MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
alleen mijn tepels jeuken af en toe
Tara28 schreef:Wow nnln wat een lange cycli zeg! Ik slikte 1 januari mn laatste pil en zit al bijna aan het einde van ronde 6. Lijkt me wel frustrerend als je telkens zo lang moet wachten hoor.... :shock:
anna123 schreef:Hey Tara!!
En hoe is het met je? Voel je al wat????!!! 😃
x
Kimberly20 schreef:Hoi meiden,
Nou mijn temp is vandaag gedaalt naar 36.9 (denk dus dat ik een eisprong heb gehad) aangezien me buik gisteren zeer deed ???
Heb gisteren ook geklust (heeft dit nog wel nut) bedoel kan ik nog zwanger worden na een eisprong ???
Verder nu geen last meer van me buik, maar moet ik nu dus nog klussen? Overigens was mijn ovu test niet zo donker als de controle streep (maar dat is ie blijkbaar nooit bij me) hoor van meerdere meiden dat ie niet even donker moet worden.
Zie mijn grafiek (de andere heb ik verwijderd i.v.m. onjuist tijdstip).
http://www.fertilityfriend.com/home/282197
Ik hoor graag of mijn geklus van gisteren nog wel zin had??
Fiemo schreef:ik wil jullie niet al te veel hoop geven natuurlijk (ik wil gewoon dat jullie zwanger zijn!) maar het klinkt allemaal bekend 😃
Jeuk had ik even in het begin, nu niet meer maar dat komt weer geloof ik als je flink gaat groeien.
Mijn buik is giga, ik lijk wel 6 maanden zwanger..echt niet normaal gewoon :?
Nog 1 nachtje slapen... spannend hoor. Moet je een tasje pakken enzo? wanneer zijn jullie weer terug? Wat romantisch zeg!
anne* schreef:hoi meiden
ik voel ook echt van alles
heb al de hele week last van mijn buik steken en krampen
mijn vriend vind me humeurig :oops:
en zegt steed volgens mij ben je zwanger en dat heeft hij in de 1 1/2 jaar nog nooit gezegt
heel veel witte afscheiding heb ik normaal nooit voor mijn nod
pijn in mijn hoofd en heel erg moe
ik heb zondag mijn nod spannend weer
ik maak me volgens mij helemaal gek
anna123 schreef:Joehoeee!!! Weer een dagje verder!
Monalisa schreef:jammer tara...wat was je cyclus?
dikke knuffel en succes in de volgende ronde!