LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
je bent prachtig zwanger Cindy!
Tinesje86 schreef:Hoi iedereen!
Ik kijk al een aantal weken stiekum mee hier, en bewonder telkens allemaal prachtige buiken. Zo leuk om al die verschillen te zien!!! Echt heel tof.
Hierbij mijn eerste foto, gisteren gemaakt en was toen 22 weken en 6 dagen! het groeit bij mij lekker recht naar voren, een puntig bescheiden buikje. Van de achterkant zie je bij mij niet dat ik zwanger ben en heb ik ook nog mn normale lijn/postuur. Pas als ik me omdraai zien de mensen pas dat ik zwanger ben hihi!
Nou, probeer hier telkens een update te geven en iedereen te volgen!
Tinesje86 schreef:@ snippie: thanks! Ben ook best trots op mn buikje en krijg leuke complimenten in mn omgeving.
Ik kan mn eigen maat niet meer aan hoor, die buik past niet in mn normale broeken ofzo. Maar heb wel mn maat nu als positiemaat, of bedoelde je dat ook?
sylvia22 schreef:17w4d met een tweeling
Lautje schreef:Soooow hey! Wat 'n geweldige buiken weer!!!!! 😃
Super!
snippie schreef:Lautje schreef:Soooow hey! Wat 'n geweldige buiken weer!!!!! 😃
Super!
Moet jij niet bevallen?
Doe vanavond dan maar nog niet hè !eerst rustig voetbal kijken ;)!
Lex schreef:Ik vind het een bescheiden buikje Sylvia, zeker voor een tweeling :)
Lautje schreef:Ja echt wel! Maar dat mag ook!!!! 😃
Lekker showen!!!!
Uit onderzoek is gebleken dat er op de korte termijn geen schadelijke gevolgen zijn. Op de langere termijn is er nog niks gebleken. De hoeveelheid waaraan je wordt blootgesteld is echter heel erg klein dus de kans dat het schadelijke effecten heeft is waarschijnlijk klein.
Monalisa schreef:ja nu gaat het wel weer, maar ben nu momenteel al 2 weken verkouden en ik weet niet wat ik moet doen dat het overgaat, iemand ideetjes?
ik had vorige week wel hele dikke enkels met dat weer, maar die heb ik gelukkig nu ook niet meer.
Monalisa schreef:ja otrivin ga ik eens aanschaffen goed idee...of een beetje stomen met alleen heet water kijken of mijn neus dan eens open gaat 😃
wat die gsm betreft, ik bel vrijwel nooit met dat ding, smsen doe ik wel, maar ook niet achterlijk veel.
en idd alles is slecht tegenwoordig,zo hoorde ik vorige week dat zonnebrandcreme je hormonen in de war gooit :roll: wordt er een beetje moe van,op den duur kun je wel gaan stoppen met ademen 😂
zal een pc ook niet slecht zijn dan? Daar zit ik hele dagen achter zowat hahaha