Monalisa schreef:Tara28 schreef:niki84 schreef:
en tara wat als het na 2 jaar nog niet gelukt is.. ga je dan alsnog niet de mmm in??
Ik denk het niet. Mijn man is er erg stellig in dat hij dat sowieso nooit zou willen. Hoe ik er tzt zelf zou denken....geen idee. Als je alles van tevoren weet is het leven ook niet meer leuk toch? Misschien verandert hij ook nog wel van gedachten....Ik hoop gewoon dat het niet zover komt en dat moeder natuur gewoon haar werk doet.
en wat vind jij ervan? Hebben jullie het hier goed over gehad?
Als je iets graag wilt doe je er toch alles voor? Als het bij ons na een jaar niet lukt staat mijn vriend absoluut open voor IUI of IVF of at soort zaken. Leuk is het niet, maar als je echt iets graag wilt....tegenwoordig kunnen ze zoveel..
niet dat ik jou of je vriend verwijten maak hoor, helemaal niet.
Maar kan ergens wel begrijpen dat dit jou wel erg verdriet kan doen.
Zeker omdat je dit al van te voren weet dat hij niet in de MMM wil kan dit al geen stress veroorzaken? Indirect bedoel ik dan he
liefs
Om eerlijk te zijn lijkt mij die hele mmm wel een heel gedoe en een tijdrovende bezigheid.. Heel veel zin zou ik daar ook niet in hebben hoor. Bovendien kan het ook een heel circus aan je lijf worden. Lijkt me best wel een gedoe. Het hele zwanger zijn lijkt me al een gedoe aan je lijf. Maar wie weet valt dat wel mee en ik denk dan maar vooral aan waar je het uiteindelijk voor doet: je eigen kind in je armen houden, lijkt me zooooo mooi! Maar ik vind het weleens jammer dat mannen geen kinderen kunnen dragen en baren 😉
Man man wil de mmm niet in, omdat hij niet wil weten aan wie het zou liggen, zodat we elkaar dat ook nooit kunnen verwijten. Dat respecteer ik en en op zich heeft hij daar ook wel een punt. Wat Nadine zegt over adoptie klinkt ook wel heel mooi, maar daar zitten natuurlijk ook weer allemaal eisen aan verbonden.
Voorlopig gaan we er maar gewoon van uit dat het op de gewone manier allemaal helemaal goed gaat komen. We zijn tenslotten pas vanaf janauri bezig, dus dat valt allemaal nog best wel mee.