MeLuOud lidBerichten: 1.189Lid sinds: 26 november 2009
Mooie buik weer mamma2B 😊
Friend schreef:
Ik heb dat wel uit mijn hoofd moeten zetten hoor, dat het aankomen van het kindje is en niet van het eten :oops:
Lin23 schreef:Wat een prachtige buiken weer allemaal!
goosje: wat zie je er super mooi uit, echt een buik om trots op te zijn 😃
Melu: wat een mooie foto's plaats jij toch en wat een geluk dat een fotgrafiestudente het gratis voor je heeft gedaan. Als ik zwanger mag worden, wil ik misschien ook wel zo'n foto's laten maken, al is het dan eerst maar afwachten of mijn buik ook zo mooi wordt ;-)
Lin23 schreef:Melu: ik zal de tip in gedachten houden (hopelijk kan ik hem ooit gebruiken)! 😉 Die handenopjebuikfoto vind ik ook echt super mooi (is nu je profielfoto zie ik).
MeLu schreef:
Ik hoop voor jullie dat je gauw zwanger raakt!!
Mama2b schreef:wauw precious wat een mooie foto's zeg!! mooi buikje ook al 😃 lekker showen 😃
@jootje idd voor mij duurt het (gelukkig) ook niet lang meer.. vind het heerlijk hoor zwanger zijn maar ik kan inmiddels bijna niks meer en met die hitte is het echt afzien.. heb het aardig gehad inmiddels :oops: maar het is niet aan mij wanneer die kleine komt.. die komt toch wanneer hij of zij er zelf zin in heeft 😉 niet wanneer papa en mama het willen :P
snippie schreef:
mama2be wat een leuke foto:)!
precious123 schreef:Dankjullie :D
Hebben jullie nog een beetje genoten van dit mooie weer?
Of liggen we op apengapen?
Zelf kan ik er goed tegen, maar kan me voorstellen voor degene die op het eindje lopen het liever 20 graden minder hebben! ;)
Mama2b schreef:dit is mijn buik met een uitstekend kontje 😉
vaak als ik in bed lig dan komt net boven mijn navel opeens een hele harde bult.. dan gooit ukje ff de kont ertegenaan hahahahaha
Peach schreef:Net toch ook de schopjes aan de buitenkant gezien, echt lachen.
Monalisa schreef:wacht maar tot je het hele lijfje langs je hand voelt draaien, dat had ik gister. schrok me rot hihi
jollyjo schreef:het is inderdaad de eerste keer even schrikken als je iets langs je hand voelt gaan, nu voel ik het continu, en je ziet het ook zo grappig.
Peach schreef:Ik word zo gelukkig als ik haar voel bewegen. Soms moet ik wel oppassen dat ik niet de hele dag met haar en het zwanger zijn bezig ben.
Prinses88 schreef:Wat een prachtige buiken allemaal!! 😃
Hoop hier ooit zelf ook foto's te plaatsen, tot die tijd geniet ik met jullie mee..