nee ik ook niet heb me vanaf nu voorgenomen niet meer op het forum te komen tot ik weer mag testen want anders ben ik er gewoon teveel mee bezig!
Dus iedereen succes en tot over 20 dagen ofzo
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
wieke schreef:He.. wat ongezellig Sonja :)
Monalisa schreef:ik snap je wel hoor sonja ik heb het ook maarja het is hier ook zoooooooooooo verslavend :mrgreen:
en ik ben zo nieuwsgierig naar iedereen hier!!!!
maar ga het ook laten hoor aan het eind van deze week kom ik ook ff nie meer ;)
Tara28 schreef:Ja! Ik geloof dat ik ook verslaafd ben! Maar vind het wel goed tijdverdrijf als je 7 weken vakantie hebt.
Tara28 schreef:Haha ja....Collega?
lotty schreef:hahaha Sonja wat luistert jou man goed :mrgreen:
anna123 schreef:Wat is het rustig zeg...is iedereen de 4daagse aan het lopen ofzo?
sonja2009 schreef:anna123 schreef:Wat is het rustig zeg...is iedereen de 4daagse aan het lopen ofzo?
\ik denk het ja hihi
Tara28 schreef:sonja2009 schreef:anna123 schreef:Wat is het rustig zeg...is iedereen de 4daagse aan het lopen ofzo?
\ik denk het ja hihi
Nee dansles ;)
Groentje schreef:He...Balen Tara!!!!!! Had het toch zo gehoopt!! Ik kijk mijn duimen nu bestraffend aan.... ze hadden nog zo gezegd dat ze voor jou een extraatje zouden duimen 😉 Nou meid, t is k**** maar nu kun je in ieder geval toch door voor de volgende ronde. Anders zit je ook maar te wachten. Ik weet het, ik heb makkelijk praten :oops: maar bij mij kan er nog van alles misgaan. Las daarnet het verhaal van Mayella..... Zat gewoon met tranen in mijn ogen!!! Ook al ken ik haar niet, het raakt me wel. Ik vind het zo zielig 😢
Ik hoop op een succesvolle ronde voor je!!!!!!!!!!!
Liefs,
Groentje
Kimberly20 schreef:Denk alleen dat ik dit:
* Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
* Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
Ik ga daar denk ik niet 1 dag overslaan, maar gewoon 2 dagen doorklussen 😃 Hoop dat me mannejte zin heeft vanaaf 😛 Maar hij moet ;)
wieke schreef:haha Sonja..dat hij dan nog zin heeft als hij om de dag moet:)
Ik vind het een ingewikkeld verhaal dat smeppen :
In korte bewoordingen: gewoon klussen rond je eisprong ( dmv ovutesten) een paar dagen.. vlgs mij is dat voldoende.
zon schreef:Tara: balen dat je ongesteld bent geworden maar iig duidelijkheid...op naar de volgende ronde!
Ff over dat SMEP...moet je op dag 8 beginnen? Of is dat afhankelijk van je cyclus? Mijn kortste cyclus was 29 dagen en dan was dag 16 mijn ovulatie...dus ik dacht vanaf dag 11-12 beginnen...en dan door...
Haha mijn vriend ziet t al helemaal zitten ik vind t wel vaak en veel..zeker als ik deze maand mijn ovulatie weer zo laat heb ( was pas dag 21...we zijn veel te vroeg gestopt)..
misslola schreef:Vorige week dinsdag ben ik ongi geworden. Normaal gesproken ben ik er binnen een week helemaal van af.
Deze keer is het anders en heb ik nog steeds last van wat bruine afscheiding :oops: (ik vermoed oud bloed).
Is dit normaal? Hebben jullie er ook last van? Ik heb dat nog nooit gehad!
Kimberly20 schreef:Zow groentje, wist al dat je zwanger was 😉 Maar jij hebt wel heel vroeg getest he???? Aangezien je pa 3 weken zwanger bent 😛
Wat is jouw HCG snel aanwezig zeg 😂
Tara28 schreef:Hehe eindelijk duidelijkheid...Ben de 😈 😈 zijn op bezoek....
zon schreef:Tara: balen dat je ongesteld bent geworden maar iig duidelijkheid...op naar de volgende ronde!
Ff over dat SMEP...moet je op dag 8 beginnen? Of is dat afhankelijk van je cyclus? Mijn kortste cyclus was 29 dagen en dan was dag 16 mijn ovulatie...dus ik dacht vanaf dag 11-12 beginnen...en dan door...
Haha mijn vriend ziet t al helemaal zitten ik vind t wel vaak en veel..zeker als ik deze maand mijn ovulatie weer zo laat heb ( was pas dag 21...we zijn veel te vroeg gestopt)..
misslola schreef:Vorige week dinsdag ben ik ongi geworden. Normaal gesproken ben ik er binnen een week helemaal van af.
Deze keer is het anders en heb ik nog steeds last van wat bruine afscheiding :oops: (ik vermoed oud bloed).
Is dit normaal? Hebben jullie er ook last van? Ik heb dat nog nooit gehad!
anna123 schreef:Bij mij begint en eindigd het ook altijd met bruinige afscheiding...'het echte werk' is maar een dag of 3..
Nadine schreef:Balen Noor!
We waren op topic van de 1981-ers al nieuwsgierig geworden, maar helaas :|
Veel succes voor de volgende ronde ;)
sonja2009 schreef:Groentje schreef:He...Balen Tara!!!!!! Had het toch zo gehoopt!! Ik kijk mijn duimen nu bestraffend aan.... ze hadden nog zo gezegd dat ze voor jou een extraatje zouden duimen 😉 Nou meid, t is k**** maar nu kun je in ieder geval toch door voor de volgende ronde. Anders zit je ook maar te wachten. Ik weet het, ik heb makkelijk praten :oops: maar bij mij kan er nog van alles misgaan. Las daarnet het verhaal van Mayella..... Zat gewoon met tranen in mijn ogen!!! Ook al ken ik haar niet, het raakt me wel. Ik vind het zo zielig 😢
Ik hoop op een succesvolle ronde voor je!!!!!!!!!!!
Liefs,
Groentje
Ja het is dan zo dubbel he....
Ik ben met het smep progamma begonnen dus hoop dat het volgende ronde raak is...
Tara...Nu kunnen we volgende maand ongeveer tegelijk testen dat word weer duimen draaien
lotty schreef:Ja ik heb ook gelezen dat je de week voor je ei elke dag sex moet hebben, dan is het in topvorm tegen die tijd dat je je nod hebt. Nou ik vind dat ook wel erg veel, tegen die tijd dat je je ei hebt dan word het een moetje :roll:
Ik hou het maar mooi bij om de dag :mrgreen:
miesje84 schreef:Ik loop alweer achter met het smeppen volgens mij want heb geen idee wat het is.Kan iemand het uitleggen :oops:
Ik heb gister bij natuurwinkel teunisbloemolie gekocht die slik ik nu samen met tarwekiemolie en natuurlijk foliumzuur natuurlijk.Iemand ervaring mee?
epat schreef:Wij zijn ook aan het smeppen. Vanavond is weer smepavond. Klinkt wel grappig! Wij zijn alleen niet helemaal goed gestart met het smeppen (op dag 7 voor de fun en dag 8 en 9 niet). Dus ik ben niet gestart met dag 8 en daarna 10 maar met dag 7 en daarna 10. Maar die eerste dagen zijn volgens mij toch een beetje nutteloos (eh ik bedoel gewoon voor de lekker en nutteloos voor een eventuele eisprong) tenzij er een hele vroege eisprong is.
miesje84 schreef:Ik loop alweer achter met het smeppen volgens mij want heb geen idee wat het is.Kan iemand het uitleggen :oops:
Ik heb gister bij natuurwinkel teunisbloemolie gekocht die slik ik nu samen met tarwekiemolie en natuurlijk foliumzuur natuurlijk.Iemand ervaring mee?
sonja2009 schreef:epat schreef:Wij zijn ook aan het smeppen. Vanavond is weer smepavond. Klinkt wel grappig! Wij zijn alleen niet helemaal goed gestart met het smeppen (op dag 7 voor de fun en dag 8 en 9 niet). Dus ik ben niet gestart met dag 8 en daarna 10 maar met dag 7 en daarna 10. Maar die eerste dagen zijn volgens mij toch een beetje nutteloos (eh ik bedoel gewoon voor de lekker en nutteloos voor een eventuele eisprong) tenzij er een hele vroege eisprong is.
Ik was de 18 ongesteld geworden en 2 dagen later er weer vanaf dus ben beginnen op de 21e en dan gewoon de 23,25,27,29,30,31(eisprong),2,4,6,8,10 en dan een zwangerschaps test
epat schreef:sonja2009 schreef:epat schreef:Wij zijn ook aan het smeppen. Vanavond is weer smepavond. Klinkt wel grappig! Wij zijn alleen niet helemaal goed gestart met het smeppen (op dag 7 voor de fun en dag 8 en 9 niet). Dus ik ben niet gestart met dag 8 en daarna 10 maar met dag 7 en daarna 10. Maar die eerste dagen zijn volgens mij toch een beetje nutteloos (eh ik bedoel gewoon voor de lekker en nutteloos voor een eventuele eisprong) tenzij er een hele vroege eisprong is.
Ik was de 18 ongesteld geworden en 2 dagen later er weer vanaf dus ben beginnen op de 21e en dan gewoon de 23,25,27,29,30,31(eisprong),2,4,6,8,10 en dan een zwangerschaps test
Zo dat is aardig wat klussen als je het zo omschrijft! Wij zijn gestart op 19-22-24 (vandaag) en hoop dan stiekem op vandaag of morgen mijn eisprong (maar daar kom ik wel achter met de ovulatietesten hoop ik), dus dan krijgen we een druk weekend 😉 Verder volgende week sowieso vrij, dus als mijn eisprong dan is, dan komt het ook wel goed ;)
zon schreef:haha wat een gedoe het dat SMEP pen...mijn vriend heeft er iig geen problemen mee...ik wilde as maandag er mee beginnen maar gisteren iig al geoefend...haha....
Vind dag 8 ( vandaag bij mij) ook wel heel vroeg...ik heb op zijn vroegs geloof volgende week donderdag mijn eisprong maar waarschijnlijk is ie veel later. Maandag dus vroeg zat...maar goed..vermoed dat we t weekend ook nog een legertje erop af sturen dus dan ben ik toch op dag 7 al begonnen haha....
zon schreef:nee...idd....zolang t fijn samen is!!
En dat was t....geeft toch een goed gevoel..... :lol:
lotty schreef:Als dat Smeppen is dan doe ik dat eigenlijk bijna altijd al, wij beginnen altijd al vanaf dag 7. Dan om de dag tot ei en dan elke dag :mrgreen:
Nog 1 dag, hopelijk heeft die negatieve test niks te betekenen gehad!
miesje84 schreef: Iemand hier binnenkort nod?