Monalisa schreef:@ Possie: ik vind het wel apart dat jij gewoon de uitslag kan krijgen van de assistent die krijg ik dus niet he....
Ik had het al eens eerder geprobeerd maar toen kreeg ik de mededeling dat hun de uitslag niet mochten geven, maar dat de gyn dat persoonlijk moest doorgeven :?:
Inderdaad maar ik kon de eerste keer kreeg ik het ook niet te horen van de assistente ik kon ook niet doorvragen enzo want dat wist ze niet of mocht ze zelf niet vertellen oid, denk het laatste maar goed. Ik was dan al wel vast beetje gerust gesteld nu wachten tot maandag dat de gyn me belt en dan kan ik aan hem vragen als het deze ronde niet geworden is bij volgende ronde mag komen voor echo´s ipv bloed te prikken...Misschien stelt ie het zelf dan wel voor ik weet het niet, of wie weet is mijn ei of eieren eergister of gister gesprongen of het afgelopen weekend al, ik weet natuurlijk niet hoe snel zo´n eitje groeit naar de 20mm toe hihi...
Maar ik voel me wel mega raar hoor vandaag heb hele dag al last van droge mond terwijl ik genoeg drink en ook last van maagzuur, en helaas voel ik sinds vandaag niet echt de steken meer... Maar goed laten we maar gewoon afwachten meer kan ik toch niet doen kan niet zelf even binnen in me gaan kijken of naar mijn eitjes roepen van kom maar kom maar spring dan spring dan hihi 😃 , denk niet dat ze me zullen horen hihi...
Voor de rest wens ik iedereen ook veel succes en vooral HAVE FUN 😉
En @Tara; Juistem als die eitjes nou zo groot kunnen worden snap ik ook niet waarom al die zaadjes er niet lekker in of tegen aan komen en het eitje lekker gaat vertroetelen hihi...Maar bij mij groeiden ze gewoon niet hihi, maar nu gelukkig wel er komt schot in de zaak haha ff schade inhalen haha 😃