LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
@Rian, das al een redelijk groot buikje. Mooi
Tara28 schreef:Bij deze mijn beloofde buikfoto. Afgelopen zondag gemaakt.
38 weken en 3 dagen bloot:
38 weken en 3 dagen met shirtje:
38 weken en 3 dagen voorkant:
En gewoon even ter vergelijking een 'van tevoren foto':
jollyjo schreef:
@ Lunanoa, al bevallen met 35 weken! Is alles goed gegaan dan? Je had wel een mooi buikje!
cindy85 schreef:mooi buikje snippie! je draagt wel mooi hoog he?!
Marissii, het verschil is toch al duidelijk te zien, en nu kan het enkel maar nog duidelijker worden :)
Tara28 schreef:Ik heb die striemen nog steeds niet, maar heb gehoord dat ze er zelfs bij de persweeen nog in kunnen schieten dus fingers crossed ;)
Mama2b schreef:ik had al striemen dus hoef me lekker nergens druk om te maken :mrgreen:
Monalisa schreef:en toch heb ik ze liever niet 😊 8-)
Tara28 schreef:Ik heb die striemen ook liever niet :oops: Ben nu al zover, dat ik denk ik best zou balen als ik ze toch nog opeens krijg......Maar het schijnt erfelijk te zijn en mijn moeder heeft ze ook niet :)
Vickypreg schreef:Ik zit helemaal onder en mooi is anders, maar idd heb het er voor over...
Snippie, een vriendin van me heeft dezelfde huidskleur als jij maar daar zie je het nog wel erg goed. Bij haar zijn die striae juist donkerder dan haar eigen huid. Is dat bij jou niet? Zou wel lekker zijn!
Tara28 schreef:Ik heb die striemen nog steeds niet, maar heb gehoord dat ze er zelfs bij de persweeen nog in kunnen schieten dus fingers crossed ;)
Jenta87 schreef:Tara28 schreef:Ik heb die striemen nog steeds niet, maar heb gehoord dat ze er zelfs bij de persweeen nog in kunnen schieten dus fingers crossed ;)
Klopt!! Mijn zus en ik zijn hiervan het bewijs! (helaas :P) Allebei trots op een streeploze buik, tot na de bevalling, haha!
Monalisa schreef:hahahahaha ik zie Tara al liggen op het bed in het ziekenhuis met een tube buikbalsem hihihiihihih 😂 :lol:
Monalisa schreef:hahahahaha ik zie Tara al liggen op het bed in het ziekenhuis met een tube buikbalsem hihihiihihih 😂 :lol:
Mama2b schreef:Monalisa schreef:hahahahaha ik zie Tara al liggen op het bed in het ziekenhuis met een tube buikbalsem hihihiihihih 😂 :lol:
hahahaha 😂 net of je daar op dat moment nog aan denkt whahaha.. maar idd ik zie het ook al voor me :P
Tara28 schreef:Jenta87 schreef:Tara28 schreef:Ik heb die striemen nog steeds niet, maar heb gehoord dat ze er zelfs bij de persweeen nog in kunnen schieten dus fingers crossed ;)
Klopt!! Mijn zus en ik zijn hiervan het bewijs! (helaas :P) Allebei trots op een streeploze buik, tot na de bevalling, haha!
O jee :shock:
meike1980 schreef:Dan snap ik hem nog niet... Want ik ben 27,2. In week 28 begint de zevende maand. Ik kan dan geen 7 mnd zijn og 6 mnd ? want in kalendermaanden zou ik dan ruim 6,5 mnd zwanger zijn.. En de baby komt over 3 maanden... Ik snap hem niet meer. ga er ook een algemene vraag van maken...