MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Mooi Noor! Hij lijkt een beetje op die van mij, alleen is die van mij wat kleiner 😊
Esh schreef:Leuk joh struffle om jou buik ineens 'zo groot' te zien.
De tijd gaat ook erg snel!
Mooi meid!
sylvia22 schreef:mooie buiken allemaal zeg 😃
ze zeggen dat je bij een tweeling 4 weken voorloopt in groei vanaf week 11.
ik ben nu ruim 12 weken, dus zou mijn buik vergelijkbaar zijn met 16 weken van een eenling, theoretisch dan he ;)
struffle schreef:sylvia22 schreef:mooie buiken allemaal zeg 😃
ze zeggen dat je bij een tweeling 4 weken voorloopt in groei vanaf week 11.
ik ben nu ruim 12 weken, dus zou mijn buik vergelijkbaar zijn met 16 weken van een eenling, theoretisch dan he ;)
Ik ben ook zo benieuwd hoe jouw buik zal gaan groeien! Tot nu toe mooie bolling, vind het nog bescheiden aangezien je twee ukjes van binnen hebt ;)
sylvia22 schreef:ik mag niet klagen, ik ben nu 12 weken en voel me steeds beter, dus dat is ook mooi :mrgreen:
en jij?
Friend schreef:Ik zal nu ook eens een buikfoto plaatsen 😃
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen en het buikje wordt nu echt wel zichtbaar.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-D7UCAFY4.jpg
Mama2b schreef:friend dat is al wel te zien hoor!! lijkt wel een beetje op mijn buik met 15 weken 😃
hoe is het met je??
cindy85 schreef:Meike en Liantje, jullie buikjes lijken inderdaad wel wat op elkaar!
Meike, ik heb de indruk dat jouw buikje nu wel minder snel groeit dan in het begin, toen had je toch al vrij snel een mooi bolling he (leek toen erg op die van mij 😊 ) ofwel is dat slechts een indruk omdat de foto misschien meer van bovenaf genomen is in plaats van recht opzij...
Monalisa schreef:noor prachtig! ik denk dat ik over drie weken daar nog steeds nie zit :lol:
Liantje schreef:Wauw Noor, wat een mooie buik heb jij zeg! Zit er trouwens een jochie in ;)?
En ik blijf me inderdaad verbazen over hoe je gevoel je voor de gek kan houden... op een foto valt die 'giga' buik toch altijd weer mee :D!
Noor schreef:Liantje schreef:Wauw Noor, wat een mooie buik heb jij zeg! Zit er trouwens een jochie in ;)?
En ik blijf me inderdaad verbazen over hoe je gevoel je voor de gek kan houden... op een foto valt die 'giga' buik toch altijd weer mee :D!
Denk je aan een jongetje als je m'n buikje ziet? We weten het niet en willen het ook niet weten. Qua gevoel denken we zelf een jongen. We zullen het gaan zien straks. ;)
jollyjo schreef:Mijn buik lijkt inderdaad groter, maar die van mijn is breder en hoger en die van haar meer op 1 plek. Erg grappig die verschillen en we vinden het inderdaad erg leuk om samen zwanger te zijn van ons eerste kindje. :D