noa11Oud lidBerichten: 1.902Lid sinds: 5 november 2009
zag je berichtje ook in het andere forum thanx... weet ik wat ik mensen kan zeggen... die kijken me altijd zo raar aan als de hoeveelheid weken zeg...
H83 schreef:'t gaat zeken hard.... 😉
snippie schreef:mooi hoor.
helaas is de foto iets donker,maar groeit goed:)
snippie schreef:H83 schreef:'t gaat zeken hard.... 😉
mooi meid en je eerste?
kaka888 schreef:Hey Regenboog!
Hoe is het met jou dan????
Groetjes Kaka
MeLu schreef:Hallo,
Wat een mooie buiken weer 😊 U can be proud :D!
Hier mijn buikje van vndg, 34weken. Het word nu toch wel zwaar..
kaka888 schreef:@ Regenboog, nee dat weet ik wel. Maar ik zat weleens bij jou in een topic, volgens mij die van gestopt met de pil in december.... Dus ik dacht vraag ff hoe het met je gaat! Of vergis ik me? Ik ben ook niet zwanger hoor...
Sorry was ff off topic :oops:
Groetjes Kaka
Tara28 schreef:Kwam er even niet aan toe, maar jullie hadden nog 'after' foto's van mij tegoed.
Buik 3 dagen na de bevalling:
Buik vandaag: 11 dagen na de bevalling:
Volgens mij mag ik niet klagen 😊 T is nog niet zo plat en strak als ik had, maar geloof dat het wel goed gaat komen. Vind het ook prima als het zo blijft. Heb alleen wel nog steeds mn zwangerschapsbroeken aan.....Ik kan pas 1 gewone broek weer aan (was wel mn favo!), maar die zit nog steeds wat strak (en was altijd iets te ruim...). De rest krijg ik nog laaaaaang niet dicht. Probleem: mn heupen. Je hoort wel vaker dat je na een bevalling blijvend bredere heupen hebt en ik vrees dat dat bij mij het geval is. Nou kan ik dat op zich wel gebruiken, want was altijd wel heel erg smal, dus ermee zitten doe ik echt niet. Als het zo blijft, dan ga ik straks in juli in de uitverkoop maar even wat nieuwe broeken scoren 😉 Goed shopexcuus haha en het is nu toch warm. Al mn rokjes pas ik nog wel ;)
mama1988 schreef:Dit is mijn buikie met 24,5 week (3de dochter wordt het)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KC4NS4Z.jpg
sunshine81 schreef:Mama2b mooie buik hoor, je kleintje zit al lekker laag. Nog even volhouden.