moest zo lachen om je zinnetje : IK WIL EEN BABY....
want zo is het ook gewoon.. en snap je helemaal 😊
wiekeOud lidBerichten: 697Lid sinds: 1 januari 2005
wieke schreef:moest zo lachen om je zinnetje : IK WIL EEN BABY....
want zo is het ook gewoon.. en snap je helemaal :)
Groentje schreef:Jeeeee, wat zijn er veel meiden met (bijna) testmoment nu. Pffff word al zenuwachtig als ik het allemaal lees!!!!
Ik wens iedereen die bijna kan/gaat testen heeeeeeeeel veeeeeeel succes en sterkte, ik duim voor jullie allemaal 😃
Dat er maar een hoop zwangeren bij mogen komen!!!
Veel liefs en vast een fijn (en hopelijk verhelderend) weekend!!!
xx Groentje
P/S: Sonja, wie wil er nu niet een babyyyyyyyyyyyyy!!!! Helemaal gelijk, lachen dat je het er zo uitgooit, heel goed!!
sonja2009 schreef:ik heb toch een test gedaan van de kruitvat en deze was negatief... 😢
Ook een ovutest gedaan en deze was weer positief 😮
Denk dat het of te vroeg was of ik word gewoon ongesteld dinsdag...
Ben nu aan het oppassen en die vrouw is ook zwanger al 8 maanden ze snapte niet dat we nu al kinderen namen omdat ik pas 21 ben..
boba80 schreef:sonja2009 schreef:ik heb toch een test gedaan van de kruitvat en deze was negatief... 😢
Ook een ovutest gedaan en deze was weer positief 😮
Denk dat het of te vroeg was of ik word gewoon ongesteld dinsdag...
Ben nu aan het oppassen en die vrouw is ook zwanger al 8 maanden ze snapte niet dat we nu al kinderen namen omdat ik pas 21 ben..
Ik zou als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen en een klusmomentje nemen....baat het niet schaad het niet...en als je nu toch je eisprong hebt (of weet je zeker dat je die al hebt gehad) klus je in ieder geval op het juiste moment
boba80 schreef:Dan hoop ik dat je gewoon last hebt van zwangerschapskwaaltjes en pas laat positief test...komt vaker voor.
sonja2009 schreef:boba80 schreef:Dan hoop ik dat je gewoon last hebt van zwangerschapskwaaltjes en pas laat positief test...komt vaker voor.
ja ik hoop het ook maar ga er gewoon niet van uit heb wel testen nu besteld die je 6 dagen voor je nod kan doen denk dat die sowieso gevoeliger zijn dan die van het kv...
en anders gaan we naar ronde 3 is ook geen schande toch...
Alleen mag die buik pijn nu wel weggaan moet er elke keer van plassen heel vervelend
sonja2009 schreef:ik laat me niet gek maken :mrgreen: hahahhahahah
Ik heb dit nog nooit gevoeld als ik ongesteld moest worden en mijn tepels doen pijn...
Maar ik heb het hier vaker gelezen hoe je lichaam je ook voor de gek kn houden he
boba80 schreef:sonja2009 schreef:ik laat me niet gek maken :mrgreen: hahahhahahah
Ik heb dit nog nooit gevoeld als ik ongesteld moest worden en mijn tepels doen pijn...
Maar ik heb het hier vaker gelezen hoe je lichaam je ook voor de gek kn houden he
Lastig is dat he....was er maar een test dat je gelijk na je eisprong kon zien of je zwanger bent of niet...zou je dat ellendige wachten besparen.
Maar tja...uiteindelijk zal je wachten heus wel beloont worden.
boba80 schreef:soms wat misselijk, erge last van m'n borsten (heb vandaag ook maar een meegroeibh gekocht bij de hema) en verder soms wat weeïg...merk ook dat ik me minder kan concentreren en veel sneller moe ben.
Maar bovenal voel ik me in de 7e hemel....
Ik heb overigens tot 2 dagen terug wel last gehad van krampjes in m'n buik...maar had ook erge last van m'n darmen, dus misschien kwam dat daar wel vanaf.
sonja2009 schreef:Dummy schreef:ladies, hier nog steeds niks, en durf ook niet te testen, wacht gwn op de bloedtest dinsdag. Ik voel me wel misselijk en maagpijn. En voortdurend kleine krampjes in mn buik en dan weer niks , maar geen ongi pijn. Ik hoop het, voor mij zou dit de doorslag moeten geven omdat ik altijd zo regelmatig ben maar door die neg test 1 dag overtijd is de moed weg.
Ohh spannend
sonja2009 schreef:
Ja moest het even kwijt maar ik begrijp ook hoe verrustrerend het moet zijn als het gewoon niet lukt en ik heb echt repect voor de vrouwen die het al die tijd volhouden!!
kaka888 schreef:Vindt het dit keer zo spannend..... Ik had vandaag echt last van mijn borsten maar dat heb ik altijd als ik ongi wordt maar toch....Morgen is voor mijn gevoel het moment van de waarheid als ik ongi wordt dan zal dat bijna op zeker s'ochtends zijn bij mijn eerste plas weet ik meteen waar ik aan toe ben... En anders goei ik er een test tegenaan.... Nog een paar uur en dan weet ik meer.. 😂
Groetjes Kaka
meisje9 schreef:heele goede morgen dames!!
ik heb vanochtend een test gedaan en er staat ZWANGER1-2!!!
denk dat ik dus echt zwanger ben!!!!!!!!
sas84 schreef:hej taar, wat naar dat je nog steeds niets weet!!
maar wat betreft geen kwaaltjes dat wil niets zeggen. ik voel namelijk ook echt helemaal niets!!
alleen meer moe, dat wel!!
ik heb zelfs gewoon nog gister nog een digitale van cb gedaan omdat ik wou zien dat mn weken vooruit waren gegaan. en dat was gelukkig wel het geval 3+ dus langer dan 5 weken en dat klopt gelukkig!!!
heb 28 juli mn eerste echo, ben benieuwd!!
hoop dat jij ook gauw een positieve test in handen hebt!!!
groetjes sas.