DummyOud lidBerichten: 231Lid sinds: 1 januari 2005
Ik kon vanaf vandaag testen en de test was duidelijk negatief, dus voor gaat het klussen na de 😈 gwn door. Jammer....... 😢
mevrouw bril schreef:Pffff, 39 dagen! Ik geloof dat ik dan gek zou worden 😉 Wat een engelengeduld moet jij hebben!
Ik heb gelukkig een cyclus van 27 (en soms 29 dagen, gek hoor, nooit 28).
Heel veel succes met je laatste dagen wachten.
Tara28 schreef:Hier nog 4 dagen geduld....Uitgaande van een cyclus van 26 dagen, zoals de laatste 2 maanden het geval was, is maandag mn NOD, maar t kunnen ook 27 dagen zijn, want dat was het voor de pil atijd...Het schiet dus al op!
Monalisa schreef:klinkt een beetje als PCOS.....succes meid!
Kimberly20 schreef:
Wat hebben jullie overigens een mooie korte cyclussen (in tegenstelling tot moi ;))
Tara28 schreef:@melanie: wat is je bmi dan? Of wil je dat liever niet zeggen? Ik heb zelf een bmi die wankelt op het randje van net goed of iets te licht. Aankomen lukt mij ook niet, kan zoveel eten als ik wil, maakt voor mn gewicht niet uit. Hopelijk komt het met jouw cyclus weer helemaal goed en snapt die gyn dat er ook mensen zijn die zich vol vreten en toch geen grammetje aankomen.
X
Tara
Wat hebben jullie overigens een mooie korte cyclussen (in tegenstelling tot moi)
Tara28 schreef:Hey Dummy! We moeten allebei nog 4 dagen geduld hebben. Dus eh....niet nog een keer te vroeg testen he!
Tara28 schreef:Mooi zo! Ik denk dat ik in ieder geval tot maandag of dindag wacht met testen. Als het al zover komt, want wie weet ben ik dan allang ongi. Nu een beetje zeurderig (ongi)gevoel in mn onderbuik.....Maar ja, dat kan zowel zwanger als niet zwanger betekenen, dus daar heb ik niet zoveel aan.
miesje84 schreef:Ik voel ook vanalles bewegen dus denk dat ongesteld word,lijkt me niet dat je het anders nu al kan voelen.Ik wil niet eerder testen als volgende week maandag de 20e.Omdat ik cyclus van 39 heb gehad al die tijd en laatste maand 34(dacht 36 ma had niet goed) dus kan vanaf zondag tot vrijdag komen,en om teleurstelling te voorkomen probeer ik het maandags pas te doen pfff..
Kimberly20 schreef:Ik zou nu nog niet ongesteld zijn 😉 Zou nu op CD 45 zitten :shock:
Ben blij dat e primolut het opwekt en hoop ook dat de CLomid aanslaat!
Dummy schreef:miesje84 schreef:Ik voel ook vanalles bewegen dus denk dat ongesteld word,lijkt me niet dat je het anders nu al kan voelen.Ik wil niet eerder testen als volgende week maandag de 20e.Omdat ik cyclus van 39 heb gehad al die tijd en laatste maand 34(dacht 36 ma had niet goed) dus kan vanaf zondag tot vrijdag komen,en om teleurstelling te voorkomen probeer ik het maandags pas te doen pfff..
Wat een lange cyclussen dames ik heb altijd rond de 28-30 dgn
Monalisa schreef:dat zeurderige gevoel heb ik ook in mn buik,alleen met vlagen en niet constant. heb gister na mn klodder slijm toch nog maar ff flink geklust.
zo.
Tara28 schreef:Monalisa schreef:dat zeurderige gevoel heb ik ook in mn buik,alleen met vlagen en niet constant. heb gister na mn klodder slijm toch nog maar ff flink geklust.
zo.
Ik heb flink gegeten vandaag, want wist niet zeker of het niet gewoon honger was wat ik voelde. Nou dat was het o.a...zit nu echt vol en mn onderbuik is nog steeds een beetje zeurderig aanwezig. Helaas wees dat voorheen op een naderende ongi. Nou ja, we zien wel....
Mama Khadija schreef:@duitsedog,
Ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik heb de laatste tijd veel verhaaltjes gelezen van vrouwen die een veel langere cyclus hadden als ik dat het mij een beetje ontmoedigd heeft. Ik wil dolgraag zwanger zijn, en God sta me bij de dag dat mijn test negatief zal zijn of wanneer ik ongesteld zal worden. Weet je wat? Ik zal morgen testen (ik word nu al nerveus) en laat wat weten van zodra het achter de rug is (al is dat om 07u00 in de ochtend). Ik stuur straks mijn man om een testje te halen en duimen maar zeker.
Duim mee met mij.
Morgen mag je me dus OF feliciteren, OF troosten.
miesje84 schreef:Ik denk dat het idd beter is om te wachten.Maar denk hele tijd wat als ik zondag nou test en is positief!Maar weet niet of mijn cyclus nu weer 34 is of net zoals de 5x daarvoor 39.Dan word ik het pas volgende week vrijdag.Nou dames zondag testje doen of zal ik idd nog wachten.Had mezelf zo voorgenomen om te wachten ma vind nu wel erg spannend,laten we hopen dat de 6e ronde raak is:d
En die andere meid die ook al 4dagen misselijk is duim met je mee?Wanneer ga jij testen?Mischien kunnen we samen doen 😉 wanneer moet je het worden?
nenske_1977 schreef:he meis,,
Nou als ik jou was, zou ik idd gewoon zondag een test doen, ook al zou die (nog) negatief zijn, dan kun je t idd wel ff van je afzetten.. ik heb gisteren een snel test gedaan, maar was negatief.. mijn NOD is komende woensdag.. dus word gewoon afwachten tot dan .. denk dat t hier gewoon komt door de zenuwen.. en door een hoop dingen er omheen,, daar kun je ook misselijk van worden.. maar we houden elkaar op de hoogte.. en ik zal ook zeerrr zekersss voor je duimen dat je zwanger bent, en je over 8/9mnd een klein wondertje in je armen mag houden... lieve groetjesssss ikke..
Ik ga denk ik morgenvroeg wel testen en dan moet ik ma zien wat ie zegt.Lief van je ik duim ook voor jou meissie!!!
Liefs
Mama Khadija schreef:hallo allemaal,
@meisje84,
Als het je echt zo erg bezighoud dan zou ik ook maar beter testen, je weet nooit hè. En zoals nenske zei, dan kan je het van je afzetten. Succes ermee.
@monalisa,
Ik zou de hoop niet opgeven, want niet iedereen voelt wat hè. Het kan dus nog allemaal.
Oké, nu over mijn testje van deze morgen. Echt raar. Ik zal je uitleggen wat ik zie. In het midden van het venstertje zie een lichtere streep (niet rechts, niet links). Maar aan de kant van de C, helemaal aan de kant zie een donkere kleur staan. Wat maak ik daar uit.
Ik geloof dat het strookje binnenin niet goed staat, een beetje verschoven dus. Ik geloof dat die donkere streep aan de kant bij de C hoort, het controlevenstertje dus. En dan die lichtere streep, dat dat het streepje is dat bij de T hoort en dus een bevestiging van mijn zwangerschap.
Mensen, ik ben dus zwanger 😂
Of ben ik nu te vroeg aan het juichen
Maar ik geloof dat ik echt zwanger ben, ik zie toch twee streepjes 😂
Misschien moet ik eerst de andere test uitvoeren om te zien wat die geeft.
Toch ben ik zooooo gelukkig en voel ik me zo opgetogen en zo blij en ik voel me echt een bofkont dat het bij mij van de eerste keer raak is.
Ik hoop voor al diegene met een kinderwens hun droom gauw zal uitkomen, ik duim voor jullie allen. Succes ermee
Mama Khadija schreef:@meisje
Wanneer was jouw NOD?
Mama Khadija schreef:@meisje
Er is dus nog hoop. Ik had drie dagen NA mijn NOD getest en hij was negatief. Nu, 2.5 weken later test ik positief. Het kan dus nog allemaal.
Veel ***** van mij voor jou. Ik hoop echt dat het raak is.
Succes