erachter zet en je straks bijv zwanger bent en je het beseft niet echt leuk te vinden?
Wat betreft mannen: Tsja het blijven en zijn nogal rare wezens die sommige gevoelens van hun vrouwen niet te begrijpen of niet willen begrijpen 😂
Daarintegen ben ik erg blij en gelukkig met mijn vriend hij vind juist erg fijn als ik zo op het forum rond babbel want hij weet dat ik echt niet mijn mond kan houden terwijl we gewoon weg aan helemaal niemand kenbaar willen maken dat we ermee bezig zijn, ook als we zwanger zijn willen we ons erg ´´stil´´ houden!
En ook staat ie volkomen helemaal achter me alleen ook als ik wel eens met hem erover wil praten heb ik ook wel eens het gevoel van uhm snap je wel wat ik bedoel? Zo gaat dat dan! En dat noem ik dus mannen zijn eenmaal rare wezens en dat zullen ze blijven ook 😂
Maar wat betreft mijn schoonzusje zij is zwanger terwijl ze absoluut geen baan heeft en ze dit jaar gaat trouwen maar ook willen ze een huis gaan kopen dus om het snel te zeggen: Ze willen alles TEGELIJK! Haar aanstaande heeft zelfs zijn vaste baan opgezegd en zijn ze een eigen bedrijfje begonnen (hoe dom kun je zijn).
En dan nog niet eens wetende hoeveel ze qua hypotheek kunnen lenen kijken ze al naar de duurste huizen pfoe! M´n vriend zei al tegen me van als ze net een eigen bedrijfje gestart zijn moeten ze minstens eerst 3 jaar goed functioneren en cijfers ervan kunnen laten zien. Maar goed ze hebben een mega bord voor hun kop!!
En dan dit jaar nog trouwen wat al bijna een ton bedraagd (dan denk ik van hoe een grote bord voor je kop moet je daarvoor hebben)?. En dan dus de kleine straks, en ook nog willen ze een huis zien te kopen pfoe! Maar wat het ergste is die vriend van haar laat alles wat zij zegt of doet allemaal toe, hij word dus als ware zwaar onder haar hoedde gedeponneerd!!
Nou ik wetende is zo´n relatie toch nooit gezond (en ik kan het weten want ik heb zo een broer die zwaar onder de plak zit bij zijn vrouw, en hij moest van haar al zijn familie DUMPEN!)..
Sorry maar het moest er even uit!! Want ik kan me ontiechelijk kwaad over haar maken want zelfs heeft ze van hem rijlessen gekregen dat ze haar rijbewijs kan halen ect...En nu nu zitten ze al redelijk in financiele problemo´s!!! Terwijl ze in sept 2006 een opleiding begonnen was en dus ook van ibg groep stufi ontvangt en ook prestatiebeurs ontvangt ect... Terwijl ze nog niet eens een half jaar naar school gegaan is maar wel haarfijn al dat geld blijven ontvangen, en zielig praatje bij die school van of ze haar aub niet willen uitschrijven ivm ze anders alles meteen al terug moet betalen!!
Nou ik hoop van harte dat de ibg groep er als de wiederweerga snel achter komt en dat ze dan alsnog terug mag dokken!!!!!