Dummy schreef:quote="Dummy"]dummy: nu al naar de huisarts? Volgens mij doen die niet zoveel voor een paar dagen overtijd hoor....Zou je er niet eerst nog thuis eens een test tegenaan gooien? Ik weet inmiddels uit ervaring dat je cyclus opeens een week langer kan duren, ook als je dat nog nooooooit in je leven hebt meegemaakt. Ik had het namelijk 3 maanden geleden en hou er rekening mee dat ik nu voor de 2e keer in mn leven zo'n lange cyclus heb.
Nou ik had dus al een afspraak staan bij de huisarts voor disndag. Dus heb gebeld en gevraagd of ze ook testen nou dat doen ze dus niet en ze zullen me dan doorsturen naar het ZH voor bleodondezoek, maar hoor nu dsu steds meer hioerop werk dat mensen toen ze al zwanger waren zlefs tot 3 weken overtijd neg hebben getst en daarna pas pos dus ik ga gwn bloed laten prikken als het tot dinsdag niet is gekomen natuurlijk anders houdt het op. Ik beried me nergens op voor ik zie wel wat komt, ik gebruik wel inlegjes voor eht geval dat en kijk goed als ik ga plassen maar tot nu alles helemaal schoon.
Spannend DUMMY!!! Ik hoop dat het raak is 😊 Wat denk je zelf 😂 Ja heel dubbel gevoel ik weet het niet.
duimen draaien overuren.
Trouwens de collega die bij mij op de kamer zit had ook de eerste week neg testen teriwejl ze het al voelde en aps na een tijdhje had ze een pos test, zelfs de HA had haar neg getest en zei dat het wss tussen dr oren zat....nu heeft ze een engeltje van bijna 3,.
Ja dat is vaag he heb wel meerder verhalen gehoord over vrouwen die aldoor neg testen en toen een aantal maanden zwanger waren...