Tara28 schreef:@dummy: ik heb nog nooit een kuurtje nodig gehad gelukkig. Na de pil kwam het meteen weer goed op gang. Voor de pil zat ik 9 van de 10 keer op een cyclus van 27 dagen. Als je nu onder mn banner kijkt, zie je dat ik nu ietsje onregelmatiger ben. 1x een uitschieter naar 33 dagen, daarom maak ik mezelf nu ook nog maar even niet blij....Het kan na een week gewoon nog komen, alhoewel ik dan mn lijf echt niet meer snap.
ja heb het net opgezocht en primolut schijnt je cyclus niet te beinvleoden.
Toen ik stopte met de pil ben ik eerst een jaar ontpild, toen ik dus in feb dacht te beginnen merkte ik dat ik een paar maanden al heel raar ongi werd, bruin dik en veel slijm maar nooit helderrood bloed. Toen heeft de huisarts me die kuur voorgeschreven om verstoppingen en oud bloed etc schoon te maken. Daarna kreeg ik mn onttrekkingsbleoding dat zag er al beter uit en net in juni was het echt geoznd ongi, en toen dacht laat ik nu weer proberen. Want in jan was ik na 1 ronde eigenlijk al gestopt omdat mn ongi zo vreemd was.
Ja ik ben dus nooit overtijd ben altijd stipt op tijd. Het zou dit keer wel heel raar zijn, het verschilt weleens een dag maar nooit langer.